WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 03 lip 2015, 10:09
MalaMi1001, wszystko podstawione pod nos takie efekty braku radości. Jak widać zaniedbanie jak i dawanie wszystkiego skutkuje, że się w tyłkach przewraca. ;) seidziec w pracy i nic nie robić to każdy by chciał a jakby nie chcial to niech przestanie pisać pierdolety i siedzi cicho bo można przeczytać coś raz ale powtarzane bzdury już irytują mocno.
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 03 lip 2015, 10:19
khaleesi napisał(a):MalaMi1001, wszystko podstawione pod nos takie efekty braku radości. Jak widać zaniedbanie jak i dawanie wszystkiego skutkuje, że się w tyłkach przewraca. ;)

Nikt nikomu nie daje nic za darmo, na wszystko trzeba zapracować. Siedzeniem, narzekaniem i zazdrością jeszcze się nikt niczego nie dorobił, co najwyżej zasiłku. Jeśli komuś odpowiada takie życie jego sprawa, mnie nic to tego. Uważasz, że miałam wszystko podstawione pod nos, ok - Twój problem, tłumaczenie czegokolwiek niektórym ludziom jest tak bezcelowe jak stawianie iglo na Saharze.

Wracając do tematu - emilk - daj znać co dalej z Twoim leczeniem. Jestem ciekawa co powie lekarz na to, że przy takiej dawce nie masz motywacji i aktywizacja jest słaba, może to samo co mnie - powinno aktywizować - mój ulubiony tekst psychiatrów :D
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 03 lip 2015, 10:23
MalaMi1001, mowa o rodzicach :lol: jak widać mamy inny poziom mentalny. ja pasuje. i nie żyje na żadnym zasiłku tylko cieżko pracuje i doceniam to co mam w przeciwieństwie do Ciebie :D Nie pasuje praca zwolnij miejsce komu innemu. o to chodzi.
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 03 lip 2015, 10:36
:D Mamy zdecydowanie inny poziom mentalny, już to kiedyś udowodniłaś.

Jak chcesz siedzieć w pracy i nic nie robić to skończ odpowiednie studia i znajdź taką pracę - nikt ci nie broni, taka praca nie jest dostępna dla wszystkich niestety. Tylko do tego trzeba włożyć odrobinę wysiłku o czym pisałam. I gdzie napisałam, że siedzisz na zasiłku? :D Piszę tylko, że są tacy, którym to wystarcza.
khaleesi napisał(a):seidziec w pracy i nic nie robić to każdy by chciał a jakby nie chcial to niech przestanie pisać pierdolety i siedzi cicho bo można przeczytać coś raz ale powtarzane bzdury już irytują mocno.

Każdy? Ludzie są różni i mają różne wyobrażenie pracy, chcesz taką to sobie znajdź, to dość proste. Jak ci to przeszkadza to lepiej nie czytaj bo znowu zaczniesz do mnie wypisywać na PW.
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 03 lip 2015, 10:44
Tylko to tobie nie pasuje taka praca i do tego się odnoszę. Nie dziwie się, że leczysz się tak długo i nic z tego. Nawet ta wenla ci nie pomoże.
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 03 lip 2015, 11:06
khaleesi napisał(a):Tylko to tobie nie pasuje taka praca i do tego się odnoszę. Nie dziwie się, że leczysz się tak długo i nic z tego. Nawet ta wenla ci nie pomoże.

Nie tylko mnie, Inez jak widać rozumie o co chodzi, ale to trzeba przeżyć, a nie zazdrościć. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby taką pracę znaleźć i się samemu przekonać. Widzisz w tym jakiś problem? Zazdrość jest straszna, serio, na to twoje leczenie też nie pomaga jak widać. Więcej z tobą polemizować nie zamierzam, ja widać ignorowanie to najlepszy sposób (wiem z doświadczenia).
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Introwertyczka 03 lip 2015, 11:53
MalaMi, to jakież to wybitne studia skończyłaś, że aż z miejsca tak dobrą robotę dorwałaś tylko przez kwalifikacje? Bo ja np. skończyłam i ścisłe kierunki i humanistyczne i roboty dalej nie mam, tak jak wielu ludzi w moim wieku. Rzadko się spotyka, żeby ktoś narzekał, że w pracy nie ma co robić, zazwyczaj narzeka się na coś wręcz przeciwnego.
Introwertyczka
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 03 lip 2015, 12:19
Introwertyczka napisał(a):MalaMi, to jakież to wybitne studia skończyłaś, że aż z miejsca tak dobrą robotę dorwałaś tylko przez kwalifikacje? Bo ja np. skończyłam i ścisłe kierunki i humanistyczne i roboty dalej nie mam, tak jak wielu ludzi w moim wieku. Rzadko się spotyka, żeby ktoś narzekał, że w pracy nie ma co robić, zazwyczaj narzeka się na coś wręcz przeciwnego.


Moze, zle szukasz tej pracy :D
Czasy, gdzie skonczenie dobrej szkoly dawalo dobra prace i dobre zarobki to juz przeszlosc, to bylo dobre 10 lat temu, a nie teraz, w tej chwili mamy magistrow na peczki, najlepsze jest to, ze oni nic nie umieja, bo skonczyl taki psychologie i cos tam duka, ale zeby cos zrobic w pracy, cos pomoc czy nawet naprawic jakas /cenzura/, to on nie ma pojecia, jak sie za to zabrac, dwie lewe rece, a i z tej psychologi okazuje sie, ze on wcale taki dobry nie jest, bo na sciagach przelecial studia i cos tam na ustnym powiedzial, chcecie miec kase, otworzcie wlasna dzialalnosc i robcie to co umiecie i kochacie, a jak nie to do biedronki na kase, tam najczesciej widze studentow, takie sa niestety realia, a bedzie coraz to gorzej nie lepiej.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Introwertyczka 03 lip 2015, 12:47
Co to znaczy źle szukać pracy?
Introwertyczka
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 03 lip 2015, 12:54
Introwertyczka napisał(a):Co to znaczy źle szukać pracy?
No po prostu, zle czyli np. wysylasz cv przez internet po firmach, a nie rozmawisz z kierownikiem w cztery oczy, czyli bez kontaktu, moze nie robisz dobrego wrazenia, w sensie pewnoscie siebie, moze zle sie ubierasz, za skapa, albo za bardzo zakryta, moze masz blad w cv, moze powinnas cos dopisac co nie jest prawidziwe, tylko, zeby ten kto to przeczyta pomyslal w duchu, kurde ta osoba ma cos w sobie, nawet jesli to co tu pisze to nie prawda, to cenie ja za odwage, przeciez nikt cie nie zamknie, takie rzeczy moge wymieniac do wieczora.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 03 lip 2015, 12:54
MalaMi1001 napisał(a): ja widać ignorowanie to najlepszy sposób (wiem z doświadczenia).

tak sobie tłumacz a skreeny rozmów to elfiki chciały ;)
Patryk29, a gdzie Ty pracujesz?
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Introwertyczka 03 lip 2015, 12:55
/cenzura/, każdy mądry, każdy jest ekspertem od cudzego życia.
Introwertyczka
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 03 lip 2015, 12:58
khaleesi, Aktualnie, jako kierowca, wczesniej jako kierownik a co??
tez mam studia i co z tego, z reszta ja robiac te studia wiedzialem, ze chleba z tego nie bedzie, ale zrobilem, zeby moje dziecko nie mialo w papierach tluk albo nieuk, jak kto woli. :pirate:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 03 lip 2015, 12:59
Patryk29 napisał(a):
Introwertyczka napisał(a):Co to znaczy źle szukać pracy?
No po prostu, zle czyli np. wysylasz cv przez internet po firmach, a nie rozmawisz z kierownikiem w cztery oczy, czyli bez kontaktu, moze nie robisz dobrego wrazenia, w sensie pewnoscie siebie, moze zle sie ubierasz, za skapa, albo za bardzo zakryta, moze masz blad w cv, moze powinnas cos dopisac co nie jest prawidziwe, tylko, zeby ten kto to przeczyta pomyslal w duchu, kurde ta osoba ma cos w sobie, nawet jesli to co tu pisze to nie prawda, to cenie ja za odwage, przeciez nikt cie nie zamknie, takie rzeczy moge wymieniac do wieczora.
padłam to skoro to takie proste to czemu chorujesz?
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google Ads [Bot] i 41 gości

Przeskocz do