WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

Odstawienie Efectinu

przez Grubcia 25 lip 2007, 17:09
Odstawilam efectin z dnia na dzien,tak kazal lekarz,zapisal mi jwszcze Afobam na objawy odstawienne.Mimo Afo.przez pierwsze 3 dni,bolala mnie glowa,szumialo mi w uszach,bylo mi ciagle goraco,nie moglam spac.Teraz jest juz ok.Zmienilam lek na Aurorix,boje sie jednak,ze to kolejny lek,ktory nie zadziala:(,skoro nawet Efe.niedzialal.Moze to lekoopornosc,sama nie wiem.
Grubcia
Offline

Avatar użytkownika
przez jowita 31 lip 2007, 09:57
ODSTAWILAM SAMA EFECTIN!!!nie biore juz 2 tygodnie!!pierwsze dni byly własnie jak wyrzej bardzo ciezkie bole glowy,mdlosci,poddenerwowanie,ale udało sie nie musze juz arzywac tego;cudownego leku;!pare dni byłam zupelnie bez zadnej tabletki czegokolwiek i czułam sie wspaniale !!zachcialo mi sie zyc nie moglam usiedziec na miejscu!wczoraj lekarz przepisal mi spamilan 5mg,mam nadzieje ze ten lek nie przytłacza i moja passa bedzie nadal trwac:)
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

przez bez_wiary 06 sie 2007, 16:14
Czy lepiej brać na czczo czy po posiłku ?
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
19 lip 2007, 15:36
Lokalizacja
Lubelskie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Goplaneczka 06 sie 2007, 16:35
Na ulotce pisze, ze po posiłku lub w trakcie. Ja nie lubię jeść śniadania i zdarzyło mi się łykać na czczo- żyję.

jowita napisał(a):mam nadzieje ze ten lek nie przytłacza i moja passa bedzie nadal trwac:)

YYy, no właśnie, ja się tak czuję. Mogę poprosić o jakieś refleksję ludzi, którzy biorą to dłużej niż ja(tydzień)?
Goplaneczka
Offline

przez mtajemnica 06 sie 2007, 20:26
Przez tydzien chodzilam nieprzytomna, niekontaktowalam... Na poczatku zwracalam.. Mam problemy z migrena, a ten lek jeszcze to bardziej nakreca. Uwaga! Przy tym leku nie wolno brac żadnych przeciwmigrenowych leków.
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
06 lut 2007, 20:41

Avatar użytkownika
przez laven 06 sie 2007, 20:57
Kiedyś brałam Efectin. Obecnie jestem na nim ponownie 5 miesiąc. Na początku to żadnych efektów nie ma co się spodziewać. Dopiero po miesiącu już na pewno coś się powinno dziać. A czasem trzeba zwiększyć jeszcze dawkę. Przez pierwsze dni/tygodnie rzeczywiście można gorzej się czuć, ale wszelki skutki uboczne mijają w przeciągu kilku dni.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
219
Dołączył(a)
05 maja 2007, 23:18

przez Piotrr 06 sie 2007, 21:00
Dokladnie...ja biorę już miesiąc. Na razie efektów nie ma...Początek był dziwnny..zle sie czułem, nie mogłem spać, ale z czasem już było oki (ok 5 dni). Teraz czekam nadal na efekty.
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
19 cze 2007, 09:59

Avatar użytkownika
przez vampirek82 06 sie 2007, 22:21
ja effectin biore juz prawie dwa lata, zadnych skutkow ubocznych, praktycznie zadnych lekow, oraz skutkow ubocznych, ogolnie bardzo dobry lek, w porownaniu z xanaxem wybioeram xanax, ale niestety nie na dluzsza mete :(
"Bo umrzeć to zbyt mały powód, żeby przestać Kochać"
a gdyby tak zaczarować cały świat...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
309
Dołączył(a)
12 cze 2007, 15:18
Lokalizacja
Wrocław

przez Piotrr 10 sie 2007, 11:56
Heja, mija kolejny dzien jak biore efectin i narazie dalej zero efectow. Mam jednak pytanie . Troche glupie na pewno ono jest ale zapytac nie zaszkodzi.
Czy ktois z was podczas brania tego leku pił alkohol? Wiem, ze nie mozna pic gdy się zażywa takie leki ale może ktoś miał jakieś doświadczenia w tym zakresie? Nie chodzi mi tu o totalne nawalenie sie ale piwko góra dwa... czy jakies efekty uboczne czy może wręcz odwrotnie...

Pozdrowienia
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
19 cze 2007, 09:59

Avatar użytkownika
przez vampirek82 10 sie 2007, 12:01
nio ja juz biore jakis czas i czasami pije alkohol (chociaz wiem ze nie mozna) ale powiem Ci ze nic sie nie dzieje poza tym, ze troszke szybciej bierze..
"Bo umrzeć to zbyt mały powód, żeby przestać Kochać"
a gdyby tak zaczarować cały świat...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
309
Dołączył(a)
12 cze 2007, 15:18
Lokalizacja
Wrocław

przez Piotrr 10 sie 2007, 12:06
vampirek82 napisał(a):ze troszke szybciej bierze..

Szybciej bierze (działa) alkohol? Bo chyba o tym piszesz?
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
19 cze 2007, 09:59

Avatar użytkownika
przez vampirek82 10 sie 2007, 12:08
dokladnie o tym, ja jak wypije dwa to czuje sie jakbym juz piec wypila :) w sumie ekonomicznie :) nio ale na kazdego inaczej dziala

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 12:08 pm ]
ahaaaa nio i jak wczesniej lubilam wino, przy effectinie wogole go nie toleruje :(
"Bo umrzeć to zbyt mały powód, żeby przestać Kochać"
a gdyby tak zaczarować cały świat...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
309
Dołączył(a)
12 cze 2007, 15:18
Lokalizacja
Wrocław

efectin

przez kika11 16 sie 2007, 23:17
Witam.
Ja biore effexor xr ( efectin jest polskim odpowiednikiem tego leku) drugi dzien.Czuje sie strasznie.Nic nie jem, ciagle chce mi sie spac, moje oczy zrobily sie dwa razy wieksze i nie moge normalnie funkcjonowac.Lerze w lozku i czekam na zbawienny efekt tego leku.Lekarz mowil, ze potrzeba cierpliwosci.Czy ktos z was mial to samo?Mnie nerwica dopadla z dnia na dzien, a przynajmniej jej skutki tak odczulam.
Szybko zdalam sobie sprawe, ze nie jestem na nic chora, ze to moje nerwy.Jestem za granica, nie ma tu mojej rodziny.Moj maz siedzi juz tydzien ze mna w domu, bo boje sie sama zostac.Dwa dni temu poszlam do psychiatry i on przepisal mi ten lek.Moj maz musi wrocic do pracy, a ja boje sie zostac sama w domu.Jestem przerazona tym co sie ze mna stalo i dlaczego?????Wstydze sie powiedziec komu kolwiek o tym co sie ze mna stalo i ze biore psychotropy, poniewaz kazdy mi je odradzal.Ale sama chyba bym nie poradzila sobie z moimi lekami.
Mam nadzieje, ze za kilka dni bede mogla napisac, ze lek zaczal dzialac i odeszly te wszystkie nie do wytrzymania skutki uboczne..
To jest straszna choroba i teraz kiedy dopadla mnie zdalam sobie z tego sprawe.Trzymam kciuki za wszystkich.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
16 sie 2007, 22:54

przez Goplaneczka 19 sie 2007, 10:52
Hej-też miałam koszmarne skutki uboczne- da się je przeżyć, teraz leci 3 tydzień i jest ok. Przez pierwszy tydzień nie będzie dobrze.
Czy effexor xr też ma przedłużone działanie??
Goplaneczka
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: klaudi i 35 gości

Przeskocz do