WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
203
65%

Nie
81
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 311

ALVENTA (Wenlafaksyna-Velafax,Efectin,Venlectine)

przez Jola 08 gru 2007, 16:17
Lekarka przepisała mi nowy lek Alventa-kapsułki i przedłużonym działaniu.

Czy ktoś z was bierze ten lek, wcześniej brałam asentrę, ale lęki miałam nadal.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
10 lut 2006, 18:29
Lokalizacja
się biorą dzieci

Avatar użytkownika
przez pan zolpidem 09 gru 2007, 04:07
Już prawie pół roku z Efectinem, ciągle dawka 225.

Pomógł ten lek.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
09 gru 2007, 01:33
Lokalizacja
Wrocław

przez neal 09 gru 2007, 10:46
Niestety po trzech miesiącach abstynencji ZAPIŁEM hahaha. Dla wszystkich alkoholików => po efectinie nie ma objawów abstynencji. Chodzi głównie o potworny dół i bardzo silne stany lękowe. Łapy latają jak zwykle ale to jest mały MIKI. Nie chce pić ale teraz jeszcze bardziej się waham chyba trzeba będzie znowu się przejść na AA pozdrawiam w sumie nie wiem po co to napisałem jeszcze mam kaca :roll:
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
20 sie 2006, 13:11

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez dżana 11 gru 2007, 22:33
alventa (venlafaxinum) to odpowiednik efectinu- to dokładnie to samo (pytałam mojego lekarza) tylko inny producent i co za tym idzie- inna nazwa. Ja biorę od tygodnia jako przeciwdepresyjny, więc na razie trudno powiedzieć jak działa. Wejdź na temat efectin tam znajdziesz dokładne informacje :)
żyjemy tak, jak śnimy- samotni.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
08 gru 2007, 14:35
Lokalizacja
3miasto

przez sebastian24 12 gru 2007, 00:13
pan zolpidem napisał(a):Już prawie pół roku z Efectinem, ciągle dawka 225.

Pomógł ten lek.


hej, ja tez do 225 sie przymierzam. Nie do konca wiem czy 150 mi pomaga. Lek jest ogolnie super.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 11:23 pm ]
odnowiciel napisał(a):A jak u was z potencją panowie na Efectinie bo u mnie nie za ciekawie :( niestety coś za coś a jeszcze dawke na 150 zwiększyłem to jeszcze gorzej z potencją.

neal -- podobno max dawka to 225 tak pisze na ulotce z leku.




Jest to jedyny z lekow ,po ktorym nie mam klopotow z pot
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
11 gru 2007, 19:13

przez jolkaj 13 gru 2007, 11:07
Witam,
powiedzcie mi zażywam 8 tydzień Efectin w tym 3 na dawce 150, czy mog byc jeszce jakieś dobre strony tego lekarstwa. Nadal mam takie dziwne uczucie duszności, dziwne nogi i ciagle mi zimno. Nie wiem czy to lekarstwo to zniweluje czy bedę musia zmienić. Czuję jeszcze takie wewnętrzne napięcie i niepokój. Jak dlugo tzreba go zażywać żeby to calkkowicie znikło.?? Czasami mam wrażenie że to nigdy nie puści.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
31 paź 2007, 16:41

przez Wera 13 gru 2007, 17:00
jak odstawić bezpiecznie efectin dawkę 75?

Już nie wytrzymuję z tymi szumami w głowie i uszach naprawdę można zwaryjowac. Chi\odziłam od lekarza do lekarza i nikt mi nie może pomóc. Moja lekarka przyjmuje dopiero w poniedziałek więc nie mam znią kontaktu na razie. Dzisiaj nie zażyłam dawki efectinu chcę zobaczyć czy to ten lek powoduje. Nie weim jakie konsekwecje będą zaprzestania zażywania tego leku może nic się nie będzie działo choc zazywam go już około 3 miesięcy, pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez pan zolpidem 13 gru 2007, 17:07
Witam,
powiedzcie mi zażywam 8 tydzień Efectin w tym 3 na dawce 150, czy mog byc jeszce jakieś dobre strony tego lekarstwa. Nadal mam takie dziwne uczucie duszności, dziwne nogi i ciagle mi zimno. Nie wiem czy to lekarstwo to zniweluje czy bedę musia zmienić. Czuję jeszcze takie wewnętrzne napięcie i niepokój. Jak dlugo tzreba go zażywać żeby to calkkowicie znikło.?? Czasami mam wrażenie że to nigdy nie puści.

Jeśli lekarz zaleca, to nie rezygnuj z leku. Ja biorę 225 już blisko pół roku i czuję, że to daje efekty. To nie jest tak lekko, jak z tabletkami na ból gardła, że przestanie boleć po dwóch dniach. Ja biorąc każdą kolejną kapsułkę efectinu czuję, że to jest moja droga wyjście z sytuacji, więc ze spokojem łykam. Bez konsultacji z lekarzem nie odstawiaj. Wierzę w Ciebie i w to, że będziesz czuć się dobrze :) Pozdrawiam ciepło :)


Wera napisał(a):jak odstawić bezpiecznie efectin dawkę 75?

To chyba jeszcze nie jest tak strasznie duża dawka, żeby były większe problemy z odstawieniem. Nie jestem lekarzem, więc ciężko powiedzieć, może na początek do drugi dzień. Skontaktuj się z lekarzem, który przepisał Ci efectin.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
09 gru 2007, 01:33
Lokalizacja
Wrocław

Re: Velaxin

Avatar użytkownika
przez Brunhilda 19 gru 2007, 19:09
Hej!
Kiedy zachorowałam na depresję, psychiatra zamienił mi cipramil 10mg (brałam od 2 lat, w związku z atakami paniki) na velaxin właśnie (75mg na dobę). Biorę go od półtora miesiąca, na początku na pewno pomagał, teraz już sama nie wiem, znowu czuję się dość depresyjnie, ale muszę przyznać, że miałam okresy naprawdę dobrego samopoczucia.

Co do skutków ubocznych: własciwie miałam niewiele, ale może dlatego, że wczesniej brałam ten cipramil, który działa dość podobnie, więc organizm chyba zdążył się przyzwyczaić. Przez pierwszy tydzień miałam lekkie mdłości jakiś czas po połknięciu tabletki i...rozszerzone źrenice :) Nawet psychiatra się zdziwił, ale wyczytałam w ulotce, że takie coś może się zdarzyć.
Jest nieźle, wreszcie! :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
19 gru 2007, 18:33
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez kruk777 21 gru 2007, 21:22
pan zolpidem
Jeżeli dobrze zauważyłem to przed efektinem brałeś lek mirzaten. Zamierzam właśnie przejść z mirzatenu, po którym żle się czuje na efektin. Czy mógłbyś napisać, czy dle Ciebi efektin jest lekiem dużo lepszym od mirzatenu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
24 lis 2007, 21:56
Lokalizacja
podlasie

Avatar użytkownika
przez pan zolpidem 24 gru 2007, 14:46
Jak dla mnie Efectin jest dużo lepszy od Mirzatenu, praktycznie niewielkie skutki uboczne przy wysokiej dawce.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
09 gru 2007, 01:33
Lokalizacja
Wrocław

Avatar użytkownika
przez kruk777 24 gru 2007, 20:02
Dzięki za odpowiedź. Ostatecznie zdecydowałem się przestawić na efectin, gdyż męczyło mnie te ciągłe spanie i niepochamowany apetyt.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
24 lis 2007, 21:56
Lokalizacja
podlasie

Avatar użytkownika
przez pan zolpidem 25 gru 2007, 14:37
Oby zaprocentowała ta decyzja :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
09 gru 2007, 01:33
Lokalizacja
Wrocław

przez Wera 02 sty 2008, 15:19
jak myslicie ile czasu trwa uwalnianie się efectinu Er 75 zazywanego 3 miesiace? Już 10 dni mam odstawiony i zażywam doxepin 75 a szumy jeszcze są, pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 30 gości

Przeskocz do