WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 23 lip 2015, 20:58
Jak tak dalej bedzie szlo to za pare lat bede w takim stanie..
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Vengence 23 lip 2015, 21:07
emilk napisał(a):Jak tak dalej bedzie szlo to za pare lat bede w takim stanie..
:pirate:

-- 23 lip 2015, 21:18 --

artur1978, https://hyperreal.info/talk/jak-spowodo ... 39-20.html :mrgreen:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 24 lip 2015, 10:09
Aloha ludzie, jak tam przy piątku? Ja dziś pierwszy raz od bardzo dawna spałam dłużej niż do 4. Oczywiście pobudka była, ale bardzo szybko znow usunęłam na 2h jeszcze. Coraz lepiej się czuję, a dziś to jestem taka osłabiona i śpiąca, że chyba jakbym się położyła to bym usunęła w moment. Bałam się tych 150 mg, a okazało się, że wejście na tą dawkę nie było takie straszne :).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez marka 24 lip 2015, 10:36
Inez3 to dobrze ze jest dobrze :-). Czyli jesteś w pracy ;-)
U mnie tez w miarę, śpie jak zabita po tym Triticco ale w ciągu dnia miewam co jakis czas takie dziwne pobudzenie , niepokój, ale olewam to , staram sie nie zwracac uwagi i jak nie myslę to łapię sie na tym ,że przeciez jest ok i nic złego sie nie dzieje.
Moje samopoczucie dzisiaj takie jak Twoje ..... śpię na stojaco, a juz pije 2 kawę.
Offline
Posty
67
Dołączył(a)
21 cze 2015, 12:00

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez aga85 24 lip 2015, 10:38
13 dzień na wenli, czuję się lepiej niż na fluo, czekam na pełne działanie :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
316
Dołączył(a)
13 mar 2015, 17:04
Lokalizacja
Pruszków

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Vengence 24 lip 2015, 11:10
marka napisał(a):Inez3 to dobrze ze jest dobrze :-). Czyli jesteś w pracy ;-)
U mnie tez w miarę, śpie jak zabita po tym Triticco ale w ciągu dnia miewam co jakis czas takie dziwne pobudzenie , niepokój, ale olewam to , staram sie nie zwracac uwagi i jak nie myslę to łapię sie na tym ,że przeciez jest ok i nic złego sie nie dzieje.
Moje samopoczucie dzisiaj takie jak Twoje ..... śpię na stojaco, a juz pije 2 kawę.


Ja mam to samo, spac mi sie chce caly czas, choc ja nie biore wenli. :pirate:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 24 lip 2015, 11:34
marka napisał(a):Inez3 to dobrze ze jest dobrze :-). Czyli jesteś w pracy ;-)
U mnie tez w miarę, śpie jak zabita po tym Triticco ale w ciągu dnia miewam co jakis czas takie dziwne pobudzenie , niepokój, ale olewam to , staram sie nie zwracac uwagi i jak nie myslę to łapię sie na tym ,że przeciez jest ok i nic złego sie nie dzieje.
Moje samopoczucie dzisiaj takie jak Twoje ..... śpię na stojaco, a juz pije 2 kawę.

To pobudzenie i niepokój to norma przy zmianie dawki. Powinno zniknąć z czasem. Ja dziś go nie mam, a jeszcze wczoraj i przedwczoraj nieźle mną telepało. Tak, jestem w pracy, w końcu ile można siedzieć w domu ;).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 24 lip 2015, 12:19
Siemka ziomki ;) ja dzisiaj troszke lepiej sie czuje ;) jest tam taki nie pokoj ale daje rade ;)

-- 24 lip 2015, 12:20 --

Kto kolwiek widzial ? kto kolwiek wie ? gdzie jest Patryk ?

-- 24 lip 2015, 12:21 --

Wydaje mi sie ze z ta sennoscia na wenli to chyba normalne jak widze,ale pewnie przejdzie ;)
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez aga85 24 lip 2015, 12:37
emilk napisał(a):Kto kolwiek widzial ? kto kolwiek wie ? gdzie jest Patryk ?

Patry coś chyba wspominał o zmianie forum :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
316
Dołączył(a)
13 mar 2015, 17:04
Lokalizacja
Pruszków

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 24 lip 2015, 12:47
aga85 napisał(a):
emilk napisał(a):Kto kolwiek widzial ? kto kolwiek wie ? gdzie jest Patryk ?

Patry coś chyba wspominał o zmianie forum :(


Kurcze nie dobrze ;/
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez aga85 24 lip 2015, 13:56
emilk napisał(a):Kurcze nie dobrze ;/

Napiszę do niego na fb. Chyba go znalazłam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
316
Dołączył(a)
13 mar 2015, 17:04
Lokalizacja
Pruszków

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez marka 24 lip 2015, 14:08
To pobudzenie i niepokój to norma przy zmianie dawki. Powinno zniknąć z czasem. J dziś go nie mam, a jeszcze wczoraj i przedwczoraj nieźle mną telepało. Tak, jestem w pracy, w końcu ile można siedzieć w domu ;).[/quote]

No mam nadzieję ,że minie z czasem , nie lubię tego uczucia kluch w gardle , i jakby wewnętrznego pobudzenia nad ktorym nie mam panowania .
No tez jestem tego zdania , trzeba pracowac nad soba , przełamywac mimo wszystko lęk, i wracać między ludzi , do pracy, wychodzic gdziec , czasem nawet wbrew wszystkiemu co czujemy. Raz drugi bedzie kiepsko , ale z czasem sie przełamujemy i jest dobrze

-- 24 lip 2015, 14:16 --

aga85 napisał(a):13 dzień na wenli, czuję się lepiej niż na fluo, czekam na pełne działanie :)


:smile: .... ciekawe czy się doczekamy..... ja tez cały czas czekam na pełne działanie . Dawkę mam juz zwiększona do 150 mg ...ale fajerwerków nie ma . Lęki w zasadzie zniknęły albo sa bardzo słabe , ale nastroj ..... róznie z tym bywa
Offline
Posty
67
Dołączył(a)
21 cze 2015, 12:00

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Vengence 24 lip 2015, 14:26
marka, A ile czasu jestes na wenli??
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 24 lip 2015, 14:40
aga85 napisał(a):
emilk napisał(a):Kurcze nie dobrze ;/

Napiszę do niego na fb. Chyba go znalazłam.


Wiesz ile Patrykow jest na FB ? :P

-- 24 lip 2015, 14:41 --

marka napisał(a):To pobudzenie i niepokój to norma przy zmianie dawki. Powinno zniknąć z czasem. J dziś go nie mam, a jeszcze wczoraj i przedwczoraj nieźle mną telepało. Tak, jestem w pracy, w końcu ile można siedzieć w domu ;).


No mam nadzieję ,że minie z czasem , nie lubię tego uczucia kluch w gardle , i jakby wewnętrznego pobudzenia nad ktorym nie mam panowania .
No tez jestem tego zdania , trzeba pracowac nad soba , przełamywac mimo wszystko lęk, i wracać między ludzi , do pracy, wychodzic gdziec , czasem nawet wbrew wszystkiemu co czujemy. Raz drugi bedzie kiepsko , ale z czasem sie przełamujemy i jest dobrze

-- 24 lip 2015, 14:16 --

aga85 napisał(a):13 dzień na wenli, czuję się lepiej niż na fluo, czekam na pełne działanie :)


:smile: .... ciekawe czy się doczekamy..... ja tez cały czas czekam na pełne działanie . Dawkę mam juz zwiększona do 150 mg ...ale fajerwerków nie ma . Lęki w zasadzie zniknęły albo sa bardzo słabe , ale nastroj ..... róznie z tym bywa[/quote]

Ja dzisiaj calkiem fajnie mam z nastrojem,ale to jest karuzela bo nigdy nie wiadomo jak jutro bedzie ;)
emilk
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Przeskocz do