WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 07 mar 2016, 14:33
Arnin napisał(a):"Niedobór serotoniny to wahania nastroju, niestabilność emocjonalna, lęki. Niedobór noradrenaliny to chroniczny brak energii i patologiczna wręcz senność. Niedobór dopaminy to anhedonizm - tzn. nic cię nie cieszy, nie potrafisz odczuwać szczęścia"


To nie jest takie proste kur.. wystarczyło by w takim razie wziąsc wellbutrin + ssri i dodac jeszcze najlepiej seleglininy i by sie latało .
brałem wellbutrin,sele,prawie wszystkie SSRI,duloksetyne,wenlafaksyne,amisulpiryd,amitryptyline ,reboksetyne i wszystko ogolnie . nic nie cieszy na sele ,senność i zmulenie na duloksetynie . wellbutrin nie działa dawki 300 (tylko na początku działa) ogolnie wszystko do dupy a bez lekow próbowałem to jeszcze gorzej . nie chcę się od*ebać na SRI więc biore fluo , nie myślę o tym jakie mam z*ebane życie i tak mnie ludzie nie przerażają. nadmiar NA też może powodować senność. Gaba to jest klucz . będę próbował pregabaliny,gabapentyna , a jak nie to będę leczył się regularnie baclofenem i benzo , co mam do stracenia . dostane padaki albo się odwalę sam po kilku latach, ale przynajmniej pożyję trochę .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Vengence 07 mar 2016, 14:54
benzowiec84 napisał(a):
Arnin napisał(a):"Niedobór serotoniny to wahania nastroju, niestabilność emocjonalna, lęki. Niedobór noradrenaliny to chroniczny brak energii i patologiczna wręcz senność. Niedobór dopaminy to anhedonizm - tzn. nic cię nie cieszy, nie potrafisz odczuwać szczęścia"


To nie jest takie proste kur.. wystarczyło by w takim razie wziąsc wellbutrin + ssri i dodac jeszcze najlepiej seleglininy i by sie latało .
brałem wellbutrin,sele,prawie wszystkie SSRI,duloksetyne,wenlafaksyne,amisulpiryd,amitryptyline ,reboksetyne i wszystko ogolnie . nic nie cieszy na sele ,senność i zmulenie na duloksetynie . wellbutrin nie działa dawki 300 (tylko na początku działa) ogolnie wszystko do dupy a bez lekow próbowałem to jeszcze gorzej . nie chcę się od*ebać na SRI więc biore fluo , nie myślę o tym jakie mam z*ebane życie i tak mnie ludzie nie przerażają. nadmiar NA też może powodować senność. Gaba to jest klucz . będę próbował pregabaliny,gabapentyna , a jak nie to będę leczył się regularnie baclofenem i benzo , co mam do stracenia . dostane padaki albo się odwalę sam po kilku latach, ale przynajmniej pożyję trochę .


No niestety, ale to wszystko jest pojebane, od dawna mówiłem, ze tego się nie da wyleczyć, no może mieć chorobę
pod kontrola na lekach, ale na tych lekach brakuje czegos, nie ma zadowolenia, jest tylko zmula i pustka,
benzowiec przypierdziel taki zestaw jak ma Lord kapucyn. :mrgreen:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 07 mar 2016, 16:57
pajacyk1, na pewno :) bedzie lepiej.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 07 mar 2016, 17:05
Vengence napisał(a):
benzowiec84 napisał(a):
Arnin napisał(a):"Niedobór serotoniny to wahania nastroju, niestabilność emocjonalna, lęki. Niedobór noradrenaliny to chroniczny brak energii i patologiczna wręcz senność. Niedobór dopaminy to anhedonizm - tzn. nic cię nie cieszy, nie potrafisz odczuwać szczęścia"


To nie jest takie proste kur.. wystarczyło by w takim razie wziąsc wellbutrin + ssri i dodac jeszcze najlepiej seleglininy i by sie latało .
brałem wellbutrin,sele,prawie wszystkie SSRI,duloksetyne,wenlafaksyne,amisulpiryd,amitryptyline ,reboksetyne i wszystko ogolnie . nic nie cieszy na sele ,senność i zmulenie na duloksetynie . wellbutrin nie działa dawki 300 (tylko na początku działa) ogolnie wszystko do dupy a bez lekow próbowałem to jeszcze gorzej . nie chcę się od*ebać na SRI więc biore fluo , nie myślę o tym jakie mam z*ebane życie i tak mnie ludzie nie przerażają. nadmiar NA też może powodować senność. Gaba to jest klucz . będę próbował pregabaliny,gabapentyna , a jak nie to będę leczył się regularnie baclofenem i benzo , co mam do stracenia . dostane padaki albo się odwalę sam po kilku latach, ale przynajmniej pożyję trochę .


No niestety, ale to wszystko jest pojebane, od dawna mówiłem, ze tego się nie da wyleczyć, no może mieć chorobę
pod kontrola na lekach, ale na tych lekach brakuje czegos, nie ma zadowolenia, jest tylko zmula i pustka,
benzowiec przypierdziel taki zestaw jak ma Lord kapucyn. :mrgreen:


no dokładnie panie, można tylko zaleczyć a i tak mało co zalecza,ale lepszy rydz niż nic.
hehe widziałem jego zestaw :D z jego zestawu mam na zbyciu tylko piracetam ,ale on bierze 10gramów :D ale osiągną remisje. no i fluo , ale biore tylko 20mg i to krótko,chciałbym je sprawdzić właśnie do 60mg.


ps: zarzuciłem sobie 50mg baclofenu , bo dzis nic mi się nie chce , po baclo zawszę mi się chcę coś robić , zobaczymy czy podziała po przerwie . ostatnio słabo działało 75-100mg.

-- 07 mar 2016, 16:57 --

Ciekawostki :)

)Twój mózg składa się ze 100 miliardów neuronów
)Na każdy neu­ron przy­pada od 1000 do 10000 synaps
)Śred­nia masa mózgu kobiety wynosi 1225, męż­czy­zny 1375g, a nie­mow­lę­cia 350 g
)Mózg kobiety jest mniej­szy niż mózg męż­czy­zny. Nie towa­rzy­szy temu jed­nak róż­nica w spraw­no­ści. Wycho­dzi więc na to, że kobiety mają tro­chę wydaj­niej­sze mózgi od mężczyzn
)Mózg Ein­ste­ina w obsza­rze, który jest odpo­wie­dzialny za mate­ma­tykę i per­cep­cję prze­strzenną był o 35% więk­szy niż u prze­cięt­nych ludzi.
)Agre­sja i skłon­no­ści samo­bój­cze są czę­sto zwią­zane z zabu­rze­niami w stę­że­niu neu­ro­prze­kaź­ni­ków — nie­do­bo­rem sero­to­niny i glu­kozy a nad­wyżką adrenaliny.
)Za każ­dym razem, gdy pró­bu­jemy sobie coś przy­po­mnieć lub wpa­damy na nowy pomysł, powstaje nowe połą­cze­nie w mózgu.
)Każ­dego dnia w naszej gło­wie poja­wia się aż 70 000 myśli.
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 07 mar 2016, 21:56
benzowiec84, w tych ciekawostkach nie dodano gdzie sie znajduje mozg faceta :shock:
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 07 mar 2016, 22:02
agusiaww napisał(a):benzowiec84, w tych ciekawostkach nie dodano gdzie sie znajduje mozg faceta :shock:


hehe . facet ma 2 mózgi ale na SSRI myśli tym prawidłowym :))
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Psychopharm 07 mar 2016, 22:25
Dobre :mrgreen:
Odsprzedam 2 opakowania folianu 5 mg (30 tab.) firmy LifeExtension - jest to odpowiednik Deplinu, leku stosowanego jako augmentacja leczenia lekiem przeciwdepresyjnym: https://www.deplin.com/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
896
Dołączył(a)
30 mar 2015, 08:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez jazzowa 08 mar 2016, 12:35
Zeszlam z 150 wenli do 75.
I zaczęły się ataki płaczu ...
lepiej złamcie mi serce niż nos.
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
12 kwi 2012, 11:32
Lokalizacja
music music music

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Black Dog 10 mar 2016, 02:31
A ja wszedłem na 225mg i nadal brak poprawy.
Ciągła senność, brak możliwości zwleczenia się rano z łóżka. Zero usmiechu, zero werwy.
Bo ja, chcę nareszcie zacząć żyć, pełną piersią, z całych sił, chcę być wolny i znać szczęścia smak...

https://www.youtube.com/watch?v=_ZDKJ8T10JQ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
11 cze 2015, 10:07
Lokalizacja
Łódź

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez szaraczek 10 mar 2016, 13:29
Black Dog, Bo chyba jednak czas brania leków tego typu odgrywa ważniejszą rolę niż systematyczne zwiększanie dawki.
Zaburzenia depresyjno-lękowe

Wenlafaksyna 225 mg
Offline
Posty
591
Dołączył(a)
24 lis 2014, 20:58

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Mala1122 10 mar 2016, 22:41
Witam ja po 5 tyg brania 150 mg efekty znikome dzis wizyta doktora uwaza ze za mala dawka i podwyzszyl na 225mg i nie rezygnujemy...bedzie lepiej...to jego slowa. Licze ze sie sprawdza.

-- 10 mar 2016, 22:46 --

Black Dog napisał(a):A ja wszedłem na 225mg i nadal brak poprawy.
Ciągła senność, brak możliwości zwleczenia się rano z łóżka. Zero usmiechu, zero werwy.

A ja na odwrot przy 150 mg caly czas spid prowadzacy do nikąd i lęki zero odpoczynku bajzel w glowie. Dzis podwyzszyl na 225mg i ponoc u niektorych zaskakuje po 3 mc. Jak dlugo jestes na tej dawce. Pozdro
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
15 gru 2015, 22:29

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Kajetan0 11 mar 2016, 09:42
czy to normalne że na początku jestem senny i bez energii ? generalnie jest gorzej niż lepiej większa depresja i przygnębienie szaraczek ciekawi mnie Twój entuzjazm Tobie chyba samo myślenie i wiara w to że będzie dobrze już pomaga ...
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
24 sty 2016, 11:20

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez szaraczek 11 mar 2016, 13:32
Kajetan0, Być może nauczyłem się już podchodzić z większą wyrozumiałością dla siebie i swoich zaburzeń i stąd wydaję się być nastawiony do tego bardziej entuzjastycznie. Jednak nie oznacza to, że jest mi łatwiej. Lęki i depresja sprawiły, że moje mieszkanie jest moim więzieniem. Opuszczam je bardzo rzadko. Właściwie tylko wtedy kiedy muszę. Natomiast kiedyś wenlafaksyna całkowicie wyciągnęła mnie z tego stanu więc wierzę w to, że i tym razem też tak będzie. Wtedy dawka 150 mg postawiła mnie na nogi, ale stało się to dopiero po kilku miesiącach. Może stałoby się to szybciej gdyby dawka była większa. Nie wiem. Obecnie jestem już ponad 2 miesiące na wenlafaksynie i teraz podobnie jak wtedy po tym samym okresie czasu, nie czuję jeszcze żadnej poprawy. Zastanawiam się czasem dlaczego ta wenlafaksyna rozkręca się u mnie aż tak długo. Być może zwiększenie do 225 mg sprawiłoby szybsze działanie leku, ale jakoś wydaje mi się, że to jednak czas jest chyba tutaj kluczowy.
Zaburzenia depresyjno-lękowe

Wenlafaksyna 225 mg
Offline
Posty
591
Dołączył(a)
24 lis 2014, 20:58

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Mala1122 11 mar 2016, 13:47
szaraczek napisał(a):Kajetan0, Być może nauczyłem się już podchodzić z większą wyrozumiałością dla siebie i swoich zaburzeń i stąd wydaję się być nastawiony do tego bardziej entuzjastycznie. Jednak nie oznacza to, że jest mi łatwiej. Lęki i depresja sprawiły, że moje mieszkanie jest moim więzieniem. Opuszczam je bardzo rzadko. Właściwie tylko wtedy kiedy muszę. Natomiast kiedyś wenlafaksyna całkowicie wyciągnęła mnie z tego stanu więc wierzę w to, że i tym razem też tak będzie. Wtedy dawka 150 mg postawiła mnie na nogi, ale stało się to dopiero po kilku miesiącach. Może stałoby się to szybciej gdyby dawka była większa. Nie wiem. Obecnie jestem już ponad 2 miesiące na wenlafaksynie i teraz podobnie jak wtedy po tym samym okresie czasu, nie czuję jeszcze żadnej poprawy. Zastanawiam się czasem dlaczego ta wenlafaksyna rozkręca się u mnie aż tak długo. Być może zwiększenie do 225 mg sprawiłoby szybsze działanie leku, ale jakoś wydaje mi się, że to jednak czas jest chyba tutaj kluczowy. Chociaż na następnej wizycie u lekarza chyba poproszę o zwiększenie dawki do 225 mg i poprawa przyjdzie tym razem szybciej.
No witam mi wlasnie to powiedzial ze trzeba zwiekszyc jeszcze a juz chcialam mu powiedziec ze tego niechce juz...ale doslownie 30 min przed wizyta babka mi powiedziala niech Pani tego nie robi ja bylam na tym leku i pomogl w 3 mc dobrze ze ta kobieta mi sie nawinela bo tak niewiem jak by sie skonczylo...
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
15 gru 2015, 22:29

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do