WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez cozicozicozi 15 lut 2016, 19:10
Mala1122 napisał(a):
Vengence napisał(a):
agusiaww napisał(a):Mala1122, przezyjesz, u mnie za 1 razem po m-cu uboki minely wszystkie w jeden dzien. A mialam tragiczne, mysli sambojcze i wszystkie inne co w ulotce i takich co w niej nie było. Trzymaj sie juz niedługo, 2 tygodnie dasz rade skoro juz tyle dałas.
A za nim zaczęłaś brać wenle to miałaś myśli sambobójcze??

A daj spokoj czego ja nie mialam tak zapytaj ! Kurde jak dobrze ze tu wlazlam na ten portal...To takie budujace wsparcie. Dzieki ! Skoro mowisz ze dam rade to pewnie MUSZE DAC ! Tylko jak tu funkcjonowac jak takie opentanie ?

Lekarz Ci nie przepisał jakiegoś benzo na pierwsze dni? Jakiś alprozam by Ci może trochę pomógł w małych dawkach na początku przetrwać te uboki skoro tak szybko wskoczyłaś na dawkę 150 mg. Kurczę trochę mnie to dziwi w zasadzie, że tak szybko Ci kazał wejść na taką dawkę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
497
Dołączył(a)
14 lut 2016, 16:30

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Mala1122 15 lut 2016, 19:54
Nie triticco kazal zwiekszyc z 50 na 75mg i propranolol 2×dz
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
15 gru 2015, 22:29

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 15 lut 2016, 22:11
Vengence napisał(a):
agusiaww napisał(a):Mala1122, przezyjesz, u mnie za 1 razem po m-cu uboki minely wszystkie w jeden dzien. A mialam tragiczne, mysli sambojcze i wszystkie inne co w ulotce i takich co w niej nie było. Trzymaj sie juz niedługo, 2 tygodnie dasz rade skoro juz tyle dałas.
A za nim zaczęłaś brać wenle to miałaś myśli sambobójcze??

nie, dopiero na wenli.

-- 15 lut 2016, 21:12 --

Mala1122, bo niekoniecznie sa takie co masz w ulotce, moga byc rozniste. Moja dawna lekarka mowila ze to normalne -takie uboki i ze mina po m-cu, faktycznie mi sie sprawdziło. Moze sie czyms wpomagaj? Ja nie brałam nigdy benzo i nie bede bo sie boje uzaleznienia i dlatego nie polecam, ale moze cos innego, np. hydroxyzyna?
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Mala1122 16 lut 2016, 07:17
Hej ZYJE ! Dalam rade mowcie co chcecie wczorajsze WSPARCIE bardzo duzo mi pomoglo dodalo wiary ze musze przez to przejsc zeby bylo lepiej. No dzis lekarzowi powiem o tym zeby mi cos dal nie koniecznie benzo bo tez sie boje jak wspomnialam wczesniej ze wszystkiego sie boje wiec zobacze co zaproponuje on a ja mu powiem o hydro zeby przetrwac...nie wspomnialam o tym ze tez tak szybko jak zaczelam brac tak tez szybko. schodzilam z mirty bralam ja dosc dlugo i to wszystko tak pewnie sezamam do kupy sie zebralo. Pozdrawiam i zycze spokojnego wtorku.
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
15 gru 2015, 22:29

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez cozicozicozi 16 lut 2016, 11:27
Mala1122 napisał(a):Hej ZYJE ! Dalam rade mowcie co chcecie wczorajsze WSPARCIE bardzo duzo mi pomoglo dodalo wiary ze musze przez to przejsc zeby bylo lepiej. No dzis lekarzowi powiem o tym zeby mi cos dal nie koniecznie benzo bo tez sie boje jak wspomnialam wczesniej ze wszystkiego sie boje wiec zobacze co zaproponuje on a ja mu powiem o hydro zeby przetrwac...nie wspomnialam o tym ze tez tak szybko jak zaczelam brac tak tez szybko. schodzilam z mirty bralam ja dosc dlugo i to wszystko tak pewnie sezamam do kupy sie zebralo. Pozdrawiam i zycze spokojnego wtorku.

Benzo wiadomo, że są uzależniające ale bez przesady. Jak Ci mają pomóc to kilka razy na początku leczenia wenlą jak się poratujesz małymi dawkami doraźnie to się przecież nie uzależnisz. Ale wiadomo, jak masz jakaś alternatywę i sama hyrodxyzyna ci będzie pomagac to nie ma sensu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
497
Dołączył(a)
14 lut 2016, 16:30

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez buszujacywtrawie 16 lut 2016, 11:46
Mój mi nie chce dawać benzo, chociaż na początku leczenia do Tisercinu i Depakiny dał na 2 tygodnie Cloranxen.
Posty
388
Dołączył(a)
07 maja 2013, 21:45

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez cozicozicozi 16 lut 2016, 13:50
buszujacywtrawie napisał(a):Mój mi nie chce dawać benzo, chociaż na początku leczenia do Tisercinu i Depakiny dał na 2 tygodnie Cloranxen.

Ja na początku leczenia dostałem pakę alpragenu 0.5mg ale nie użyłem ani razu, bo moja Pani doktor bardzo powoli mnie wprowadziła na właściwe dawki wenli i obyło się bez żadnych skutków ubocznych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
497
Dołączył(a)
14 lut 2016, 16:30

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez icrew 16 lut 2016, 14:43
Mi już objawy prawie całkowicie minęły tylko zastanawiam się jak poprawić teraz swoje współżycie z dziewczyną bo po zaczęciu leczenia wenlafaksyną jest dużo gorzej jeżeli chodzi o libido i dużo mniej odczuwa się satysfakcję seksualną.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
183
Dołączył(a)
20 wrz 2012, 11:09

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 16 lut 2016, 14:52
icrew, a u mnie teraz na odwrot, mam bardzo w tym temacie do przodu. Az dziwne. :shock: :lol:


Mala1122, przetrwasz, ja na poczatku to co chwila dzwonilam do lekarki i ją zameczałam czy dam rade, bo bylam bez zadnych wspomagaczy i naprawde bylo tragicznie ale wiedzialam ze jak nie dam to szpital psychiatryczny wiec juz wolałam te uboki.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez icrew 16 lut 2016, 14:53
agusiaww napisał(a):icrew, a u mnie teraz na odwrot, mam bardzo w tym temacie do przodu. Az dziwne. :shock: :lol:


A jak długo bierzesz wenle i po jakim czasie zaczęło być do przodu? :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
183
Dołączył(a)
20 wrz 2012, 11:09

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez cozicozicozi 16 lut 2016, 15:44
Jak brałem fluoksetynę to taki miałem spadek libido, że masakra jakaś. Bałem się, że zostanę impotentem czy coś :hide: Na wenli to co innego. Całkiem normalnie w tych sprawach bym powiedział :D
Znów cholerne upiory czepiają się mych skrzydeł,
nie chcę groźnych demonów, wolę te dobrotliwe.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
497
Dołączył(a)
14 lut 2016, 16:30

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 16 lut 2016, 19:37
icrew, teraz mam 2 powrot do wenli i jestem na dawce 37.5 na razie. Moze dlatego ze mala dawka w sumie cały czas mam ochote :lol: tak sadze ze to kwestia minimalnej dawki. Poprzednio na dawce 75 ochota wrocila po kilku m-cach brania ale dosc ograniczona.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Mala1122 16 lut 2016, 20:34
Hej hej hej dzis doktor zalecil podniesc triticco o 0.25 i afoban na dzien na krotki okres...i czekamy czekamy... pozdrawiam wszystkich wariatow zdiagnozowanych bo ci co chodza obok nas to tez wariaci ale bez diagnozy ha ha to tak na poprawe humoru :D
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
15 gru 2015, 22:29

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez cozicozicozi 16 lut 2016, 20:38
Mala1122 napisał(a):Hej hej hej dzis doktor zalecil podniesc triticco o 0.25 i afoban na dzien na krotki okres...i czekamy czekamy... pozdrawiam wszystkich wariatow zdiagnozowanych bo ci co chodza obok nas to tez wariaci ale bez diagnozy ha ha to tak na poprawe humoru :D

I jak po tym afobamie się czujesz? Tak myślałem, że dostaniesz alprozam w niskiej dawce na uboki :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
497
Dołączył(a)
14 lut 2016, 16:30

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 36 gości

Przeskocz do