WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez marka 16 lip 2015, 22:11
inez3 napisał(a):marka, ja cały czas niemal mam taki puls ok. 100. Jakoś żyje. Jak o tym nie myśle to nie zauważam tego.


no to mnie pocieszyłaś ,że nie jestem sama.ja mam dzisiaj mega kryzys, mam wrażenie ze jutro sie nie podniosę a musze isc na chwile do pracy mimo ,że jestem na wolnym( L-4 ale palec ;-)) .
Mam koszmarny nastroj, ryczec mi sie chce ale mam tak spłycone emocje ze nawet nie potrafię.
Nie wiem jak sie przez siebie przebic , by poczuc sie lepiej
Offline
Posty
67
Dołączył(a)
21 cze 2015, 12:00

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 16 lip 2015, 22:14
Widze ze niektorzy przechodza pieklo,czy warto tak cierpiec ? Nie lepiej cos z tym zrobic i wpuscic do swej duszy swiatlosc ?

-- 16 lip 2015, 22:15 --

Jesli ktos chce skutecznej pomocy prosze pisac do mnie na pw ;)
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez marka 16 lip 2015, 22:19
skutecznej tzn jakiej ???
tak naprawdę na każdego z nas co innego działa skutecznie
jeszcze tydzien temu wydawało mi się ,że jest dobrze ....a tu taka niespodzianka
Offline
Posty
67
Dołączył(a)
21 cze 2015, 12:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez ala1983 16 lip 2015, 22:25
emilk napisał(a):Widze ze niektorzy przechodza pieklo,czy warto tak cierpiec ? Nie lepiej cos z tym zrobic i wpuscic do swej duszy swiatlosc ?

-- 16 lip 2015, 22:15 --

Jesli ktos chce skutecznej pomocy prosze pisac do mnie na pw ;)

Emil, przestan pierdolic w koncu te glupoty, bo zglosze do moderacji razem z tym calym twoim uzdrowicielem!
"Objawy mają swoje znaczenie"
Zygmunt Freud (1856-1939)
Offline
Posty
3514
Dołączył(a)
19 lis 2011, 18:53
Lokalizacja
W drodze...

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 16 lip 2015, 22:27
ala1983 napisał(a):
emilk napisał(a):Widze ze niektorzy przechodza pieklo,czy warto tak cierpiec ? Nie lepiej cos z tym zrobic i wpuscic do swej duszy swiatlosc ?

-- 16 lip 2015, 22:15 --

Jesli ktos chce skutecznej pomocy prosze pisac do mnie na pw ;)

Emil, przestan pierdolic w koncu te glupoty, bo zglosze do moderacji razem z tym calym twoim uzdrowicielem!


To nie sa glupty,jesli Ty nie wierzysz to Twoja sprawa i tyle ;)
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez bonsai 16 lip 2015, 22:27
ala1983 napisał(a):Emil, przestan pierdolic w koncu te glupoty, bo zglosze do moderacji razem z tym calym twoim uzdrowicielem!


Uff, w końcu ktoś to napisał. Mnie nie wypadało, bo kolega pomyślałby, że naprawdę się nad nim pastwię. ;)
bonsai
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 16 lip 2015, 22:30
bonsai napisał(a):
ala1983 napisał(a):Emil, przestan pierdolic w koncu te glupoty, bo zglosze do moderacji razem z tym calym twoim uzdrowicielem!


Uff, w końcu ktoś to napisał. Mnie nie wypadało, bo kolega pomyślałby, że naprawdę się nad nim pastwię. ;)


Nie sluchaj mnie takie cos nie rusza,ja po prostu chce dla wszystkich jak najlepiej nie zycze nikomu zle,boli mnie serce jak ludzie szpikuja sie chemia,na prawde.

-- 16 lip 2015, 22:31 --

ala1983 napisał(a):
emilk napisał(a):Widze ze niektorzy przechodza pieklo,czy warto tak cierpiec ? Nie lepiej cos z tym zrobic i wpuscic do swej duszy swiatlosc ?

-- 16 lip 2015, 22:15 --

Jesli ktos chce skutecznej pomocy prosze pisac do mnie na pw ;)

Emil, przestan pierdolic w koncu te glupoty, bo zglosze do moderacji razem z tym calym twoim uzdrowicielem!


MOzesz mnie zglosic nawet do Prezydenta jak chcesz ;)

-- 16 lip 2015, 22:32 --

Ale dobra koniec off topu ;)
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez feniksx 16 lip 2015, 22:47
Emil każdy ma wybór i tyle jak chcesz coś innego proponować to pw lub dział medycyna niekonwencjonalna...
Nerwica Lękowa/Wegetatywna z objawami somatycznymi, Agorafobia.
Parogen 20mg 2-0-0 [high speed resource]
Trittico CR 75mg 0-0-1/3 [so good to back home]
Clonazepamum TZF 0,5 mg (doraźnie) [one day dancer]
Denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
01 maja 2015, 18:37
Lokalizacja
Poznań

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez ill234 16 lip 2015, 22:57
Emil- ja myslałam, ze zartujesz z tym uzdrowicielem.
Nie wiem co tutaj sie stało jak mnie nie było :o

macie rady jak przezyc wakacje?:D
tzn. jak ktos sie boi pojechac, a jeszcze bardziej boi sie wrocic.

Wlasnie jak o tym pomyslałam to mnie ogarnal silny lek ;/
Myslicie, ze z alpra dam rade?
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
17 maja 2015, 11:59

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez artur1978 16 lip 2015, 22:58
emilk napisał(a):
bonsai napisał(a):
ala1983 napisał(a):Emil, przestan pierdolic w koncu te glupoty, bo zglosze do moderacji razem z tym calym twoim uzdrowicielem!


Uff, w końcu ktoś to napisał. Mnie nie wypadało, bo kolega pomyślałby, że naprawdę się nad nim pastwię. ;)


Nie sluchaj mnie takie cos nie rusza,ja po prostu chce dla wszystkich jak najlepiej nie zycze nikomu zle,boli mnie serce jak ludzie szpikuja sie chemia,na prawde.

-- 16 lip 2015, 22:31 --

ala1983 napisał(a):
emilk napisał(a):Widze ze niektorzy przechodza pieklo,czy warto tak cierpiec ? Nie lepiej cos z tym zrobic i wpuscic do swej duszy swiatlosc ?

-- 16 lip 2015, 22:15 --

Jesli ktos chce skutecznej pomocy prosze pisac do mnie na pw ;)

Emil, przestan pierdolic w koncu te glupoty, bo zglosze do moderacji razem z tym calym twoim uzdrowicielem!


MOzesz mnie zglosic nawet do Prezydenta jak chcesz ;)

-- 16 lip 2015, 22:32 --

Ale dobra koniec off topu ;)


Ale ty przeciez jeszcze nawet lekow nei odstawiles a juz chcesz sie brac za leczenie innych.
Uzdrowiciele to pasozyty i ludzkei pijawy zerujace na slabosci innych.
Kazdego takiego uzdrowiciela bym dorawl i zadusil a pozniej jeszcze polamal rece i jedna noge na przestroge. :twisted:
Offline
Posty
658
Dołączył(a)
26 sty 2015, 13:19

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Vengence 16 lip 2015, 23:19
ill234 napisał(a):Emil- ja myslałam, ze zartujesz z tym uzdrowicielem.
Nie wiem co tutaj sie stało jak mnie nie było :o

macie rady jak przezyc wakacje?:D
tzn. jak ktos sie boi pojechac, a jeszcze bardziej boi sie wrocic.

Wlasnie jak o tym pomyslałam to mnie ogarnal silny lek ;/
Myslicie, ze z alpra dam rade?


Tak alpra da rade. :mrgreen:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 16 lip 2015, 23:59
ala1983 napisał(a):
emilk napisał(a):Widze ze niektorzy przechodza pieklo,czy warto tak cierpiec ? Nie lepiej cos z tym zrobic i wpuscic do swej duszy swiatlosc ?

-- 16 lip 2015, 22:15 --

Jesli ktos chce skutecznej pomocy prosze pisac do mnie na pw ;)

Emil, przestan pierdolic w koncu te glupoty, bo zglosze do moderacji razem z tym calym twoim uzdrowicielem!


:mrgreen:

ja tam uwierze ze emilk zostal wyleczony jak zacznie pracowac na pełen etat, poki co ja tez Was moge tak uleczyc, tylko wpłaccie kase na moje konto ;) Poza tym o jakims wyleczeniu po odstawieniu antydepresanta mozna mowic dopiero jak w ciagu 5 lat nie ma nawrotu.

-- 16 lip 2015, 23:00 --

inez3, dobrze ze wieksza dawka dziala :great:
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Vengence 17 lip 2015, 00:06
agusiaww napisał(a):
ala1983 napisał(a):
emilk napisał(a):Widze ze niektorzy przechodza pieklo,czy warto tak cierpiec ? Nie lepiej cos z tym zrobic i wpuscic do swej duszy swiatlosc ?

-- 16 lip 2015, 22:15 --

Jesli ktos chce skutecznej pomocy prosze pisac do mnie na pw ;)

Emil, przestan pierdolic w koncu te glupoty, bo zglosze do moderacji razem z tym calym twoim uzdrowicielem!


:mrgreen:

ja tam uwierze ze emilk zostal wyleczony jak zacznie pracowac na pełen etat, poki co ja tez Was moge tak uleczyc, tylko wpłaccie kase na moje konto ;) Poza tym o jakims wyleczeniu po odstawieniu antydepresanta mozna mowic dopiero jak w ciagu 5 lat nie ma nawrotu.

-- 16 lip 2015, 23:00 --

inez3, dobrze ze wieksza dawka dziala :great:


Skat ty wzielas te 5 lat?? :roll:

Poza tym co ma praca na pelen etat do depresji, mozna siedziec w domu i nie miec depresji, a jak bedzie robil na pol etatu to znaczy, ze nie wyzdrowial. :pirate:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2073
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 17 lip 2015, 00:08
Vengence, nie chce mi sie szukac w google, kiedys takie wnioski przeczytalam w jakims artykule psychiatrycznym. A myslisz ze jak ktos odstawi leki i powyzej tygodnia nie bierze leków to juz go mozna zdrowym nazwac? Tutaj sie kłania definicja zdrowia psychicznego, a wiele jest ludzi ktorzy leków nie biora a zdrowymi psychicznie ich nazwac nie mozna ;) Owszem mozna siedziec w domu i nie miec depresji (chociaz akurat tych co znam zdrowych psychicznie od siedzenia w domu i zbijania bakow to mowili ze maja depresje), ale emilk zrezygnowal z pracy po 1 dniu, bo nie dawał rady psychicznie.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 15 gości

Przeskocz do