WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Vengence 20 lip 2015, 18:18
Objawy odstawienne sa bez wzgledu na to jak czlowiek sie czuje, jeden bedzie zdychal kilka tygodni, a inny odstawi w kilka dni i lekko mu sie w glowie zakrecie, ja praktycznie z dnia na dzien przestalem to brac i w tej chwili czuje sie w zasadzie normalnie, minimalne zawroty mam jak za szybko wstane i troche zmeczenie mi dokucza, nic poza tym, lajcik ta wenla :mrgreen:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 20 lip 2015, 18:30
Vengence napisał(a):Objawy odstawienne sa bez wzgledu na to jak czlowiek sie czuje, jeden bedzie zdychal kilka tygodni, a inny odstawi w kilka dni i lekko mu sie w glowie zakrecie, ja praktycznie z dnia na dzien przestalem to brac i w tej chwili czuje sie w zasadzie normalnie, minimalne zawroty mam jak za szybko wstane i troche zmeczenie mi dokucza, nic poza tym, lajcik ta wenla :mrgreen:


Tylko pozazdroscic ;)
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Vengence 20 lip 2015, 18:38
emilk napisał(a):
Vengence napisał(a):Objawy odstawienne sa bez wzgledu na to jak czlowiek sie czuje, jeden bedzie zdychal kilka tygodni, a inny odstawi w kilka dni i lekko mu sie w glowie zakrecie, ja praktycznie z dnia na dzien przestalem to brac i w tej chwili czuje sie w zasadzie normalnie, minimalne zawroty mam jak za szybko wstane i troche zmeczenie mi dokucza, nic poza tym, lajcik ta wenla :mrgreen:


Tylko pozazdroscic ;)
Nie ma czego zazdroscic, wolalbym by ten lek dzialal jak nalezy i zebym nie musial z niego zlazic i brac kolejny lek i czekac na cud. :pirate:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 20 lip 2015, 19:03
Vengence napisał(a):
emilk napisał(a):
Vengence napisał(a):Objawy odstawienne sa bez wzgledu na to jak czlowiek sie czuje, jeden bedzie zdychal kilka tygodni, a inny odstawi w kilka dni i lekko mu sie w glowie zakrecie, ja praktycznie z dnia na dzien przestalem to brac i w tej chwili czuje sie w zasadzie normalnie, minimalne zawroty mam jak za szybko wstane i troche zmeczenie mi dokucza, nic poza tym, lajcik ta wenla :mrgreen:


Tylko pozazdroscic ;)
Nie ma czego zazdroscic, wolalbym by ten lek dzialal jak nalezy i zebym nie musial z niego zlazic i brac kolejny lek i czekac na cud. :pirate:


Ale 2 miechy to krotko jak na wenle,moglbys troszke dluzej poczekac,niektorym po 3 miesiacach zaskakuje a jeszcze innym nawet po pol roku ;)
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 20 lip 2015, 19:40
emilk, nie biore, dobrze, mdłosci mam czyli git :mrgreen: Niby wenle mozna brac ale po co? Zadnych stresów nie mam, siedze w domu, mi za to płaca i jest ok :mrgreen:
Ostatnio edytowano 20 lip 2015, 19:42 przez agusiaww, łącznie edytowano 1 raz
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez artur1978 20 lip 2015, 19:41
Co wy tam wiecie, ja sie specjalnie 3 miechy meczylem braniem tego, zeby odstawic :D
W zyciu bym tego gowna nie bral dla samego efektu, to jzu lepiej byc klonowrakiem chyba niz SSRI zombie (bez urazy ofc).
Offline
Posty
658
Dołączył(a)
26 sty 2015, 13:19

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez milena.ana 20 lip 2015, 19:45
Biorę drugie opakowanie i mam apetyt po tym leku. Przeraża mnie to powoli
Ludzie o szerszym intelekcie wiedzą, że nie ma ostrej granicy między tym co realne i nierealne.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
24 gru 2014, 01:02

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Vengence 20 lip 2015, 19:49
Poprawa powinna byc po 4-6 tygodniach, max 8 tygodni, 12 tygodni to mozna czekac co jedynie na fluoksetynie, bo ona na prawde potrafi odpailic po 3 miesiacach, a taki okres jak pol roku czekac na dzialanie to bardzo dobry zart, usmialem sie. :D

-- 20 lip 2015, 19:50 --

artur1978 napisał(a):Co wy tam wiecie, ja sie specjalnie 3 miechy meczylem braniem tego, zeby odstawic :D
W zyciu bym tego gowna nie bral dla samego efektu, to jzu lepiej byc klonowrakiem chyba niz SSRI zombie (bez urazy ofc).


Dlatego juz tego nie biore, bez kitu wolalbym clona brac np co 2 dzien niz siedziec latami na ssri. :twisted:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez novymivo 20 lip 2015, 20:05
Hej wszystkim.
Ja tez licze ile mam opakowan , zuzyje i rzucam branie ssri. To gowno a nie leki, jestem zombie :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((.
Nie czuje nic ja /cenzura/, istna znieczulica :((((((((((((((((((((((((.
Buuuu jebac to, Venegace jak ta tianeptyna dziala, tzn to jest wogole lek nowszy niz ssri czy co i jak dziala ?
pzdr
ps- hej emilk, jak sie czujesz
Zle sie czuje ostatnio, nawet phenibut nie pomaga, rzucam wenle na tygodniach i zostaje na kratomowym ralszu + cos dorzuce od psychiatry.
A wogole to sie boje rzucac bo jak mnie depresja dojebie to przebije podloge !!!!!! Wenla jedynie mi na depreche pomogla, ale to nie zycie ja /cenzura/.
pzdr :uklon: :uklon: :uklon: :uklon: :uklon: :uklon: :uklon:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez popiol 20 lip 2015, 20:14
Bez przesady z tym pól roku, 3 miesiące wystarczy w zupełności by ocenić czy lek działa jak należy, czy nie.
Ja po 5 tyg na 40mg paroksetyny mam już dosyć - mam tak mdły i płaski nastrój i taką anhedonie, że rzygać się chce, na niczym nie mogę skupić uwagi bo kopletnie nic mnie nie interesuje, czy to film, muzyka czy książka, to wszystko jest bez sensu a życie straciło wszelkie wartości. W dodatku nie wiem czy to objawy leku czy depresji ale podejrzewam, ze to sprawka paro bo to nie moj pierwszy kontakt z tym lekiem. Mam jjuż serdecznie dosyć tych leków.
popiol
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez novymivo 20 lip 2015, 20:17
popiol oczywiscie ze to wina ssri ;(. Ale ch.... , kiedys mi muza sprawiala radosc, a teraz juz nawet muza mnie nie cieszy. Wiedzialem ze ssri to bedzie porazka, jak kazde ssri , no chyba ze zmiejsze dawke i paradoksalnie bedzie lepiej co myslicie, moze lepiej z 150 zejsc na 32,5 albo 75 ?
UmIeSz LiCzYc LiCz Na SiEbiE
kratom i tona innych supli
wenla35 mg
X
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Vengence 20 lip 2015, 20:21
novymivo napisał(a):Hej wszystkim.
Ja tez licze ile mam opakowan , zuzyje i rzucam branie ssri. To gowno a nie leki, jestem zombie :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((.
Nie czuje nic ja /cenzura/, istna znieczulica :((((((((((((((((((((((((.
Buuuu jebac to, Venegace jak ta tianeptyna dziala, tzn to jest wogole lek nowszy niz ssri czy co i jak dziala ?
pzdr
ps- hej emilk, jak sie czujesz
Zle sie czuje ostatnio, nawet phenibut nie pomaga, rzucam wenle na tygodniach i zostaje na kratomowym ralszu + cos dorzuce od psychiatry.
A wogole to sie boje rzucac bo jak mnie depresja dojebie to przebije podloge !!!!!! Wenla jedynie mi na depreche pomogla, ale to nie zycie ja /cenzura/.
pzdr :uklon: :uklon: :uklon: :uklon: :uklon: :uklon: :uklon:


Za wczesnie na jakiekolwiek oceny, biore ten lek dopiero 12 dni i to nie w pelnej dawce 2x1 poza tym jeszcze plynie odrobina wenli we mnie, za 2-3 tygodnie, sadze, ze bede mogl cos powiedziec, co do rzucania wenli, to moze lepiej poczekaj, bo jak cie depresja dojebie za granica, wiesz jak to jest, do roboty musisz chodzic, rodziny tam nie masz, nie masz tam na kogo liczyc za bardzo, nie wiem w sumie jak uwazasz.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez popiol 20 lip 2015, 20:24
novymivo, a moklobemid probowałeś? To jest iMAO i działa w inny sposób niż SSRI. Ja będę robił drugie podejście do tego leku bo miałem na nim miłe chwile, nie powoduje takich ubytków w emocjach no i nie zaburza libido.
popiol
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez aga85 20 lip 2015, 20:24
agusiaww napisał(a):emilk, nie biore, dobrze, mdłosci mam czyli git :mrgreen: Niby wenle mozna brac ale po co? Zadnych stresów nie mam, siedze w domu, mi za to płaca i jest ok :mrgreen:

To w ciąży można brać wenle?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
316
Dołączył(a)
13 mar 2015, 17:04
Lokalizacja
Pruszków

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do