WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

Avatar użytkownika
przez Rani 19 maja 2011, 16:23
Out of the blue, na efekty trzeba poczekać, czasem nawet dwa miesiące.
"Nie dziw się jeżeli jutro spadnie porządny grad, rozszaleje się zamieć i licho wie co. To, że dziś jest ładnie, jeszcze nic nie znaczy. To jest zaledwie jakiś ślad pogody."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
10 gru 2008, 13:31

Dziwne skutki... efevelon

przez macqer 19 maja 2011, 16:52
Bylo wam niedobrze jak zaczynaliscie brac efevelon ? mnie co noc budzi okolo 3 lub 4 i nie daje mi to spac... do tego czuje sie jak bym byl pod wplywem jakiegos narkotyku... kreci mi sie w glowie zle widze.. a jak zamykam oczy to lataja mi biale plamy przed oczami... z nocy na noc jest gorzej... 1 nocy bylo mi tylko niedobrze... drugiej krecilo mi sie tylko troche w glowie... a tej nocy byla totalna masakra nie wiedzialem co robic... moze mam go odstawic ?
Ostatnio edytowano 19 maja 2011, 17:22 przez Korba, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z istniejącym wątkiem na temat tego leku.
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
12 maja 2011, 23:33

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez miko84 20 maja 2011, 07:05
Out of the blue to są początkowe efekty uboczne to zniechęcenie do kontaktów.
miko84
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez khali 20 maja 2011, 09:06
witam, również zaczynam przygodę z wenlafaksyną (axywen) miałem brać 37,5 przez 10 dni póżniej 75 tylko że od razu zacząłem od 75. do tej pory brałem setaloft i praktycznie z dnia na dzień go odstawiłem na rzecz axywenu, dziś jest 4 dzień na wenla i mam takie skutki uboczne że nie mam totalnie siły na nic ,również chęci zerowe , lekkie splątanie (aż dziw że pisze składnie-chyba), Czy po zmianie ssri zaczynam leczenie od zera ? czy ktoś miał takie skutki uboczne?
who owns my heart?
Offline
Posty
113
Dołączył(a)
30 sty 2011, 20:02

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

Avatar użytkownika
przez err 20 maja 2011, 09:11
Gdzie można znaleźć informację, że lek może działać np. po 2 miesiącach?
Avatar użytkownika
err
Offline
Posty
399
Dołączył(a)
08 maja 2011, 12:16
Lokalizacja
KRK

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez khali 20 maja 2011, 09:43
miko84, ? lub ktoś?
who owns my heart?
Offline
Posty
113
Dołączył(a)
30 sty 2011, 20:02

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez miko84 20 maja 2011, 09:50
Ile brałeś setaloft i w jakiej dawce? Przejście na wenlafaksynę z SSRI nie powinno oznaczać przechodzenia objawów ubocznych od zera, chociaż ten lek ma dodatkowe działanie na noradrenalinę więc nigdy nie wiadomo. Cztery dni to krótko, musisz wytrwać, pozatym zaczęłeś o 75 mg więc możesz mieć te objawy nasilone. Słuchaj lekarza na przyszłość, bo to lek który trzeba powoli wdrażać o powoli z niego schodzić.
miko84
Offline

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez khali 20 maja 2011, 09:57
setaloft 75 przez 2 miechy, z axywenem to myślałem że dawka 37,5 to tylko po to aby organizm się przyzwyczaił a lecznicza zaczyna się od 75 ,
who owns my heart?
Offline
Posty
113
Dołączył(a)
30 sty 2011, 20:02

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez shinobi 20 maja 2011, 10:59
Te wenafleksyna nie robiła mi dobrze. Może po prostu zbiegło się jej zażywanie z jakimś moim słabszym nastrojem. W każdym razie jakiś autoagresywny po tym byłem - a może mi się zdaje - ale lubiłem sobie walnąć jakimś talerzem, albo słoikiem o ścianę, a poźniej w resztki ponapierdalać ręką.
shinobi
Offline

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

Avatar użytkownika
przez Adamo 20 maja 2011, 14:47
Też się wkurzam co chwilę.
Wenlafaksyna 150 mg
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
536
Dołączył(a)
21 lut 2011, 15:46

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez khali 20 maja 2011, 14:51
Adamo, a jakie miałeś skutki uboczne z początku i ile trwały? długo to łykasz?
who owns my heart?
Offline
Posty
113
Dołączył(a)
30 sty 2011, 20:02

odstawienie leków

przez annn 20 maja 2011, 20:46
Witam, jestem tutaj nowa i nie wiem czy to dobry wątek żeby pisać, ale.. nie wiem co zrobić. Przez ponad pół roku byłam na citalu, mam zaburzenia depresyjne nawracające, albo dystymie, albo jedno i drugie... lekarz nie do końca potrafił się określić, powiedział, że zobaczymy jak to będzie po odstawieniu leków... cital bardzo mi pomógł, ale chodziłam jednocześnie na terapię.

Jakieś półtora miesiąca temu zaczęłam stopniowo odstawiać cital, najpierw brałam co drugi dzień, później co trzeci, wszystko w dalszym ciągu było ok, i ustaliliśmy z lekrzem że odstawiam całkowicie. I kilka dni po całkowitym odstawieniu znowu zaczynam się gorzej czuć. Pomijam zawroty głowy, bo wyczytałam że to normalne, ale czy takie objawy jak drażliwość, płaczliwość, niechęć do wszystkich i wszystkiego są spowodowane odstawieniem leku, czy może nawrotami choroby? (czuję się trochę jak przed rozpoczęciem leczenia, ale nie jest aż tak źle)

Lekarka powiedziała, że jak znowu zacznie być coś nie tak, to mam od razu zacząć ponownie brać cital, nawet zanim przyjdę na konsultację. No i teraz się zastanawiam co zrobić, bo czy to możliwe, że powinnam jednak je znowu zacząć brać, czy może to przejdzie? Może to normalne objawy po odstawieniu? Czy ktoś wie po jakim czasie po odstawieniu ewentualnie może wrócić depresja?

Wiem, że powinnam skonsultować się z lekarzem jeśłi mam wątpliwości, ale zarówno lekarz jak i moja terapeutka są do końca miesiąca na urlopie (wybrałąm sobie niefortunny moment na odstawienie najwyraźniej :/ )

nie wiem co mam zrobić, mam niedokończone opakowanie w domu, ale może jeszcze poczekać, bo przejdzie? z drugiej strony jeśli ma być gorzej to może lepiej wrócić do brania już teraz?

Bardzo proszę o odpowiedź jeśli ktoś miał podobną sytuację, albo wie o co może chodzic.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
20 maja 2011, 20:30

odstawienie leków

przez xanax 20 maja 2011, 21:05
też mam dylematy w związku ze swoim leczeniem, nie wiem co Ci doradzić.
xanax
Offline

odstawienie leków

przez uzytkownik 20 maja 2011, 21:23
annn:
Spróbuj wysiłku fizycznego - naprawdę! Zamiast rozmyślać - po prostu, np. przez 2-3 dni zacznij biegać, jeździć na rowerze, basen (choć polecam świeże powietrze) itp. - nie siedź nad ulotkami, nad forum... spróbuj "wyłączyć się" od zaburzeń i wszystkiego co z nimi jest związane i się zmęcz fizycznie.
uzytkownik
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: achino2017, Google Ads [Bot] i 62 gości

Przeskocz do