WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

Avatar użytkownika
przez Magda-27 20 lut 2006, 20:23
Dzięki Atrucha :D . Powiem Ci, że w przychodni w której pracuje moja mama ( czasem przynosi mi recepty jak mi czegoś zabraknie :lol: ) lekarz pierwszego kontaktu też nie zna tego leku i dałam mu ulotkę żeby się dokształcił. Właściwie to nie wiem skąd ta moja neurolog o nim wiedziała, możliwe że od jakiegoś przedstawiciela medycznego ;) . Ale dla mnie najważniejsze jest to ,że działa i ja czuję się bardzo dobrze.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

przez rafuls2 25 lut 2006, 18:18
Ja biorę velafax od początku grudnia to już trzy miechy muszę powiedzieć że bardzo mi pomaga, trochę mi po nim niedobrze i kręci się w głowie przez godzinę dwie ale jest ok. Miałem ogromne problemy z oddychaniem teraz jest na tyle dobrze że potrafię nad tym zapanować ale znowu przyczepiło się do mnie podwyższone ciśnienie :cry: płakać się chce.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
15 lut 2006, 17:59
Lokalizacja
Rzemień

przez atrucha 25 lut 2006, 20:58
Jak już wyżej pisaliśmy - Velafax to odpowiednik Efectinu. Poczytaj posty o Efectinie. Niestety u niektórych osob podnosi ciśnienie :? Szkoda bo to naprawdę dobre leki.
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Magda-27 25 lut 2006, 21:44
Kurcze tak się chwaliłam świetnym samopoczuciem aż tu nagle spadek formy :( . Znowu wymiotowałam i jakaś taka rozbita i zdołowana się czuję, ale mi smutno :cry: . Chyba za badzo się cieszyłam że już jest tak dobrze. Buuuuu..... kto mnie pocieszy?????
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

przez rafuls2 25 lut 2006, 22:13
To jest właśnie nerwica wydaje nam się że już jest dobrze i będzie jeszcze lepiej a tu nagle D..a, znowu musisz walczyć z tym gównem i zastanawiasz się dokąd to tak będzie, za jakie grzechy mnie to spotyka. Za tydzień mam wyjazd służbowy za granicę na ok miesiąc czasu i już się boję czy dam radę czy zmiania otoczenia nie wpłynie negatywnie na moje i tak nienajlepsze samopoczucie. Przesrane
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
15 lut 2006, 17:59
Lokalizacja
Rzemień

przez atrucha 25 lut 2006, 22:16
Madziula!!! :D Musiałabys być super maszyną a nie człowiekiem,by ciągle czuć się bdb.. Potraktuj ten stan,jako chwilowy spadek formy.. I nie rozmyslaj na ten temat.. Zajmij się czymś miłym ;)
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Avatar użytkownika
przez Magda-27 27 lut 2006, 13:46
No już mi jest lepiej :lol: . Rzeczywiście to był chwilowy spadek formy, na szczęście. Mam tylko nadzieję że nie będzie się to powtarzało zbyt często ;)
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

przez atrucha 27 lut 2006, 15:14
Mam Velafax :D

Od jutra zamiast Efectinu jem Velafax. Jedyne co się zmienia to dawka,którą podziele na 2 (rano tabletka i wieczorem). Wynika to z tego,że nie ma Velafaxu ER (o przedłużonym działaniu). Zobaczymy jakie będą efekty..
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Avatar użytkownika
przez Magda-27 27 lut 2006, 15:28
Atrucha witam w klubie Velafaxowców :lol: . Bardzo Ci życzyczę żeby działał tak dobrze jak efectin. Powodzenia :!:
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

przez Dana 03 mar 2006, 08:45
Refleksje po półtora miesiąca stosowania : wróciła radość z życia, pozuytywne nastawienie do ludzi, postawa PRO społeczna ( mam fobię społeczną i lęki na tym tle) , wciąż chce się być wśród ludzi, gadać z nimi ( już mnie mają dość), minęły wszystkie lęki. Codziennie budzę się szczęśliwa, z przyjemnością myślę o tym, co zrobię i kogo spotkam w ciągu dnia. Nie męczy mnie żaden, najmniejszy nawet niepokój. Z pełną odpowiedzialnością polecam ten lek osobom z fobią społeczną!
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
23 gru 2005, 04:03

Avatar użytkownika
przez grown-up19 03 mar 2006, 22:24
ja zacząłem dzisiaj brać. najlepsze jest to, że sam spytalem psychiatre o ten lek i powiedzial, że w sumie możemy spróbować. wierze, że będzie działał. nic innego mi nie pozostaje tylko wierzyć. pozdrawiam
PS> czy wy też mieliście tak, że jak ziewnęliście to wydawało wam sie że zaraz zemdlejecie albo, że ust nie złożycie? bo ja tak mam :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
03 sty 2006, 23:03
Lokalizacja
Podkarpacie

przez rafuls2 04 mar 2006, 00:56
Velafax jest moim zdaniem bardzo dobry choć może nie każdemu pomoże mi pomógł miałem ogromne stany lękowe kościół nowe miejsca duże skupiska ludzi to było straszne. Po velafaxie w 90% lęki ustąpiły a i problemy z oddychaniem są znacznie ale to znacznie mniejsze. Człowiek robi cuda aby ten oddech złapać ja naprzykład pomagałem sobie ramionami :D
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
15 lut 2006, 17:59
Lokalizacja
Rzemień

przez Ins 06 mar 2006, 15:54
Witam! mam od dawna lęki od jakichs 5 lat gdzies,tzn w tlumie sie czuje bardzo zle, ciagłe ataki paniki z fobią społeczną.bralem juz wiele lekow i zaden mi nie pomogl.doszlo do tego stopnia,ze mam lęki przed wyjsciem z domu ale samemu tez mi zle z tym.bardzo chcialbym taki jak inni byc,zyc swobodnie..czuje tez taka wewnętrzna zlosc momentami chyba to wina tego odizolowania i mnie to męczy..probowalem roznych metod,zapisalem się na psychoterapie indywidualna ostatnio ale lęki mimo wszystko odczuwam nadal i taką beznadziejnosc..jakbym odstawał od innych,mam zludzenie ,ze jestem niezrozumiany przez nikogo.co robic? teraz biore aurex znow po przerwie bo jak wyszedlem z domu to mialem atak lęku i wzialem ten lek zapobiegawczo.czy powinienem zmienic ten lek na efectin tak jak pisze Dana ? bo ja mam wlasnie fobei spoleczna z lękami ugogólnionymi tez..doradzcie mi cos prosze..nie chce sie tak czuc :((( czy minie mi niechęc wychodzenia i lęki kiedyś??
Ins
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
06 mar 2006, 15:46

Avatar użytkownika
przez grown-up19 06 mar 2006, 16:36
a ja mam pytanie apropos skutków ubocznych. już 4 dni biore Velafax i jak biorę go rano to jest masakra, bo mam wrażenie, że za moment zwymiotuje, a najgorsze jest to, że wtedy jestem w szkole. dzisiaj np. ktos mi powiedzial, ze jestem taki blady na twarzy, że aż zielony. czulem sie w sumie calkiem ok, ale co chwila mialem wrazenie jakbym za chwile mial zemdleć lub zwymiotować... czy to mija? biore 37.5 mg rano i 37.5 mg wieczorem
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
03 sty 2006, 23:03
Lokalizacja
Podkarpacie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości

Przeskocz do