WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
203
65%

Nie
81
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 311

Avatar użytkownika
przez Hollow 09 kwi 2006, 22:58
Szczęściara napisał(a):Po miesiącu było super przez jakieś 2 tyg stan euforii...

K... skąd ja się wziąłem?!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

Avatar użytkownika
przez Hollow 09 kwi 2006, 23:13
Widać, jestem transgeniczny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

przez forever 12 kwi 2006, 21:24
szcęściara, tak dla pewności :bierzesz 2x75er. Myśle, ze chociaż można jednorazowo 150er wziąść to Twoje dawkowanie, może zapewniać lepsze stężenie leku. Tak się wypytuję bo może też tak zrobię.
pozdrawiam
wybaczyć to znaczy wszystko zrozumieć
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
20 mar 2006, 23:52
Lokalizacja
pruszków

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

efectin :) my love

przez Szczęściara 12 kwi 2006, 23:41
HEJ

jest dokładnie tak jak piszesz - rano 75 ER i na noc 75 ER. Nie umiem powiedziecz czemu akurat tak, ale powiedzial mi lekarz że mam tak brac a nie naraz. Dodal tez ze jak zapomne przyjac pigułke to nie brac dwóch na raz tylko pominąć...więc może i jest w tym jakaś logika.

W każdym razie czuje sie coraz lepiej, w zasadzie już super, teraz mam nadzieje ze przeszłam już w faze leczenia a nie tylko poprawiana nastroju. Myśle że jeszcze kilka miesiecy takiej dawki a potem zejdę do 75 rano :lol:
Szczęściara
Offline

przez weronika 14 kwi 2006, 17:46
effectin jest bardzo dobrym lekiem przeciwlękowym ale to lekarz psychiatra powinnien stwierdzić jaki rodzaj leku jest dla ciebie najlepszy i czy jest konieczny
Offline
Posty
254
Dołączył(a)
11 kwi 2006, 16:43

Avatar użytkownika
przez Davey Havok 15 kwi 2006, 18:29
http://www.nie-dla-depresji.pl/efectin-er75.aspx - tu jest ulotka z tego leku dla potrzebujących :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
09 kwi 2006, 13:39

kiedy powinienem zwiększyć dawkę leku?

Avatar użytkownika
przez grown-up19 15 kwi 2006, 23:04
leczę się Velafaxem 75mg ( po pół tabletki rano i wieczorem). to to samo co Efectin, tylko że wyprodukowane w Polsce. biorę od ponad miesiąca, faktycznie, poprawa nastąpiła, mogę powiedzieć, że lek ten uratował mi życie, jednak od tygodnia czuję się tak jakoś dziwnie, ciągle chce mi się spać i znów wszystko wydaje mi się jakieś takie szare, nic mi się nie chce itp? czy to sygnał żeby udać się do psychiatry i zapytać o zwiększenie dawki?
boję się po prostu, że moja depresja lękowa zaczyna do mnie wracać... nie wyobrażam sobie, że musiałbym przechodzić jeszcze raz przez to piekło... proszę powiedzcie, czy zwiększenie dawki o 75mg to dobry pomysł??
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
03 sty 2006, 23:03
Lokalizacja
Podkarpacie

przez toya75 16 kwi 2006, 08:00
Sam o tym nie decyduj, ale muszę Ci przyznac ze miałam podobne odczucia miesiac temu(a biorę seronil już pół roku),ale moja lekarka mi nic nie zwiekszyła tylko powiedzziała ze zaczynam nabierać dystansu do pewnych rzeczy .Wydaje mi się że lek zaczyna dpiero u Ciebie działac (m-c czasu to bardzo krótko)stad ta sennośc,Daj sobie czas,nie oczekuj cudownego uzdrowienia w m-c.Pozdrawiam
toya75
Offline

przez kratka 16 kwi 2006, 11:27
grown-up19, poradź się psychiatry, każdy przypadek jest indywidualny, my raczej nie powinniśmy ci doradzać odnośnie dawkowania leku :/
Offline
Posty
118
Dołączył(a)
16 mar 2006, 22:32

Avatar użytkownika
przez Pitia 22 kwi 2006, 14:02
http://www.nie-dla-depresji.pl/efectin-er75.aspx -MOŻESZ Tam przweczytać coś o efectinie to naprawdę wspaniały lek ale akurat w moim przypadku podziałał na mnie prawie w 100% nie wiem jak będzie działał u innych forewer zadał dobre pytanie cz to alergolog? nie słyszałem aby efectin odetkał nos może był taki przypadek ale wątpię. jaszcze jedno ten lek jest drogi nie refundowany kosztuje prawie 124złote arefundowany połowę . dlategolekarz musi na recepcie napisać literkę P TO OZNACZA CHOROBĘ PRZEWLEKŁĄ i wtedy płaci się za lek połowę ceny. POWODZENIA NERWUSKI
Avatar użytkownika
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
11 lut 2006, 19:32
Lokalizacja
Wrocław

przez Dust 23 kwi 2006, 10:37
Witam!

Ja też leczę się Velafaxem już od 5 miesięcy.
Początkowo brałem dawke 38 mg dziennie i po kilku dniach naprawdę czułem się super,jak za dawnych dobrych lat.
Po kilku dniach ten efekt minął i niestety czułem się znów źle.
Po 2 tygodniach zwiększono mi dawkę do 75 mg dziennie 2 dawkach podzielonych (rano i wieczorem).
Muszę powiedzieć,że przez ok 2 tygodnie czułem się rewelacyjnie,potem efekt działania zaczął słabnąć (tak to przynajmniej odczuwałem) i po upływie miesiąca pozytywnych efektów działania leku było coraz mniej.
W tej chwili też zastanawiam się nad zwiększeniem dawki,tylko nie wiem jak zapytać o to mojego lekarza.
Wiem,że u niektórych dawka 75 mg w zupełności wystarcza i czują sie bardzo dobrze.
Jednak każdy organizm inaczej reaguje na lek i trudno tu cokolwiek porównywać.

Życzę postępów w leczeniu i proszę o info jak ten lek u Ciebie dalej będzie działał.

Powodzenia!
Dust
Offline

przez weronika 24 kwi 2006, 14:04
ja leczę się effectinem i też tak miałam, najpierw poprawa a potem znów zjazd, twoja dawkw jest bardzo mała, jeśli objawy nie ustepuja to znak że trzeba zwiększyć lek powinno się to robic co miesiąc, ja biore 3 effectiny i jeszcze nie jest całkiem dobrze
Offline
Posty
254
Dołączył(a)
11 kwi 2006, 16:43

przez megi55 26 kwi 2006, 17:05
Hej! Ja bralam Efectin ER przez jakieś 1,5 roku. Działał świetnie, na początku nie czułam że w ogóle biore jakiś lek, na noc brałam Tisercin, który tez spełniał swoje zadanie, po jakimś czasie brania Efectinu nie był mi już potrzebny. Niestety po tym okresie czasu pojawiły sie pierwsze lęki i nachodziły mnie niespodziewanie. Najpierw myślałam,że biore zbyt dużą dawkę leku więc razem z lekarzem zmniejszylismy ją. Potem było całkowite odstawienie-tak na miesiąc, ale nie czułam sie najlepiej i musiałam wrócić do leków z tym że mi nie pomagały i lęk nie zniknął. Potem znowu wróciłam do Efectinu, ale bardzo mnie pobudzał,więc znowu zaczęłam brać inne leki. Teraz zastanawiam sie czy ponownie do niego nie wrócić, bo wróciła i depresja, niestety. Moze tym razem pomoże i na lęki. Powinno też pomóc pozytywne myślenie. Pozdrawiam!
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
12 kwi 2006, 14:03
Lokalizacja
Łódź

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Przeskocz do