WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

lafactin

przez panna29 29 kwi 2011, 20:20
Witam , przez pół roku brałam Lafactin od tygodnia moja lekarka kazała juz mi go odstawić ale od paru dni czuję się okropnie mam bóle głowy , mdłości , zawroty głowy , nie wiem co mam zrobić czy wrócić do leku czy po prostu to przetrwać ,może ktoś mi poradzi co mam robić nie chcę przechodzić drugi raz tego co było rok temu :( Panna29
Ostatnio edytowano 29 kwi 2011, 20:25 przez Korba, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z istniejącym wątkiem na temat tego leku.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
29 kwi 2011, 20:12

Lafactin (Wenlafaksyna)

Avatar użytkownika
przez Adamo 29 kwi 2011, 21:09
Ciężko coś doradzić, odstawka wenli jest ciężka, może jakieś relanium sobie strzel.
Wenlafaksyna 150 mg
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
536
Dołączył(a)
21 lut 2011, 15:46

Lafactin (Wenlafaksyna)

Avatar użytkownika
przez Korba 29 kwi 2011, 21:14
panna29, a lekarka kazała Ci odstawić od tak nagle? przecież z tego się schodzi powoli zmniejszając dawki. :shock:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Lafactin (Wenlafaksyna)

przez panna29 29 kwi 2011, 21:51
Korba napisał(a):panna29, a lekarka kazała Ci odstawić od tak nagle? przecież z tego się schodzi powoli zmniejszając dawki. :shock:


lekarka kazała mi brać co drugi dzień jedną tabletkę bo zostało mi 10 tabletek ale źle się czułam i odstawiłam zupełnie

-- 29 kwi 2011, 21:54 --

panna29 napisał(a):
Korba napisał(a):panna29, a lekarka kazała Ci odstawić od tak nagle? przecież z tego się schodzi powoli zmniejszając dawki. :shock:


lekarka kazała mi brać co drugi dzień jedną tabletkę bo zostało mi 10 tabletek ale źle się czułam i odstawiłam zupełnie

przez tydzień brałam co drugi dzień ale jak zdarzyło mi się zachwianie równowagi takie że prawie wpadłam pod autobus to się wkurzyłam i odstawiłam zupełnie

-- 29 kwi 2011, 21:59 --

panna29 napisał(a):
Korba napisał(a):panna29, a lekarka kazała Ci odstawić od tak nagle? przecież z tego się schodzi powoli zmniejszając dawki. :shock:


lekarka kazała mi brać co drugi dzień jedną tabletkę bo zostało mi 10 tabletek ale źle się czułam i odstawiłam zupełnie

-- 29 kwi 2011, 21:54 --

panna29 napisał(a):
Korba napisał(a):panna29, a lekarka kazała Ci odstawić od tak nagle? przecież z tego się schodzi powoli zmniejszając dawki. :shock:


lekarka kazała mi brać co drugi dzień jedną tabletkę bo zostało mi 10 tabletek ale źle się czułam i odstawiłam zupełnie

przez tydzień brałam co drugi dzień ale jak zdarzyło mi się zachwianie równowagi takie że prawie wpadłam pod autobus to się wkurzyłam i odstawiłam zupełnie


-- 29 kwi 2011, 22:04 --

Korba,
Korba poradź co robić , może za szybko odstawiłam je ? Panna29
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
29 kwi 2011, 20:12

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

Avatar użytkownika
przez Rani 30 kwi 2011, 07:11
Przytylam po venli i to dużo i jestem ciągle zmęczona. Mnie ona nie pobudza. Chcę odstawić, bo psychicznie czuję się dobrze już od roku. Po ilu dniach mogę się spodziewać objawów odstawienia jeśli po prostu z dnia na dzień przestanę brać?
"Nie dziw się jeżeli jutro spadnie porządny grad, rozszaleje się zamieć i licho wie co. To, że dziś jest ładnie, jeszcze nic nie znaczy. To jest zaledwie jakiś ślad pogody."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
10 gru 2008, 13:31

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

Avatar użytkownika
przez *Monika* 30 kwi 2011, 11:36
Rani, To nie odstawiaj od razu, z dnia na dzień, tylko stopniowo i pod kontrolą lekarza.
Ja odsypywałam "kuleczki".
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez ziabik 30 kwi 2011, 13:30
225wenli i 60lerivonu. Byłam kompletnie przyhamowana, ale chyba drgnęło..trochę sprzątam.Nie dajcie się i nie kombinujcie sami z lekami.Acha. Jeśli zaufanie do lekarza jest mizerne zmieńcie lekarza.Ja tak zrobiłam. Srzątam dalej , póżniej tu wpadnę.Buziaczki dla wszystkich.
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
15 paź 2009, 10:35

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

Avatar użytkownika
przez kruszonka 01 maja 2011, 19:02
Nie odstawiajcie z dnia na dzień. Ja tak zrobiłam i skutki odstawienia pojawiły się w 3 dobie bez tabletki. Masakra. Przeżyłam takie załamanie, że musiałam wrócić na 75mg. Teraz jestem na 37,5mg i za tydzień zaczynam schodzić odsypując kuleczki. Mam nadzieje, że się uda.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
23 mar 2011, 16:41
Lokalizacja
Wrocław

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez Miss Worldwide 02 maja 2011, 14:59
ja odstawiam wlasnie, jestem na 20mg. odsypuje kulki.
odstawisz nagle to nie bedzie milo. jesli nie wezmiesz tabletki to po okolo 12h po tym czasie zaczniesz sie h..... czuc. nie polecam przerabiania tego :/
http://www.youtube.com/watch?v=XiCrniLQGYc


Pristiq 100mg
Lorazepam okolo 3-4mg na dobe, staram sie teraz aschodzic powoli, doszlam do 2.5mg
Tramadol na bol. Staram sie nie brac, chyba ze juz mocno kregoslup boli

Wczesniej: rozne benzo, seroxat, wenla, duloksetyna.
Offline
Posty
880
Dołączył(a)
02 sty 2006, 03:39
Lokalizacja
Alicante/Szczecin

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez fakfaq 02 maja 2011, 17:27
siemka, bralem najpierw po 75 przez 3 dni i nie moglem wytrzymac. Ciagle czulem sie jak pod wplywem amfetaminy, nie moglem jesc, nie moglem spac. Zszedlem wiec przez 5 dni na dawke 37 (dzielilem tabletke). Sadzac ze organizm sie przyzwyczai do substancji, dzis wzialem znowu cala tabletke i znowu jest to samo. Czuje sie wywalony w kosmos jak po amfetaminie. Znowu czuje sie pobudzony, piecze mnie skura, i trace apetyt. Co jest, czy wy tez macie takie objawy biorac to ? Lekarka kazala mi brac po 2 tygodniach 150, jakie 150 jak na po 75 jestem wytrzepany jakbym sie nawąchał amfy. Cos chyba jest nie tak
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
26 gru 2010, 12:58

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez ziabik 02 maja 2011, 18:14
fakfaq napisał(a):siemka, bralem najpierw po 75 przez 3 dni i nie moglem wytrzymac. Ciagle czulem sie jak pod wplywem amfetaminy, nie moglem jesc, nie moglem spac. Zszedlem wiec przez 5 dni na dawke 37 (dzielilem tabletke). Sadzac ze organizm sie przyzwyczai do substancji, dzis wzialem znowu cala tabletke i znowu jest to samo. Czuje sie wywalony w kosmos jak po amfetaminie. Znowu czuje sie pobudzony, piecze mnie skura, i trace apetyt. Co jest, czy wy tez macie takie objawy biorac to ? Lekarka kazala mi brac po 2 tygodniach 150, jakie 150 jak na po 75 jestem wytrzepany jakbym sie nawąchał amfy. Cos chyba jest nie tak

Witaj fakfaq. Biorę od kilku dni 225.Oczywiście mam objawy uboczne, z tym że trochę nie potrafię odróżnić skutków ubocznych od samej depresji która może też tak się objawiać.N.p. palenie skóry miałam baz leków itp. Na noc mam 60 mg. lerivonu. Śpię.Pewnie że się telepię, ale przed podniesieniem dawki t.j.w ubiegłym tygodniu ,nie wstawałam z łóżka.A brałam 150 efect.Masz może dwubiegunówkę? Pozdrówko. Ja chcę wytrwac na tej dawce!
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
15 paź 2009, 10:35

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

Avatar użytkownika
przez kruszonka 02 maja 2011, 19:59
Klaudia jak odsypujesz kuleczki i zmniejszasz dawkę to będąc np. na 20mg jak długo stosujesz taką dawkę? Po jakim czasie schodzisz dalej?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
23 mar 2011, 16:41
Lokalizacja
Wrocław

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

przez Sandy 03 maja 2011, 18:48
Biore velafax już miesiąc.To moje pierwsze tabletki,ktore nie spowodowały żadnych skutków ubocznych nawet tych najmniejszych.Zastanawiam się czy te tabletki nie należą do stosunkowo słabych.2 tygodnie bralam 37,5mg i 2 tygodnie 75mg.Poza brakiem skutkow ubocznych poprawy nastroju tez specjalnie nie widze.Boje sie,ze bede musiala zwiekszac co chwile dawkę.Moze miesiac to za malo,zeby byly jakies efekty odczuwalne?
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
18 lut 2011, 22:11

EFECTIN (Wenlafaksyna-Velafax,Alventa,Venlectine )

Avatar użytkownika
przez Rani 03 maja 2011, 18:56
Miesiąc to może być za mało. Ja na efekty musiałam poczekać dłużej, ale warto było. Też nie miałam żadnych objawów ubocznych.
"Nie dziw się jeżeli jutro spadnie porządny grad, rozszaleje się zamieć i licho wie co. To, że dziś jest ładnie, jeszcze nic nie znaczy. To jest zaledwie jakiś ślad pogody."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
10 gru 2008, 13:31

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do