WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
203
65%

Nie
81
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 311

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez marcel 17 lut 2013, 19:04
A jak z alkoholem. Spożywacie ?
Szary świat piekny być może - w kolorowym telewizorze
Offline
Posty
121
Dołączył(a)
02 gru 2012, 14:01

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez chester 18 lut 2013, 09:40
marcel, Efectin to kapitalny lek. Wyciągnął mnie z bagna. Brałem 4 lata. Poprawił jakość życia o milion procent. Wielkie źrenice przejdą, lek cały czas się wkręca, będzie dobrze. Trzeba czasu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
293
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez marcel 18 lut 2013, 12:11
chester, MNiej wiecej po jakim czasię sie nasyciłeś wenylą .A alkohol ? Ja sobię lubie wypić i niestety mieszam . Czy ma to wpływ na leczenie ?
Szary świat piekny być może - w kolorowym telewizorze
Offline
Posty
121
Dołączył(a)
02 gru 2012, 14:01

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez chester 18 lut 2013, 12:25
marcel, około 3 miesięcy ustabilizował mi się nastrój. Przez pierwsze pól roku leczenia nie piłem w ogóle. Później zdarzało się. Ale generalnie alkohol + antydepresanty to nie jest dobra mieszanka. Efectin to dobry lek.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
293
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez xjoasiax 18 lut 2013, 13:37
kurde...ja sie tak włąsnie zastanawiam czy czas kiedy podczas brania wenli mamy tzw wzloty i upadki to czas wkrecania sie leku w organizmie? pytam bo u mnie mija 1,5 mies brania i jak wydawalo mi sie ze juz osiagnełam jakas wzgledna stabilizacje to od kilku nocy pojawiaja mi sie w nocy lęki, ten okropny stan o którym powoli staralam sie zapomniec powrócił :( a juz tak sie cieszylam bo naprawde zaczynalam czuc róznice, w srode mam wizyte u psychiatry i tez o to zapytam ale co wy o tym myslicie? czy to moze byc chwilowe?
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
06 gru 2012, 12:32

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez frustrated 18 lut 2013, 13:51
marcel napisał(a):A jak z alkoholem. Spożywacie ?

Leki i alkohol to gówniane połączenie... co prawda Cie nie zabije ale wyjśc z depresji czy innego zaburzenia nie wyjdziesz.
zdrowymozg.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
21 mar 2011, 03:35

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez chester 18 lut 2013, 14:24
xjoasiax, Raczej chwilowe. A jaką dawkę bierzesz. U mnie po roku trzeba było zwiększyć do 150. 1, 5 miesiąca to jeszcze krótko trochę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
293
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez frustrated 18 lut 2013, 14:31
xjoasiax, spokojnie, każdemu nawet zdrowemu człowiekowi zdarzają się gorsze dni! Przejdzie ;)
zdrowymozg.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
21 mar 2011, 03:35

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez xjoasiax 18 lut 2013, 15:04
chester, biore 75, dzieki za pocieszenie bo juz myslałam ze ta dobra passa na wenli mineła bezpowrotnie ;)

frustrated wiesz ja dokladnie potrafie odróznic gorszy dzien od lęku który wybudza mnie ze snu :? chcialam sie tylko dowiedziec czy na poczatku brania takie hustawki moga sie jeszcze zdarzac, oczywiscie za Twoja rada bede wierzyc ze przejdzie :smile: dzieki
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
06 gru 2012, 12:32

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez marcel 19 lut 2013, 10:04
xjoasiax, Ja biorę nie całę 5 tygodni . Tez tak masz że rano sa leki , generalnie złe samopoczucie . A wieczorem bomba ! Speed do pracy i do mówienia , czasami aż sie tego boje . Wniosek taki że leki jeszcze sa . Dawka 150 . Jak jest u Ciebie?
Szary świat piekny być może - w kolorowym telewizorze
Offline
Posty
121
Dołączył(a)
02 gru 2012, 14:01

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez xjoasiax 19 lut 2013, 11:00
marcel, wydaje mi sie ze mam podobnie, tzn w ciagu dnia jest całkiem dobrze a jesli mialabym porównac z czasem przed wenla to powiedzialabym ze nawet super bo róznica oczywiscie jest ogromna, ale niestety ranki sa z lękiem no i ostatnie noce także :cry: ja biore 75 i narazie chyba chcialabym na tym pozostac bo caly czas mam nadzieje ze to 75 jeszcze na dobre sie nie ustabilizowało w moim organizmie, juztro mam wizyte u lekarza i mam nadzieje ze troche rozwieje moje watpliwosci
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
06 gru 2012, 12:32

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez chester 19 lut 2013, 11:30
xjoasiax, na początek do Efectinu dobrze dołożyć np. Mianserynę. Ja tak miałem i przy tej Mianserynie Efectin zaskoczył. 3 maj się dzielnie. :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
293
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez CórkaNocy 19 lut 2013, 12:13
Jestem od dwóch miesięcy na tym CRF, jak zaczynałam brać te leki to lęki zniknęły, jakby zadziałała magiczna różdżka.
Teraz od około 10 dni wróciły, dzień w dzień. Jestem na dawce 150 wenli+15 mirty. Te lęki się zaczęły jak przeszłam z 75 na 112,5 mg. Lekarz kazał mi dojść nawet do 225 mg, ale na tej wyższej dawce było coraz gorzej. Próbowałam brać więcej mirty, ale mnie glebuje i rano ciężko wstać. Nie wiem już co z tym robić, bo i tak źle i tak niedobrze. Już nawet mniej mi dokuczają stany depresyjne,ale te lęki. Nie wiadomo co gorsze.
CórkaNocy
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez marcel 19 lut 2013, 13:48
xjoasiax, Może poproś o minaserynę na sen .Ja biore miansec 30 mg , na początku nie mogłem sie obudzic . Teraz juz jest spoko. Nic mnie nie męczy w nocy , tylko sny sa dziwne.Ale śpie i to jest najważniejsze.Mój lekarz to ordynator na oddziale psychiatrycznym wiec chyba wie co gada. Stwierdził że dawka 150 , to normalna dawka . Ani za duża, ani za mała. Mi motywacja , chęc działania wzrosła o 300%. A u ciebie jak motywacją ?Wcześniej mogłem gapić sie godzinami w sufit a teraz mam wrażenie że marnuję czas .
Szary świat piekny być może - w kolorowym telewizorze
Offline
Posty
121
Dołączył(a)
02 gru 2012, 14:01

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 28 gości

Przeskocz do