WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

przez Wanilka 01 paź 2007, 14:47
ja uwazam ze effectin to najlepszy lek(jak dla mnie)
znowu do niego wrocilam bo mam zajeciai musze byc w formie..
teraz biore venlectine ijest naprawde super!
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
15 lip 2007, 23:14
Lokalizacja
Opole

przez Piotrr 02 paź 2007, 15:32
Ja dzis zapodałem 1 tabletkę.
Czuję sie fatalnie. Mega osłabiony, żrenice jak 5 złotych, dretwieją mi ręce, w głowie sie kreci, spac mi sie chce, nie moge oddychac...poprostu masakra. Z tego co wiem to jest to to samo co efectin. Przy efectinie nie mialem takich objawów a tu trach, jedna tabletka i sie pozbierac do kupy nie mogę. jakis dziwny niepokuj itd...Pomijam cene 120 zl za 56 tabletek...
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
19 cze 2007, 09:59

przez Wera 04 paź 2007, 15:44
już siedemnasty dzień zazywam efectin i dalej jestem słaba (brak sił fizycznych), czy to kiedyś minie, pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Goplaneczka 04 paź 2007, 19:08
Minie Wero, daj sobie z miesiąc...
Goplaneczka
Offline

przez Wera 04 paź 2007, 19:13
Dzięki za odpowiedź, pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez mia25 04 paź 2007, 21:34
ja właśnie po 4 latach męki poszłam do lekarza i zapisał mi efectin75 mam brac rano ale jak czytam o tych efektach ubocznych które macie to mnie strach obleciał i zaczynam sie zastanawiac nad tym lekiem.a czy to w ogole komus pomogło??znaczy czy po odstawieniu leku lęki nie wracały?

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 9:35 pm ]
ja właśnie po 4 latach męki poszłam do lekarza i zapisał mi efectin75 mam brac rano ale jak czytam o tych efektach ubocznych które macie to mnie strach obleciał i zaczynam sie zastanawiac.a czy to w ogole komus pomogło??znaczy czy po odstawieniu leku lęki nie wracały?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

przez Wanilka 04 paź 2007, 22:32
ja biore odpowiednik efectinu-venlactine w takiej samej jak ty dawce(75 rano). Lęki ustapily, jednak po jakims czasie zas powroca i musisz byc tego swiadoma, niestety lek wszystkiego nie zalatwi ale mi przynajmniej pomogl i jak dla mnie jest to jeden z najlepszych lekow na depresje i lęki. Nie odczuwam zadnych skutkow ubocznych. Chcialam zaznaczyc ze po raz trzeci biore ten lek, probowalam z innymi ale zawsze wracam do effectinu bo na mnie najlepiej dziala. MIA25 pisz na biezaco co i jak u ciebie, postaram sie ci pomoc moja wiedza :D pozdrowionka dla was
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
15 lip 2007, 23:14
Lokalizacja
Opole

przez Goplaneczka 05 paź 2007, 11:57
Mia25-jak nie spróbujesz, się nie przekonasz.
Skutki uboczne są, owszem, ale do przeżycia, przez pierwszy tydzień, dwa najwyżej (choć mi się jadłowstręt włączył po miesiącu...).
Porozmawiaj o swoich wątpliwościach z lekarzem. Jeśli efekty będą złe-zmienisz lek.
Pozdrawiam.
Goplaneczka
Offline

Avatar użytkownika
przez mia25 05 paź 2007, 16:03
dzięki Wanilka.na pewno bede pisać na bieżąco zaczynam od jutra.najgorzej boje sie zeby w pracy mi nic nie było to mnie po prostu przeraża.bo w domu to wszystko przeżyje.ale cóż nie mam wyjścia.szkoda ze nie ma jakiejś cudownej pigułki po której te wstrętne choróbsko odeszłoby na zawsze.
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

przez Wera 05 paź 2007, 19:57
jeden dzień czuję się lepiej drugi gorzej mimo, żę to już 18 dzień zazywania efectinu i bardzo wczesnie się budzę nie umiem spać nie wiem czy to skutek leków, czy choroba,pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez Wanilka 05 paź 2007, 21:33
MIA!
nie nastawiaj sie negatywnie, musisz wierzyc ze ten lek ci pomoze. Co do skutkow ubocznych po oryginalnym effectinie nie bylo ich duzo. Teraz jestem na venlacsynie(czy jakos tak) i powaznie nie mam zadnych skutkow ubocznych! tylko takie dziwne prady jakby mi przez cale cialo przechodzilo, ale to jest nawet fajne uczucie:) Jezeli masz problem z lękami, to dorazniepolecam xanax, jest swietny jesli masz napad lęku wezmiesz sobie ta tabletke i po jakims czasie jest super, totalny luz i co najwaznejsze zero lękow! Ja teraz ucze sie wychodzic na dwor i lekarz powiedzial ze mam ok pol godziny przed wyjsciem wziazc xanax. Dzisiaj zrobilam probe i on rzeczywiscie dziala! Pierwszy raz od ROKU nie mialam na zewnatrz zadnych lękow i potrafilam sie cieszyc tym co mnie otacza, zaczelam podziwiac kazdy kwiatek i drzewo...
A Ty bierzesz effectin czy velafax? nio i czy o przedluzonym dzialaniu?

WERA!
Mysle ze twoja bezsennosc nie jest spowodowana lekiem, bo effectin nie ma dzialania ani pobudzajacego ani usypiajacego. Mysle ze sie denerwujesz ta cala sytuacja i pogorszeniem samopoczucia. Ale uwierz mi ze kazdy z nas ma lepsze i gorsze dni. Ja na dzialanie venlafaksyny nie czekalam dlugo, teraz po ok trzech tygodniach brania tego leku powiem ze czuje sie swietnie, owszem mam jeszcze malutkie lęki ale ogolnie jest ok.

TRZYMAM KCIUKI ZA WAS!
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
15 lip 2007, 23:14
Lokalizacja
Opole

Avatar użytkownika
przez mia25 05 paź 2007, 22:17
Wanilka dzęki za wsparcie.efectin o przedłuzonym działaniu
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

przez Wanilka 05 paź 2007, 22:33
no to nie powinnas miec zadnych jazd. Ja tez mam o przedluzonym dzialaniu i nastroj mi sie ustabilizowal, tak samo sie czuje rano i wieczorem i to jest wlasnie fajne w tych tabletkach o przedluzonym dzialaniu. Sproboj sobie brac venlactine, jest duzo tansze. Buziaki
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
15 lip 2007, 23:14
Lokalizacja
Opole

Avatar użytkownika
przez mia25 06 paź 2007, 15:02
czy to możliwe zeby po jednym dniu brania efectinu były jakies reakcje ze strony organizmu?bo ja sie podle czuje kompletnie nie moge sie skupic i zebrać myśli i nie wiem czy to lek czy nerwy.
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do