WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

przez arielWRO 28 kwi 2007, 18:08
Aleksandro co za glupie pytanie czy sam sie nakrecam ... jestem w tym mistrzem swiata.
Ja wierze ze ten lek mi pomoze , ale po tym jak sie czuje teraz to ta wiare po prostu trace.
Teraz czuje straszne cisnienie przy skroniach i wielka kluche w gardle , ble.
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
29 mar 2007, 14:27
Lokalizacja
Wrocław

Avatar użytkownika
przez mateusz 01 maja 2007, 00:42
W piatek minal 5 tydzien jak wrocilem do Efectinu.. Bylem dzis na basenie a przed wskoczylem na troche na silownie,poruszac sie .. miesiac temu nie bylo to za bardzo realne a dzis sie stalo.. Jutro tez planuje pojsc ..jestem ciekaw a bedzie ..Jem juz zupelnie normalnie ..Cos musi byc w tym leku jednak ..aha ...otwieram kapsulki i odsypuje 30 % kuleczek. Jakos lepiej mi jest bo jak zjem cala to mam godzinke lub dwie zamazanego wzroku ..a jak odsypie to skracam to do 30 min.Jem dalej .zobaczymy ,jestem dobrej mysli,pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
12 kwi 2007, 02:57
Lokalizacja
Londyn

przez arielWRO 01 maja 2007, 11:30
9 tabletka effectinu za mna.Jedno jest pewne , ustaly skutki ubczone , juz nie czuje sie tak pobudzony , nie mam kluchy w gardle , nie czuje cisnienia w skroniach , lepiej spie.Jednak mam wrazenie ze jeszcze nie zaczal dzialac .. no ale nie pozostaje mi nic innego jak wierzyc i czekac na pozytywne efekty :)
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
29 mar 2007, 14:27
Lokalizacja
Wrocław

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez atrucha 02 maja 2007, 00:02
Aż ciśnie się: "A widzicie, Chłopaki!" :D ;) Oby tak dalej :mrgreen:
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Avatar użytkownika
przez mateusz 04 maja 2007, 03:36
Witam.Jutro mija mi 6 tydzien z efectinem.. Jest coraz lepiej,mam nadzieje ze za tydzien bedzie jeszcze lepiej.. Jak narazie jestem bardzo zadowolony.. skutkow ubocznych ani sladu,jedziemy dalej..zobaczymy .. pozdrawiam
" Sukces utkany jest z cierpliwosci i czasu "
Avatar użytkownika
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
12 kwi 2007, 02:57
Lokalizacja
Londyn

przez arielWRO 04 maja 2007, 09:19
A ja dzisiaj biore 11 tabletke bodajze i dalej te same akcje , ten lek chyba na mnie nie dziala :( Chociaz skutki uboczne minely ..
Fart ze Hydroksyzyna pomaga :)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 11:18 am ]

Czy mozliwe jest po effectinie pijane widzenie ? nie wyraznie , jakby opoznione ?
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
29 mar 2007, 14:27
Lokalizacja
Wrocław

VELAXIN(Wenlafaksyna-Alventa,Efectin,Velafax,Venlectine)

przez Heliush 04 maja 2007, 14:32
Dzis dostałem od lekarza bezpłatna paczkę :) Velaxin 37,5mg. To jest venlafaxyna czyli ta sama substancja co w Efexor , Efectin , Velafax
Nawet nie wiem czy już jest w aptekach. Jak się dowiem to podam ceny i dawki. Na ulotce jest napisane że dostępne dawki to:
25mg, 37,5mg,50mg, 75 mg. Pozdrawiam .
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
20 kwi 2007, 19:18

Avatar użytkownika
przez grown-up19 09 maja 2007, 15:36
mam pytanie do doświadczonych w braniu efectinu. Od 3 tygodni jestem na zwiększonej dawce (150 mg) i szczerze to wcale nie czuję się lepiej. Znów mnie dopadają czarne myśli, czasem jestem bliski płaczu, ale jednak nie płaczę. Nie mam na nic ochoty, najchętniej ciągle bym spał. 150mg to duża dawka, po której powinno 'coś' się dziać. A u mnie nic: ani skutków ubocznych, ani tych pozytywnych. Na początku bałem się, że ta dawka wywoła u mnie manię (tak jak zeszłego roku po Velafaksie), ale o dziwo, nic. Nie wiem co jest. Idę za tydzień na wizytę do lekarza i sam nie wiem co mu powiedzieć, nie mam sił do zmieniania leku, w dodatku sesja itp. Masakra po prostu...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
03 sty 2006, 23:03
Lokalizacja
Podkarpacie

Avatar użytkownika
przez laven 09 maja 2007, 18:34
Ja biorę Efectin 150 mg od trzech dni. Obawiałam się, że będą straszne skutki uboczne a tu nic. Przed zwiększeniem dawki przez 2 miesiące byłam na Efectinie 75mg i Seronilu 20mg. Zbyt dużych efektów nie było widać... Ale nie zmieniono mi leków. Poczekam i zobaczę co z tego wyjdzie. Zaznaczę, że to również nawrót choryoby. Za pierwszym razem lepiej zareagowałam na Efectin 75mg. Widać było, że coś się dzieje. A teraz czuję się tak samo. Nawet nie mam o dziwo bardziej rozszerzonych źrenic ani podwyższonego ciśnienia. Wiem jeszcze, że po zaczynaniu i zwiększaniu Seronilu przez jakiś tydzień, po ok. 7 dniach miałam okropne pogorszenie nastroju. Ale to wszystko też zależy od konkretnego organizmu, jak na lek reaguje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
219
Dołączył(a)
05 maja 2007, 23:18

Ciśnienie krwi.

przez Heliush 09 maja 2007, 18:49
Napiszcie czy mierzycie sobie ciśnienie krwi po Efectinie? Czy orientujecie się jakie ciśnienie jest dopuszczalne przy baniu Efectinu? Ja mam ok 135/75 przy dawce 75 mg/24h.
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
20 kwi 2007, 19:18

przez magusia 10 maja 2007, 11:24
Witam wszystkich,

To moj debiut na forum. Do tej pory tylko śledziłam przebieg dyskusji na temat efektinu.
Muszę się przyznać, że trochę smieszą mnie wasze obawy odnośnie podwyższania dawek leku i w ogóle rozpoczęcia jego przyjmowania. Chyba nikt z was mnie nie pobił w dawce leku. Ja przyjmuję 300 mg Efectinu ER dziennie i nie panikuję. Lek przymuję juz prawie pół roku. Zaczynałam od dawki 37,5 mg i stopniowo ją podwyższałam.
Nie mogę powiedzieć, że jest super, wciąż miewam gorsze dni, ale takie rozczulanie się nad sobą nie pomaga w leczeniu. Trzeba myśleć pozytywnie :D

Trzymam kciuki za was wszystkich, głowy do góry!!! Będzie dobrze :D
Pytajcie o co chcecie, chętnie odpowiem.

Pozdrowionka,
magusia
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
10 maja 2007, 10:30
Lokalizacja
Warszawa

Efectin i problem ze spaniem

przez happy_woman 10 maja 2007, 15:14
biore ten lek od 4 tygodni. lekarz powiedzial ze pomoze mi on w mojej bezssennosci. problem jest taki ze zasnac zasne ale wybudzam sie za 2,3 godziny i koniec nie umiem usnac. musze wziasc klonazepam zeby usnac i spac do rana. Jak jest u Was ze spaniem przy braniu Efectin?
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
26 mar 2007, 02:51
Lokalizacja
USA

Avatar użytkownika
przez laven 10 maja 2007, 18:06
Efectin na bezsenność. Hmmm. Ja biorę go rano i nie ma większych sensacji. Kiedy brałam go wieczorem trochę gorzej spałam. Budziłam się po kilka razy w nocy i ciężko było mi zasnąć. Jednak nie było to specjanie uciążliwe. Bo bywało gorzej bez leków. Zobaczysz jak z czasem będzie działał. W razie wątpliwości porozmawiaj koniecznie o tym z lekarzem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
219
Dołączył(a)
05 maja 2007, 23:18

Avatar użytkownika
przez laven 10 maja 2007, 18:26
A co to jakieś zawody kto więcej bierze? 300 mg to powyżej maksymalnej dawki. Ja bym miała obawy w przypadku tak dużej ilości. Ale lęk to naprawdę dziwna rzecz w przypadku depresji prawda?.... Co w tym śmiesznego, że ktoś się niepokoi. Skutki uboczne wcale nie są przyjemne. Poza tym życzę powodzenia przy odstawianiu. Odstawianie 75mg było dla mnie koszmarem. A męczyć się przy schodzeniu z tych 300 jest poza moją wyobraźnią. Piszesz tak, że odnoszę wrażenie jakbyś nie była chora. Naprawdę nie ma z czego się cieszyć, że tyle bierzesz. Ja bym zrobiła wiele bym nie musiała niczego brać...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
219
Dołączył(a)
05 maja 2007, 23:18

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do