WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Saraid 12 sie 2012, 01:34
Ravciu napisał(a):Kurcze nie mogę spać :bezradny:

-- 12 sie 2012, 01:33 --

Znaczy nie, że nie mogę tylko mi się nie chce :pirate:

to chyba nie ten watek ;)
Saraid
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Ravciu 12 sie 2012, 19:20
Oj, Svafa-uś :lol: , ten ten, bo zwiększyłem Wenlę wczoraj i przeżywam :papa:
Kochać i być kochanym.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
19 cze 2012, 17:45

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez eroica 12 sie 2012, 20:22
marnr napisał(a):Mam pytanko a jak u was z popędem sexualnym tzw libido ? u mnie na początku było okej a teraz coś sie zepsuło tak jakbym nie odczuwał potrzeby ;/ troszke mnie to martwi i pewnie lekarz bedzie chciał zmienic lek na inny . Pytanie kieruje do męskiej strony;)


u mnie był bardzo niewielki wpływ, w zasadzie żaden (brałem razem z trazodonem)
F31.8
mirtazapina 30 mg, kwetiapina 100mg, lamotrygina 100mg
Offline
Posty
224
Dołączył(a)
14 lut 2012, 17:03

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Michuj 12 sie 2012, 20:25
libido ciągle w skali do 10, na -100 ;/ Nigdy tak nie miałem...
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez aree1987 13 sie 2012, 13:13
Od paru dni miewam koszmary nocne od jakichś zbrodni po dramaty rodzinne i zastanawia mnie to gdyż ostatnio jak brałem wenle takich snów o zabarwieniu negatywnym nie miałem podobnie z ssri. Czy może przez tą wysoką dawkę? Sam nie wiem.
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez cytrynka84 13 sie 2012, 18:28
Ravciu, kurcze na mnie też najlepiej działał oryginalny efectin,ale musiałam zacząć brać zamiennik,bo nie miałam kasy :( , brałam i nadal biorę jeszcze inne leki
Jak nie możesz spać po większej dawce wenli ,zwiększ mirtazapine do 15mg
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Ravciu 13 sie 2012, 20:02
cytrynka84, Na razie mogę sobie pozwolić na oryginalny bo jeszcze pracuję ale najchętniej zrobiłbym sobie roczne wakacje, Mirtazapinę lekarka kazała powoli odstawić a Wenlę zwiększyć, wczoraj zmniejszyłem Mirtę do 7,5 (no zależy jak się ukroi gilotynką :D ). Wenlę biorę teraz 75 + 37,5 ale tylko przez 17 dni a później wchodzę na 150. Jeszcze raz dziękuję Ci za wsparcie i fajnie, że zagadujesz bo nie bardzo z kim mam o tym wszystkim pogadać a psychiatra to kurcze szybkie pół godziny recepta i do widzenia za miesiąc. Mimo, że nie mogę wcześniej zasnąć to jest odczuwalnie lepiej w ciągu dnia no i na razie jak są jakieś lękowe myśli to nie mam tych prądów tylko takie ciarki czy dreszcze albo fale gorąca, zobaczę co będzie dalej pod koniec tygodnia, ale mam w odwodzie 150 wiec napawa mnie to optymizmem :smile:
Kochać i być kochanym.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
19 cze 2012, 17:45

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez cytrynka84 13 sie 2012, 21:32
też miałam realistyczne czasem drastyczne sny ciągnące się cala noc,np szczury,czy jakieś drastyczne właśnie
na 225 wenli,wiec może za duza dawka ,a poza tym wydaje mi się,ze za szybko wskoczyles na 300

-- 13 sie 2012, 20:44 --

Ravciu, no to skoro dr kazała odstawić mirte to odstawiaj,a probl.ze snem powinien minac No właśnie nie ma z kim pogadać w realu,bo osoby zdrowe,bez depry tego nie rozumieją,rodzina moja wogole nie rozumie.A psychiatrzy to juz wogole,na NFZ to 5-10 minutwizyta trwa recepty,powiesz 2 słowa i musisz wychodzić z gabinetu.
Pozdrawiam :)
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Elliot 16 sie 2012, 03:02
Witam wszystkich Forumowiczów! Mam zapytanie, na które jeśli ktoś pomoże mi sobie odpowiedzieć, to bardzo o to proszę. Otóż przyjmuję Velafax od około 8 miesięcy - 75mg dziennie; około 2 miesiące temu lekarz postanowił mi zwiększyć dawkę do 100mg, ale pod warunkiem złożenia obietnicy, iż nie będę już piła w tym czasie alkoholu... Niestety, jako że nie potrafiłam tego uniknąć, do dziś biorę 75tkę. Obecnie czuję się już dobrze, i chciałabym odstawić lek. Zastanawiam się, czy lepiej jest zwiększyć dawkę/kontynuować przyjmowanie leku, aby efekt był trwalszy? Czy po odstawieniu mogą od razu wrócić objawy? (W moim przypadku bezustanne, zabójczo silne bóle głowy).
Z góry dziękuję za pomoc!
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
16 sie 2012, 02:55

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Popiół 16 sie 2012, 06:26
Leczysz bóle głowy Wenlą? To na tle nerwowym? od czego cię ta głowa boli?
Jak chcesz odstawić to odstaw i zobacz jak zareagujesz, musisz to sama sprawdzić, bo lekarz ani nikt z forum ci nie powie co się stanie, fajnie by było jak by to wszystko było takie proste ;)

No właśnie nie ma z kim pogadać w realu,bo osoby zdrowe,bez depry tego nie rozumieją,rodzina moja wogole nie rozumie.A psychiatrzy to juz wogole,na NFZ to 5-10 minutwizyta trwa recepty,powiesz 2 słowa i musisz wychodzić z gabinetu.

Kto nie cierpiał na silną depresje nigdy nie zrozumie człowieka chorego na tą straszną chorobę, lekarzy też się to tyczy, oni mają wiedzę książkową i jakieś tam doświadczenia na pacjentach ale kto tego nie przeżył nie zrozumie jak wyniszczająca potrafi być ta choroba, znam to z doświadczenia...nie wstawałem z łóżka 2 miesiące, wyjście do toalety sprawiało mi trud, nie mówiąc już o higienie osobistej, potrafiłem nie myć głowy 3tyg ;) zanikły mi mięśnie, wyglądałem jak zombi i 90% myślenia w ciągu doby to jak odebrać sobie życie.
Popiół
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez frustrated 16 sie 2012, 15:30
Obecnie czuję się już dobrze, i chciałabym odstawić lek. Zastanawiam się, czy lepiej jest zwiększyć dawkę/kontynuować przyjmowanie leku, aby efekt był trwalszy? Czy po odstawieniu mogą od razu wrócić objawy?

Hmmm... powiem Ci tak, leki antydepresyjne nie lecza depresji, niestety taka smutna prawda. Jesli odstawisz prawdopodobnie wszystko wroci do stanu przed zazywaniem leku... wenlafaksyna na dodatek jest lekiem z ktorego ciezko sie schodzi. Odstawienie trzeba koneicznie skonsultowac z psychiatra, to on powinien zadecydowac kiedy bedzie dobry moment.
zdrowymozg.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
21 mar 2011, 03:35

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Popiół 16 sie 2012, 16:38
E no czasem może tam jakiś efekt terapeutyczny zostaje, leczyłem się ssri 7 miesięcy, odstawiłem i wróciła depresja z lekami, może tylko te lęki są trochę słabsze niż przed leczeniem.
Popiół
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez _Jack_ 16 sie 2012, 18:26
Ja biorę 75 mg rano + 37,5 południe 3 miesiące. Lek trochę pomógł. Zniwelował kilka objawów, ale niestety kilka ubytków zostało. Najbardziej uciążliwe w tej depresji są zaburzenia pamięci, myślenia i koncentracji uwagi oraz uczucie zmęczenia. Nie da się z tym produktywnie pracować i ciężko prowadzić samochód. Impotencja jak była tak jest. Sen i nastrój jest w miare ok.
F33 Zaburzenia Depresyjne Nawracające
10 mg Escitalopram
https://www.youtube.com/watch?v=IMZFvs-qy44
Avatar użytkownika
Offline
Posty
652
Dołączył(a)
05 cze 2011, 18:22
Lokalizacja
okolice WWA

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez juliadw 17 sie 2012, 21:07
ludziska od potora tyg.biore velaksin zaczela od 37,7 teraz doszlam do 150 czlam sie caly czas rozdrazniona moze od zmiany lekow ale dzis jakis kryzys!!!!!mialam takie zawroty gowy ze musialam caly czas lezec bardzo niskie cisnienie jak na mnie i tetno ponad 100 bardzo sie przerazilam teraz tetno spadlo lecz cisnienie wzroslo czuje sie zle jest mi nie dobrze i jestem slaba.....czy to efekt brania lekow??czy to przejdzie???ratujcie:(
W tańcu możesz sobie pozwolić na luksus bycia sobą.


"Wyzwania stawiane Ci przez życie nie mają Cię sparaliżować
- one mają pomóc Ci odkryć, kim jesteś."
Offline
Posty
80
Dołączył(a)
01 sie 2012, 21:39
Lokalizacja
półwysep helski

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Psychotropka`89 i 31 gości

Przeskocz do