WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

EFEVELON(Wenflaksyna-Efectin,Velafax,Alventa,Venlectine)

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 09 lip 2011, 22:12
coma, Dzięki :) Mam taką nadzieję, bo czuję jakieś pozytywy i nie chciałabym znowu szukać następnego leku.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez cytrynka84 09 lip 2011, 22:35
into the void, bierzesz az 300mg /dobe to sporo.Tez biore nie malo 225mg Tez mi wypadaja mocno wlosy,wlasciwie wypadaly,bo jest lepiej odkad stosuje szampon Radical(a probowalam juz tabletek ze skrzypem ,roznych innych szamponow i nic nie pomsgslo)
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez Miss Worldwide 10 lip 2011, 04:28
_Jack_,
jest temat odstawienie benzo i efectinu. tam jest sporo z na temt co pytasz. ogolnie u mnie odstawienie 35 na zero nie mialo sznas. ale lepiej kotynuujmy tam
http://www.youtube.com/watch?v=XiCrniLQGYc


Pristiq 100mg
Lorazepam okolo 3-4mg na dobe, staram sie teraz aschodzic powoli, doszlam do 2.5mg
Tramadol na bol. Staram sie nie brac, chyba ze juz mocno kregoslup boli

Wczesniej: rozne benzo, seroxat, wenla, duloksetyna.
Offline
Posty
880
Dołączył(a)
02 sty 2006, 03:39
Lokalizacja
Alicante/Szczecin

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

Avatar użytkownika
przez into the void 10 lip 2011, 13:07
cytrynka84 napisał(a):into the void, bierzesz az 300mg /dobe to sporo.Tez biore nie malo 225mg Tez mi wypadaja mocno wlosy,wlasciwie wypadaly,bo jest lepiej odkad stosuje szampon Radical(a probowalam juz tabletek ze skrzypem ,roznych innych szamponow i nic nie pomsgslo)



źle to napisałam, biorę łącznie 150mg

po jakim czasie zwiększyłaś do 225? 150 nie pomagało?

ja biorę wenle od miesiąca dopiero.. po 5 dniach przeszłam z 75 na 150.. była poprawa nastroju i jakoś tak lepiej się czułam.. hmm nie tak zmęczona, więcej energii miałam..
teraz od tygodnia jest pogorszenie..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
151
Dołączył(a)
17 mar 2011, 22:31

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez cytrynka84 10 lip 2011, 15:19
a rozumiem ,wiec bylo tak:2 miesiace bralam 75 poprawa byla,ale nie do konca.Trudna sytuacja,pare rzeczy sie nalozylo i dr widzac jak jest,kazal wejsc na 150i tak po pol roku bylo gorzej z pewnych powodow,ale to nie przez lek wrecz przeciwnie bezefectinu nie dalabym wogole rady i po pol roku weszlam na225mgnaprawde pomaga5 miten lek.

-- 10 lip 2011, 14:26 --

kryzysy tez mam nawet biorac leki to normalne ,ale dzeki lekom szybciej mijajaTobie tez zle dni ymysle,ze mina
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

EFEVELON(Wenflaksyna-Efectin,Velafax,Alventa,Venlectine)

przez Malwa 5 10 lip 2011, 18:45
a co z efektami ubocznymi po odstawieniu Efevelonu, czy ustępują one na zawsze z organizmu ?
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
09 lip 2011, 19:27

EFEVELON(Wenflaksyna-Efectin,Velafax,Alventa,Venlectine)

Avatar użytkownika
przez err 10 lip 2011, 18:55
Co do wzroku - pogarsza się (wg skutków ubocznych w ulotce) i mogę potwierdzić to w praktyce. 3 miesiące jak na działanie tylko i wyłącznie antydepresyjne to sporo czasu. Oczywiście wszystko zależy od organizmu. Ja nie miałem żadnych skutków ubocznych przy odstawianiu. Jeżeli Ci nie pomaga, wróć do tego co brałaś i pomagało. Skoro działa to może bierz ciągle, nie rób przerw... Leki psychotropowe nie leczą źródła zaburzenia, tylko leczą niestety same objawy.
Avatar użytkownika
err
Offline
Posty
399
Dołączył(a)
08 maja 2011, 12:16
Lokalizacja
KRK

EFEVELON(Wenflaksyna-Efectin,Velafax,Alventa,Venlectine)

przez Malwa 5 11 lip 2011, 12:14
kurcze boję się o moje oczy, gdy odstawię oczywiście za zgodą lekarza to wzrok już sie nie bedzie pogarszał ?? ja miałam po odstawieniu Setaloftu kręcenie w głowie dosłownie jak stałam to nie mogłam złapac równowagi. Takie mrowienie w główce było nie tylko przy wysiłku. Wizytę mam u lekarza poczatkiem sierpnia takze popytam o moje watpliwosci.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
09 lip 2011, 19:27

odstawienie leków

przez Zachmurami 11 lip 2011, 13:32
marata,
A czy badałaś ostatnio hormony, tarczycę? Objawy, ktore opisujesz mogą wynikać z wahań hormonalnych i np. niedoczynności tarczycy czy choroby Hashimoto. Wydaje mi się, że objawy odstawienne pojawiają się wcześniej, tuż po odstawieniu / zmniejszeniu dawki, a z czasem powinny ustępować.
Offline
Posty
228
Dołączył(a)
20 gru 2009, 22:12

EFEVELON(Wenflaksyna-Efectin,Velafax,Alventa,Venlectine)

Avatar użytkownika
przez err 11 lip 2011, 20:51
Powinien się polepszyć, jak Ci się po wenli pogorszył :)
Avatar użytkownika
err
Offline
Posty
399
Dołączył(a)
08 maja 2011, 12:16
Lokalizacja
KRK

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez zenon 12 lip 2011, 13:58
cytrynka84 jak brałaś po raz kolejny efectin to czy miałaś duże skutki uboczne, gdyż ja zacząłem brać po raz 2, w sumie stopniowo zwiększając i nie było tak dużo skutków ubocznych jak za pierwszym razem?
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
20 sie 2008, 18:59

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez cytrynka84 12 lip 2011, 20:52
u mnie ani za pierwszym,ani za kolejnymi(teraz biore trzeci raz)nie bylo wlasciwie sk.ub.pierwsze dni tylko jestem raz zmeczona zaraz po zazyciu,potem znowu jakas podminowana,ale po krotkim czasie wszystko sie normuje i nie ma ubokow Na stale zostalo mi tylko wypadanie wlosow(stosuje na to szampon)
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

odstawienie leków

Avatar użytkownika
przez _Jack_ 13 lip 2011, 19:19
czy ktos odstawiał wenlafaksyne? Jaka była reakcja organizmu? Mieliście pustkę w głowie i zaniki pamięci? Ile się utrzymuje taki stan?
F33 Zaburzenia Depresyjne Nawracające
10 mg Escitalopram
https://www.youtube.com/watch?v=IMZFvs-qy44
Avatar użytkownika
Offline
Posty
652
Dołączył(a)
05 cze 2011, 18:22
Lokalizacja
okolice WWA

odstawienie leków

przez Michuj 13 lip 2011, 19:56
Czujesz przechodzące impulsy elektryczne przez całe ciało, do tego straszne przymulenie, minimalny wysiłek fizyczny jak np. wstanie od komputera kończy się poważnymi zawrotami głowy. To tak w skrócie.
Michuj
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], NoMoreDepression i 24 gości

Przeskocz do