WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

Re: Efectin (---->Velafax)

przez Zenonek 07 paź 2010, 15:19
Jednakowoż,

Niektorzy biora i 400-500 Wenli, wiec nie jest zle :P.

Wazne, ze jest poprawa. Powinno byc tylko lepiej.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Efectin (---->Velafax)

przez jacas 07 paź 2010, 16:02
lasic5 napisał(a):A przynajmniej ci pomaga?jak długo bierzesz i w jakiej dawce?

300mg od kilku miesiecy. poprawa mocno srednia
jacas
Offline

Re: Efectin (---->Velafax)

przez Wujek_Dobra_Rada 07 paź 2010, 16:15
Bierzesz rano 2 x 150 mg o przedłużonym uwalnianiu?
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Efectin (---->Velafax)

przez jacas 07 paź 2010, 16:27
rano 150 i wieczorem 150
jacas
Offline

Re: Efectin (---->Velafax)

przez Zenonek 07 paź 2010, 16:41
jacas,

Mowisz, ze efekty srednie ? Tzn sa jakies plusy ? A na co sie leczysz w ogole ? To monoterapia ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Efectin (---->Velafax)

Avatar użytkownika
przez Guzik 07 paź 2010, 20:39
Jestem zrozpaczona!! Czułam że ten lek mi pomaga a teraz taki klops!! Jest tak beznadziejnie!! Aaaa!! Znowu pływam, się rozpadam i uwiąd i ból mnie pochłania!! I Ci wszyscy ludzie, znowu się wpychają do świadomości! Jak kupowałam ołówki w tesco to myślałam że umrę że zabraknie mi powietrza! Że zgniję gdzieś na mrożonkach i padać będzie na mnie to światło!! Do tego rozjeżdżam się od-cieleśnie :( :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1643
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 16:56
Lokalizacja
Trójmiasto

Re: Efectin (---->Velafax)

przez lasic5 08 paź 2010, 11:43
Podobno aby lek zaczął być skuteczny trzeba dwóch miesięcy brania
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
23 wrz 2010, 10:24
Lokalizacja
rabka

Re: Efectin (---->Velafax)

przez jacas 08 paź 2010, 19:53
Zenonek napisał(a):jacas,

Mowisz, ze efekty srednie ? Tzn sa jakies plusy ? A na co sie leczysz w ogole ? To monoterapia ?

na zaburzenia depresyjno-lękowe.
lęki jak byly tak sa.. chyba zaproponuje lekarzowi odstawienie alventy
jacas
Offline

Re: Efectin (---->Velafax)

przez Zenonek 08 paź 2010, 20:00
jacas,

Efectin to ma raczej takie posrednie dzialanie antylękowe- poprzez poprawienie nastroju i pewnosci siebie.

Nie ma takiego stricte dzialania przeciwlękowego.

Jak nie dziala na lęki przy takiej dawce to jak najbardziej trza isc do doktorka.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Efectin (---->Velafax)

Avatar użytkownika
przez zaqzax 09 paź 2010, 23:26
dla mnie Wenlafaksyna działa głównie na lęki, silne lęki, ale na depresje moim zdaniem jest słaba,
bo depresje mam tak samo silna jaka mialem. Do tego Wenla jakos nie znosi silnego napiecia emocjonalnego,
sztywnosci i ogolnie stanow nerwicowych.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
631
Dołączył(a)
24 wrz 2007, 00:57
Lokalizacja
Europa

Re: Efectin (---->Velafax)

przez togolina 10 paź 2010, 11:00
Witam serdecznie
jestem nowa na tym wątku i zwracam sie do Was z zapytaniem... Lekarka pulmonolog leczącą u mnie chlamydię trachomatis i pneumoniea od marca 2010 przepisała mi teraz dodatkowo Velafax 75 mg w dawce dobowej 1/2 tabletki rano. Stwierdziała że mój stan psychiczny jest tak zły że nie mam przez to odporności i tak trudno wytłuc te baktere. Fakt mam mega hipochondrię i lekką depresję.
Dzisiaj wzięłam te pół tabletki i po 1,5 godzinie wzywałam pogotowie dostałam takiego ataku
( chyba paniki ) , mrowienie w nogach, kłucie, brak czucia, jakby mnie ktoś w środku zelektryzował, mega zimno mi sie zrobiło, źrenice powiększone. Jeju myśłam,że schodzę. Pogotowie przyjechało po ok. godzinie i jakoś mi minął ten najgorszy stan ale dalej czuję się tak niepewnie.
Czy to jest reakcja na ten lek, czy Wy też tak mieliście???????? W sumie nie wiem czy dalej brać ten lek czy go lepiej odstawić????? Pomóżcie.....
Offline
Posty
95
Dołączył(a)
10 mar 2010, 13:29

Re: Efectin (---->Velafax)

Avatar użytkownika
przez Jednakowoż 10 paź 2010, 12:02
Może spróbuj zacząć od 1/4 tabletki? Ja zaczynałem od 17,5 mg, aż stopniowo doszedłem do 225. Miałem rozszerzone źrenice, uczucie lekkiego naćpania, lekkie podenerwowanie. A jeśli nie będziesz mogła wytrzymać, odstaw i idź do lekarza po coś innego.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
22 sty 2010, 21:42

Re: Efectin (---->Velafax)

przez togolina 10 paź 2010, 17:49
Po porannej akcji, juz jak pogotowie odjechało to w miarę wszystko wróciło do normy ale...
Źrenice mam jak ćpunka, czuje takie pobudzenie nerwowe, ręce mi się trochę trzęsą, mam problem z oddychaniem ( somatyczny ) i wogóle jakaś taka inna jestem.... Nie pisałam wcześniej ale miałam takie nudności, tak mnie rwało na wymioty, do tego ból brzucha.... Masakra ...
Ja jeszcze dodam że na te chlamydie biorę inne leki między innymi antybiotyk Klarmin, Fluconazole, Helicid 20 osłonowo i jakieś krople z antybiotykiem do ucha. Lekarz z pogotowia powiedział że antybiotyki zwiększają działania nieporządane tego typu leków a jak jest to nie wiem...
Zastanawiam sie nad tą 1/4 tabletki ale nie wiem czy nie lepsze byłoby coś u mnie ziołowego, homeopatycznego ??????
Offline
Posty
95
Dołączył(a)
10 mar 2010, 13:29

Re: Efectin (---->Velafax)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 12 paź 2010, 10:20
Normalna reakcja na lek, skutki uboczne, jak ptrzetrzymasz bedzie tylko lepiej :smile:
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do