WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
203
65%

Nie
81
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 311

Re: Efectin (---->Velafax)

przez zdesper 26 maja 2010, 22:06
Aha.No ja dzisiaj musialem poratowac się xanaxem bo tak mnie okrutnie pobudzilo 37.5 mg wenlafaksyny ale oprocz tego pobudzenia obylo sie bez wiekszych niedogodnosci:P.Co istotne juz po jeden tabletce zeszla mi troche ta mgla sprzed oczu i moge racjonalniej myślec.Oby z kazdym dniem bylo coraz lepiej.Modle sie zeby wenlafaksyna zadzialala tak jak kiedys paroksetyna!.AH
zdesper
Offline

Re: Efectin (---->Velafax)

Avatar użytkownika
przez zaqzax 27 maja 2010, 00:11
Uwaga, mam bardzo ważne pytanie, bo codziennie na noc, od 3 tygodni biorę Flunarizinum (lek na przewlekłe migreny itp), z ulotki wyczytałem, że może on działać powodując senność, zmęczenie itp. a ja właśnie to czuję i nie wiem czy jest to wina Wenlafaksyny po, której powinienem być nakrecony, a chodze jak Zombie za dnia, niemal nonstop czuje takie ogromne jakby zmęczenie - brak nakręcenia, taka jakby lekka senność i nawet 10h snu mi za mało.

Czy ktoś brał z was ten lek ? Flunarizinum (Flunaryzyna czy jakoś tak), odstawiam ją i tak na przynajmniej tydzień bo inny wybór to odstawienie Wenlafaksyny ale nie wierzę coś że to jej wina! bo chyba pierwsze 3-4 dni po niej czułem się lepiej a potem zacząłem brać ten lek i teraz nie wiadomo czego to wina, ehh.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
631
Dołączył(a)
24 wrz 2007, 00:57
Lokalizacja
Europa

Re: Efectin (---->Velafax)

Avatar użytkownika
przez Jednakowoż 27 maja 2010, 11:28
Trzeci dzień odstawiania Velaxinu - nocne lęki wróciły w pełnej okazałości, obudziłem się o 3 i już nie mogłem zasnąć, mam biegunkę, straszną zgagę, żrę wszystko co się da, a i tak czuję się, jakbym miał zemdleć z głodu. Podsumowując - jestem na głodzie. Cudnie...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
22 sty 2010, 21:42

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Efectin (---->Velafax)

przez Zenonek 27 maja 2010, 11:31
Jednakowoz A co planujesz brac zamiast Efecitnu ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Efectin (---->Velafax)

Avatar użytkownika
przez Jednakowoż 27 maja 2010, 11:39
Dziś po południu się dowiem, bo wreszcie idę do lekarza. Na pewno coś co najmniej porównywalnego mocą do wenlafaksyny - na razie podejrzewam, że lekarz przepisze mi Anafranil, ale zobaczymy.

Na razie trafiłem trzy leki z pięciu - wenlafaksynę, Depakine i Tegretol, ciekawe czy tym razem uda mi się strzelić 8)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
22 sty 2010, 21:42

Re: Efectin (---->Velafax)

przez Shadowmere 27 maja 2010, 11:52
noo jak sie ma bpd to nietrudno "trafić" w depakine czy tegretol :D
Shadowmere
Offline

Re: Efectin (---->Velafax)

Avatar użytkownika
przez Jednakowoż 27 maja 2010, 11:56
Ciii :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
22 sty 2010, 21:42

Re: Velaxin (Venlafaxinum)

przez katarzyna100 27 maja 2010, 13:58
Ja tez miałam obiekcje zażywając Velafax 150mg, ale faktycznie znieczulenie totalne, mam ciężką depresję, ciągle sie zamartwiałam,płakałam, rozbierałam zdarzenie na czynniki pierwsze, teraz nie podskakuje jak dzwoni z pracy telefon i nie mem guli w gardle ze strachu przed szefowa. Totalny spokój. Nie myślę o pracy,jestem trochę senna,ale mam nadzieję,że to minie, jak będę go zażywać dłużej :?
I jakby mniej jem- dziwne, ale po tym leku mam uczucie sytości nawet jak zjem banana :?
pozdrawiam
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
26 maja 2010, 17:09

Re: Velaxin (Venlafaxinum)

przez ewaryst7 27 maja 2010, 14:32
A ja własnie po 3 tygodniach mordęgi , odstawiłam w cholerę Velafax..Chodziłam po nim roztrzęsiona , serce waliło mi jak młot , zero apetytu i CIĄGŁY NIEPOKÓJ.Nie wezmę tego więcej.
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Re: Efectin (---->Velafax)

przez ewaryst7 27 maja 2010, 14:36
Pieprzyć Velafax.Mało się po nim nie przekreciłam..Brrrrr...
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Re: Efectin (---->Velafax)

przez zdesper 27 maja 2010, 15:00
Pieprzyć Velafax.Mało się po nim nie przekreciłam..Brrrrr...

Ej nie wolno tak mówić.Odstraszasz w ten sposób potencjalnych chętnych na ten lek.:PPP :mrgreen: .

A tak na poważnie to co było z nim nie tak? Jaką dawkę brałas?
zdesper
Offline

Re: Efectin (---->Velafax)

przez ewaryst7 27 maja 2010, 15:24
Najmniejszą.Telepało mną i miałam mega-niepokój , wstręt do jedzenia , bezsenność.I tak 3 tygodnie.Masz rację .nie można odstraszac;) To że tak na mnie podziałał , nie znaczy , że zadziała tak na innych.Bo ja to takim trochę mutantem jestem... :smile:
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Re: Efectin (---->Velafax)

przez zdesper 27 maja 2010, 15:31
Też mna telepie i to potwornie no ale biore dopiero drugi dzień.Ważne że zaskoczyla koncentracja i będe mógł spokojnie przygotowąc sie do egzaminow...ufff
zdesper
Offline

Re: Efectin (---->Velafax)

przez ewaryst7 27 maja 2010, 15:33
Po dwóch dniach odczuwasz poprawę koncentacji :shock: To super... :mrgreen: Zazdroszczę..:)
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 7 gości

Przeskocz do