WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
203
65%

Nie
81
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 311

przez Grubcia 12 lis 2007, 23:51
U mnie za pierwszym razem,kiedy bralam Efectin(teraz to moje drugie podejscie do tego leku)To przez pierwszy tydzien bylam troche pobudzona,mialam rozszezone zrenice(nadal mam rozszezone)Nic poza tym sie nie dzialo.Jak zwiekszylam do 150,nie mialam zadnych dzialan ubocznych,no moze poza suchoscia w ustach i wzmozonym pragnieniem.Teraz tez pije duzo plynow ,przy 225.Sa takie dni,czy chwile,kiedy zapominam o nerwicyNa pelne dzialanie leku czekalam ok2 miesiecy,ale bylo warto!Lęki czasami mnie dopadaja,ale sa mniejsze.Na sen biore leki,wiec sie nie wybudzam.Tez sie poce ,ale nie wiem po,ktorym z lekow.Mam nadzieje,ze kiedys wyjde z nerwicy i depresji,odstawie leki i bedzie ok.
Wam tez zycze abyscie z tego wyszli,bo to jest mozliwe.
Grubcia
Offline

Avatar użytkownika
przez silesiaster 13 lis 2007, 00:14
jolkaj napisał(a):czy spróbować z tym powalczyć. Jak myslicie?

nie walcz bo i tak nie wygrasz - wszystko po walce moze sie zwielokrotnić i uderzyć z większą siła...

Grubcia napisał(a):mialam rozszezone zrenice(nadal mam rozszezone)
też mam - ale właściwie mi to nie przeszkadza podobno - z rozszerzonymi źżrenicami jest się przystojniejszym;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
193
Dołączył(a)
09 gru 2006, 20:18

przez Wera 13 lis 2007, 15:44
dzisiaj jest sósty dzień na dawce 150 mg a szumy uszne i w głowie nie mijają. zastanawiam się czy nie wrócić do dawki 75 mg, bo te szumy są bardzo nieprzyjemne, czy jeszcze poczekać z redukcją dawki co sądzicie?pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Piotrr 13 lis 2007, 18:34
Wiesz, samemu to lepiej nie eksperymentować, skonsultuj sie z lekarzem i to bedzie najlepsze wyjscie a nie zadajesz jakieś rebusy tutaj. Kazdy jest inny i na kazdego inaczej dana dawka moze dzialac. ja biore 150mg i nic mi sie nie dzieje, zadne szumy czy cos tam.
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
19 cze 2007, 09:59

welafaksyna + przeziębienie

przez dawidw22 14 lis 2007, 21:05
Mam pytanie. Co prawda nie biorę Efectinu, tylko Velaxin albo skład jest ten sam. Jak sobie radzić z przeziębieniem (grypą) podczas brania tego leku?? Słyszałem że nie wolno go mieszać np. z Paracetamolem itp.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
14 lis 2007, 20:56

przez Wera 14 lis 2007, 23:43
ja jestem przeziebiona i zażywam polopirynę S i nic złego się nie dzieje, biorę efectin,pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez jolkaj 15 lis 2007, 13:27
Witam,
zaczęłam 4 tydzień efectinu 75 er. Powiedzcie mi czy wy tez tak macie takie uczucie duszności jakby taki płytki oddech?? Czy to minie po efectinie.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
31 paź 2007, 16:41

Avatar użytkownika
przez mia25 15 lis 2007, 21:02
jolkaj jeśli to spowodowane nerwicą to oczywiscie że przejdzie.ja zaczynam 7 tydzień i nie mam żadnych objawów nerwicy.zaczynam normalnie życ.
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

Avatar użytkownika
przez silesiaster 15 lis 2007, 22:02
mia25 napisał(a):jolkaj jeśli to spowodowane nerwicą to oczywiscie że przejdzie.


przejdzie jeśli jesteś podatna na pozytywne działanie leku.

Ja biorę już drugi tydzień niestety nie widze żadnych efektów - nie wiem czy jest szansa ze akurat po 3 czy wiecej tygodniach podziała na mnie:/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
193
Dołączył(a)
09 gru 2006, 20:18

przez jolkaj 15 lis 2007, 23:27
Hej dzięki za pocieszenie. Normalnie mam już dość tej choroby ale postanowiłam z nią walczyć. Na pewno jest lepiej przy Efectinie niż przy braniu Asentry. Wiecie co ja zaczęłam też za namową pani psycholog chodzić na jogę, zakupiłam sobie też trenin autogeniczny i robię go codziennie(jest to sztuka relaksacji) i jeszcze do tego książkę "Optymizmu można się nauczyć". No zobaczymy jak to będzie wyglądało mam nadzieję żę dam radę bo z tego co czytałam na tym forum to niektóre osoby nawet po kilku miesiącach miały nawroty. Nie wiem czy wy też wspomagacie się psychoterapią??
Trzymaj się silesiaster na pewnoo bedzie dobrze wytrwaj jeszcze trochę .Mi jak jest źle to wchodzę na stronę gdzie piszą ludzie którzy się wyleczyli.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
31 paź 2007, 16:41

Avatar użytkownika
przez silesiaster 16 lis 2007, 09:29
jolkaj napisał(a):Trzymaj się silesiaster na pewnoo bedzie dobrze wytrwaj jeszcze trochę .Mi jak jest źle to wchodzę na stronę gdzie piszą ludzie którzy się wyleczyli.


THX - wiesz ja mam nerwicę natręctw i nie znam nikogo komu by to przeszło(pewnie dlatego, że znam swój przypadek tylko:) - wogle to chyba góra 6% wszystkich nerwic to nn, no i za bardzo nie spotkałem się z opinią żeby ktośsię z tego wyleczył, co prawda mówią że taka i taka terapia są dobre - ale jakoś o przykładach wyleczenia nie słyszałem - mówi się tylko że są;) - chociaż tego też nie jestem pewien:) aha i żeby nie było, że się nie staram to skończyłem już jedną terapię teraz jestem na drugiej - ale efekty są różne - że tak powiem...

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
193
Dołączył(a)
09 gru 2006, 20:18

Avatar użytkownika
przez rolingstone 16 lis 2007, 10:40
Pamiętajcie, że po Efectinie też są nawroty. Może być tak, że przez 2, 3 miessiące czujecie się dobrze, a potem znów lęki, zły nastrój itd. Dlatego trzeba myśleć o włączeniu psychoterapii.

Pozdrawiam
Nerwicę można pokonać :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
304
Dołączył(a)
04 kwi 2006, 12:52
Lokalizacja
Wawa

przeziiebienie

przez Grubcia 16 lis 2007, 19:56
Co,do grypy i efectinu.To tez sie wyleczylam polopiryna(nie zawiera paracetamolu)Tez slyszalam,ze paracetamolu raczej nie nalezy,laczyc z efe.Do polopiryny mialam jeszcze wapno,nic sie nie dzialo,bylo ok.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 8:38 pm ]
Tez mam dobre i zle chwile na efectinie,ale jest latwiej,mam checi do dzialania,lęki sie zmniejszyly.Jak,jest zle i mysle,ze wszystko jest bez sensu. to dzwonie do kogos,kto mnie zrozumiealbo slucham glosnej muzyki przez sluchaawki .Jesli to nie pomaga to biore dodatkowe leki(tego nie polecam,dziala,ale nie rozwiazuje problemu)
Co do psychoterapii to mam mieszane uczucia.Teraz zaczelam terapie z kolejnym psychologiem i mam nadzieje,ze pomoze.Same leki niczego nie zalatwia,wiem,ale mnie jakos trudno jest znalesc dobrego terapeute.
Grubcia
Offline

przez neal 16 lis 2007, 21:53
jaka jest maxymalna dzienna dawka?? caly wrzesien bralem 75 od pazdziernika do teraz 150 ale objawy choroby wracaja. Boje sie wizyty u psychiatry zmiany leku czy moze jednak znowu karze mi zwiekszyc dawke?? :?:
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
20 sie 2006, 13:11

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości

Przeskocz do