WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

przez atrucha 03 lut 2007, 22:55
Czytanie tego typu forum nie jest niczym złym ;) Ale do tego sam dojdziesz z czasem..
Decyzja odnośnie brania leków nalezy do Ciebie. Jeżeli uważasz,że nie poradzisz sobie już dłużej ze swoimi stanami - możesz spróbować tabletek. Jeżeli Twój stan nie jest jeszcze taki fatalny - spróbuj coś ziołowego.

Osobiście radzę umówić się z psychiatrą. Psychoterapia ponoć też przynosi pozytywne efekty.
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

przez Intgar 03 lut 2007, 23:06
Artucha dzięki za taką szybką odpowiedź. Wiem na pewno, że nie wytrzymam tak dłużej. Chcę, aby to się zmieniło, tylko troche boje się leków. Dzis wziąłem pierwszy raz efectin i chyba troche źle się czułem. Mam nadzieję, że to szybko minie, mam także nadzieję, że szybko mi pomoże. Chcę byc taki jaki kiedyś, kiedy byłem duszą towarzystwa. Teraz wszystkiego się boje, zadręczam się w kółko wyimaginowanymi niepowodzeniami. I nie wiem co będzie dalej. To samo się nakręca, im dłużej o tym myslę, tym jest coraz gorzej:(
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
03 lut 2007, 21:52

przez atrucha 03 lut 2007, 23:24
Wg mnie musisz umówić się z psychiatrą, który zdiagnozuje czy masz depresję czy nerwicę. Internista ma marne pojęcie o tego typu schorzeniach.
Z własnego doświadczenia wiem,że Efectin jest bdb na stany lękowe.. Nie wiem jak to się ma do depresji. Jest typowym lekiem przeciwdepresyjnym,więc coś w tym musi być..
Na poczatku przyjmowania człowiek nie czuje sie zbyt dobrze - to wada Efectinu. Po około tygodniu zaczyna działać pozytywnie. Pierwsze dni trzeba przetrwać niestety. Powodzenia zyczę ;)
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Intgar 04 lut 2007, 00:01
Jak długo mogą utrzymywać się działania nieporządane? Nie moge pozwolić sobie na wyłączenie z pracy:(
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
03 lut 2007, 21:52

przez atrucha 04 lut 2007, 00:11
Myslę,ze nie są tak straszne by przeszkadzały Ci w pracy..
Zajmiesz się pracą i zapomnisz o nich.
Około tygodnia..
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

przez zina 06 lut 2007, 12:20
Ja biorę Effectin od miesiąca, ale co drugi dzień, bo wykańcza mnie bezsenność po nim. Przez pierwszy tydzień trzęsły mi się ręce i miałam kłopoty ze wzrokiem, ale to szybko minęło. Pozostała tylko ta cholerna bezsenność i nadciśnienie, czasem dość duże, aż głowa pęka, ale przynajmniej już się nie tnę i mogę w miarę normalnie funkcjonować...
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
30 gru 2006, 12:48
Lokalizacja
Rzeszów

przez atrucha 06 lut 2007, 12:47
A o jakiej porze jesz tabletkę..? Zwykle wieczorna dawka nie pozwala zasnąć.. :? Ja zwsze jadlam rano i było ok.
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

przez zina 06 lut 2007, 18:37
Rano biorę Lorafen, tak to było ustalone, ale ty chyba masz rację, najlepiej by było odwrócić! Spróbuję, he he, dzięki.
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
30 gru 2006, 12:48
Lokalizacja
Rzeszów

przez atrucha 06 lut 2007, 19:07
Mam nadzieję,ze rada okaże się słuszna ;) Pozdrawiam.
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

przez ania123 14 lut 2007, 23:24
Mnie lekarz też przepisał ten lek. Trochę się boję go brać. Te skutki uboczne. Z tego co poczytałam różnie działa. A ja musze do pracy jeździć autkiem i pracę też mam bardzo odpowiedzialną.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
14 lut 2007, 20:15

Avatar użytkownika
przez Magda-27 15 lut 2007, 10:02
Aniu, skutki uboczne najczęsciej mijają po kilku dniach, a wogóle nie jest powiedziane, że będziesz je miała, nie wiesz z góry jak lek wpłynie na Ciebie :) więc głowa do góry :)
szukam osób chętnych podjąć współpracę z FM GROUP Polska http://www.perfumyfm.sileman.net.pl
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

Avatar użytkownika
przez Mizer 15 lut 2007, 18:43
hej, biorę czwarty dzień.

mam większy apetyt.
czy komuś zdarzyło się podczas kuracji effectinem przybrać na wadze?
czy apetyt przestanie być dokuczliwy po upływie pierwszych kilku dni?
Ciesz się każdym dniem bo nigdy nie wiadomo, kiedy na Twój dom może najechać ciężarówka z gnojem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

Avatar użytkownika
przez ann_2059 16 lut 2007, 12:20
Mizer, z tego, co sięorientuję to w większości przypadków efectin powoduje raczej jadłowstręt...
Ja wzięłam wczoraj pierwszą dawkę (0,75 ER) i czułam się jak psychopata - teraz pobję się brać następnych bo boję się że oszaleję od tego :? po 12 godzinach od przyjęcia porannej dawki nadal nie mogłam zmrużyć oka a źrenice miałam tak rozszerzone jak po wciągnięciu jakiegoś draga :shock: miał ktoś takie objawy nadpobudliwości po tym?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
08 lut 2007, 11:02
Lokalizacja
Toruń

przez Kasia30 16 lut 2007, 14:59
Madziu dziękuję za informację :smile:
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
05 sty 2007, 15:17

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do