WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

przez Wera 23 lis 2007, 10:06
dzisiaj idę do laryngologa, bo już nie można wytrzymać z tymi szumami nawet srodki uspakajające nie pomagają, pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez jolkaj 23 lis 2007, 16:57
Nie wiem jak to jest z Efectinem ale chyba przestał na mnie działać. Przyjmuję go 5 tydzień i od ok tygodnia źle się czuje. Mam spowrotem wybuchy gorąca, taką dziwną glowę jakbym za chwile miała stracić przytomność i lęki. A już myslałam że jest dobrze. Nie wiem czy to może być chwilowy spadek formy bo aja już w akcie rozpaczy zarezerwowałam sobie wizyte na poniedzialek - mam nadzieję że wytrzymam. Nie wiem co robić czy dać sobie jeszcze czas czy co. Może mi ktoś poradzi ktoś kto to zażywa dłużej proszę. Czy to nawrót choroby
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
31 paź 2007, 16:41

Avatar użytkownika
przez mia25 23 lis 2007, 23:46
jolkaj
jestem na dawce 75.nastanie taki dzień wierz mi.u mnie też tak było że najpierw poczułam lekką poprawę a potem znów źle.po prostu efectin jeszcze nie działa.nie czekaj nie wsłuchuj się w sibie z myślą kiedy będzie wreszcie dobrze.to sie po prostu stanie samo.
a poza tym sama dobrz wiesz że się nakręcasz:)
moim zdaniem na efekty trzeba jeszcze czekać.
oczywiscie może sie zdarzyć że lek jest niedopasowany i nie wiele pomoże.zale nie zrażaj się że jeszcze nie pomogło.czasem trzeba dwóch miesięcy żeby zaczeło działać.więc spokojnie.wszystko będzie dobrze.tylko musisz zacząć tak myśleć.

Wera[/b] napisz co u tego laryngologa.
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Wera 24 lis 2007, 16:52
byłam i lartyngologa kazał mi zażywać ten lek, któey przepisał mi lekarz rodzinny i bilibil oraz zlecił 10 zabiegów ale mam wrażenie, że mnie zbył powiedzial, że może szumieć miesiąc, dwa. ale ten lek co mi przepisał rodzinny nasila mi szumy, więć go odstawiłam i zażywam betaserc może on pomoże, niestey mi się kończy więc znowu muszę isć do lekarza w poniedziałek ponadto cały czas zażywam środki uspakajające, które słabo pomagają, pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez mia25 25 lis 2007, 19:59
Wera a może ty powinnaś iść do neurologa?ten laryngolog powiedział od czego te szumy?to ty masz się meczyć z tym jeszcze tak długo?
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

Avatar użytkownika
przez Bad Girl 25 lis 2007, 21:09
u mnie dziś mija tydzień jak biore efectin 75... i nie widze żadnej różnicy pomiędzy tym lekiem a innymi z grupy SSRI. albo potrzebuje jeszcze czasu, albo zwiększe sobie dawke do dwóch tabletek...
sama już nie wiem....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:46
Lokalizacja
Poznań

Avatar użytkownika
przez rolingstone 26 lis 2007, 09:36
jolkaj napisał(a):Czy to nawrót choroby


czasem objawy wracają. Może jeszcze za krótko bierzesz. U niektórych efectin działa dopiero po 10-12 tyg. Ale i tak po dobrym samopoczuciu może pojawić się tydzień z objawami. Nie ma reguły. Ja biorę 75 sr. Poobserwuj się, jak nie będzie ok, to może trzeba by zmienić lek.

Pozdrawiam
Nerwicę można pokonać :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
304
Dołączył(a)
04 kwi 2006, 12:52
Lokalizacja
Wawa

przez jolkaj 26 lis 2007, 10:10
Fajnie, że jest to forum. Mam na dzisiaj umówioną wizytę do psychiatry ale nie wiem co mam zrobić czy iść czy przeczekać i zobaczyć jaki będzie efekt. No sama już nie wiem. W sumie to dopiero 5 tydzień minie we wtorek. Najgorsze jest chyba to że przerwałam psychoterapię bo Pani doktor urodziła dziecko i to mnie chyba najbardziej dobiło.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
31 paź 2007, 16:41

przez odnowiciel 26 lis 2007, 17:01
Co do leczenia to różnie to bywa ale słyszałem że nerwice chwile trzeba poleczyć(zelezy od stanu).Ja biore już 4 miesiąc Efectin i jest znaczna poprawa.Oczywiście nastroje są zmienne raz jest ok a raz troszke gorzej, ale ogólnie lek na duży +
Ostatnio nie moge spać w nocy,kładząc się spać budze się w środku nocy po 2-3h snu i dalej nie czuje snu, w ciągu dnia jestem lekko zmęczony,mam ten stan od 2 tyg.
Życie jest piękne tylko trzeba umieć z niego korzystać :)
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
16 paź 2007, 15:45
Lokalizacja
Podkarpacie

przez Grubcia 27 lis 2007, 20:24
Pelne dzialanie leku odczulam po 2-3miesiacach i to przy duzej dawce,ale warto bylo czekac i zwiekszyc dawke,bo mi na pewno pomaga!Mam tez zle dni,ale jest duzo lepiej:)
Grubcia
Offline

przez jolkaj 27 lis 2007, 22:26
Została mi zwiększona dawka na 150 i do tego dostałam jeszcze Xanan 0,25 trzy razy dnia po połówce. Miałam na noc Lerivon i latego to Pani doktor zlikwidowała i dała Xanan w zamain. Zobaczymy co to będzie. Najberdziej mi dokuczaja te duszności bo wydaje mi się za zaraz zabraknie mi tchu. A powiedzie czy na efekt przy podwyższeniu dawki też się czeka 2 tygodnie nie chciałabym już zmieniać tego lekarstwa pokladam w nim duże nadzieje że mi pomoże. Nie moge się przestać wsłuchiwać w swoje ciało ciągle coś mi dolega. Nie wiem czy to lekarstwo tez mi na to pomoże.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
31 paź 2007, 16:41

przez Wera 01 gru 2007, 12:39
czuję się znowu źle nie wiem czy to po lekach na szumy uszne, którte i tak nie pomagają, czy to chwilowe, czy nawrót choroby, pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez jolkaj 01 gru 2007, 14:10
Hej Wera ja tez od jakiegoś czasu czuję się źle. Jestem taka osłabiona nic mi się nie chce. Po prostu szkoda gadac. Ciagle tylko płacze, mam już dosc tej choroby nie wierze w to ze z tego wyjde ani w to lekarstwo. Nie wiem 5 dzień jak zazywam zwiekszona dawke i nie wiem kiedy bedzie widac jakies efekty. Nie wiem jak to ludziom odrazu po przyjeciu przez kilka dni Efectin pomaga.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
31 paź 2007, 16:41

Avatar użytkownika
przez mia25 02 gru 2007, 21:19
jolkaj nie wydaje mi się żeby komuś efectin pomógł w kilka dni. to niemożliwe.a to po jakim czasie pomaga to zależy od organizmu i nasilenia choroby. na pewno potrzeba cierpliwości i wiary w to że to pomoże. bo ten lek naprawde bardzo pomaga.ja biore już 2 miesiące i czuje się całkiem zdrowa.mimo ze teraz mam trudną sytuację w życiu.nawet zaczełam już wszędzie chodzić jeździć co wcześniej było niemożliwe.dzięki temu lekowi wierze że tą chorobę można wyleczyc.i ty tez musisz w to wierzyc. zająć się czymś i przestać się wsłuchiwać w reakcje swojego organizmu. bo inaczej nawet najlepszy lek nie pomoże.przestan o tym myślec a zobaczysz ze zaczniesz zauwazac pozytywne zmiany.ja tak zrobiłam.a najważniejsze to miec jakies zajęcie to pomaga zapominać o nerwicy.
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do