WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

Re: Alventa

przez Katarzynka35 19 kwi 2009, 19:21
Ale Alventa to nie jest SSRI, tylko SRNI czy jakos tak, w kazdym razie tak jak efectin nie nalezy do SSRI...
AgusiuWW!
Ja też mimo, ze dr kazał mi brać od razu efectin 75 er, przez kilka dni - wyczytałam o tym na tym forum wlasnie - odsypywałam sobie z kapsułek granuleczki i codziennie odsypywałam coraz mniej, może stąd moje skutki uboczne były mikroskopijne...Właśnie uważam, że to dobry sposób, bo jakbym nie tolerowała tego leku, to przy zazyciu polowy skutki uboczne bylyby o polowę mniej makabryczne i łatwiej byloby szybko się rozstać z tym lekiem... na szczęście mimo, ze zazwyczaj po róznego typu lekach czułam się niesczegolnie (np. po antybiotykach) musze przyznać, że po antydepresancie było ok... może akurat dr trafił mi z tym efectinem i nie musialam się męczyć konsumując to...
Współczuję Ci Agusio, że akurat masz takie przeboje biorąc i tak polowe dawki, poczekaj do tych 2, maks 3 tygodni jak sie nie zmieni może powinnas wziąc inny lek?

pozdr. cieplutko!
Offline
Posty
306
Dołączył(a)
12 lip 2008, 19:13

Re: Alventa

Avatar użytkownika
przez agusiaww 19 kwi 2009, 21:28
czesc Kasiu dzieki za wsparcie :) Ide we srode do psychiatry i zobacze co powie, jezeli kaze poczekac to poczekam jeszcze, ale zawroty głowy nadal mam, lęki, spac nie moge od tego leku, moze da mi jakis wspomagacz by to przetrwac :/
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Re: Alventa

przez Katarzynka35 19 kwi 2009, 21:42
Trzymaj się Agusiuww!
Może Alventa jeszcze nie zaczęła u Ciebie dzialać... każdy organizm jest inny i jden odczuwa poprawę po tygodniu inny po 3 tygodniach. Ale jeżeli miną 3 tygodnie i nie bedzie lepiej, to może się nie męcz dłużej i zmień lek, może akurat innego potrzebujesz... mi efectin genialnie pomogł na zawroty i leki też... minęły jak ręką odjął... oczywiście mam lepsze i gorsze dni, czesto dopada mnie jakaś senność i gorsze samopoczucie ale ataków lęku nie mam od czasu kiedy wzięłam do ust efectin... na szczęscie... zawroty też zniknęły co prawda osttanio jakoś mnie troszke chwiało, ale widocznie tak juz jest... antydepresant też nie jest cudownym lekiem i po wiekszym stresie można odczuć jakis dyskomfort, ale to betka w porownaniu do tego co było... więc nie narzekam, bo moge normalnie zyć:)
Czego Ci zyczę Agusiu również!

PS. też mama zawód nauczyciela choć w tej chwili w szkole nie pracuje, ale moge sobie wyobrazić, że niespecjalnie w takim stanie teraz powinnaś do pracy chodzić... idź jeszcze na zwolnienie, choć na kilka dni..
trzymaj się cieplutko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Offline
Posty
306
Dołączył(a)
12 lip 2008, 19:13

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Alventa

Avatar użytkownika
przez agusiaww 20 kwi 2009, 11:27
Czesc Kasiu -wlasnie sie zastanawiam nad tym jak dostnae zwolnienie to chyba oczywiscie pojde na nie, w koncu coz poradze ze mnie choroba dopadla, ale chcialabym by bylo lepiej, a nie jest, mam zawroty głowy nadal i mi się lęki zwiekszyły po tym leku :/ jedno jest dobre czuje ze depresja odeszła. Ale inne objawy mam nadal, ech, normalnie to jakies chyba fatum. Czekam czekam az mi sie polepszy ale nadal nie spie, przyjdzie sie wykonczyc chyba bo spac wcale nie moge. Mysle ze to tez nie najlepiej wpływa na moje zawroty, ale poczekam do srody co lekarz, powie.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Re: Alventa

przez Katarzynka35 20 kwi 2009, 15:32
NO rozumiem Agusiu!
Weź zwolnienie, bo skoro nie spisz, to jeszcze w szkole zemdlejesz z wyczerpania albo oslabienia....
Przykro mi, że tak negatywnie zareagowałan na ten lek, mi akurat efectin pomogł... pierwszy lek i od razu lepiej... tak w sumie powinno być, a nie człowiek musi się tak meczyć, probowac po kilka leków!!! Masakra!
Ja się strasznie bałam jak go zaczęłam brać, bo byłam już tak zetrsowana zawrotami, tak nimi wykończona psychicznie i fizycznie, że pomyślałam, że jak dojdą jeszcze skutki uboczne to chyba naprawdę zwariuje i odwioza mnie do szpitala psychiatrycznego... na szczęscie obyło się bez tego...
trzymaj się Agusiu!!!!!!!!!
papa
Katarzynka35
Offline
Posty
306
Dołączył(a)
12 lip 2008, 19:13

Re: Alventa

Avatar użytkownika
przez agusiaww 20 kwi 2009, 16:07
Tak mialas szczescie, ja nie wiem dlaczego ten lek tak na mnie podziałał masakrycznie, moze dlatego ze moj orgnizm nie toleruje takich leków, nie mam pojecia.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Re: Alventa

przez svart 20 kwi 2009, 16:08
xanax i pójdziesz spać , zawroty powinny eż ustąpić chodz chwilowo, ale w takiej sytuacji to dobre i to , tylko nie wiem czy to mozna łączyć, poczekaj do środy, spokojnie ,oddychaj . Mi jeszcze pomagały kroplówki z wody wysokoelektrolitowej, ale to juz nie ta przy braniu tabletek tylko na nerwice ogólnie. ale ile też mozna sie kłuć
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 17:29

Re: Alventa

przez Katarzynka35 20 kwi 2009, 17:02
Svart, a mi inne uspokajające nie pomogły na zawroty! nawet doraźnie... nic mi niestety nie pomagało, nawet homeopatyczne, ktore zawsze na mnie znakomicie skutkowały... po prostu nic nie dzialało... więc chcąc nie chcąc musialam spróbować antydepresanta, chociaz nie byłam do niego przekonana i nie wierzyłam, że mi pomoże... bo przecież nie miałam depresji, więc ydawało mi się, ze jak może mi pomóc ten lek?!
okazało się, że nie miałam racji... efectin zkiliwodował po kilku dniach moje zawroty...
pozdr.
Offline
Posty
306
Dołączył(a)
12 lip 2008, 19:13

Re: Alventa

przez svart 20 kwi 2009, 20:31
Katarzynka , no ok , nie staram się tutaj raczej zaszkodzić. Mnie na zawroty głowy, czułem że mdleje ,paralizowało mi ciało , dusiłem się itd itd , początkowo pomógł xanax. Dlatego pisze o tym, raczej żeby pomóc. Bierzcie co chcecie , tylko pytanie ile nocy można nie spać ile mozna czuć sie do dupy . . ale wolna wola
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 17:29

Re: Alventa

Avatar użytkownika
przez agusiaww 20 kwi 2009, 21:27
Nie wiem, mi sie wydaje ze powinnam odstawic ten lek, skoro mi nie pomaga a tylko wzmogl moje lęki i zawroty. ALe poczekam na opinie lekarza.

[Dodane po edycji:]

Jednak lekarz kazał dalej przyjmować i zobaczyć co się bedzie działo najwyzej sie zmieni, poki co jest mi troszkę lepiej.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Re: Alventa

Avatar użytkownika
przez sebastian86 01 maja 2009, 11:36
Witam.Ja niedlugo zaczynam brac Alvente.Mam nerwice i depresje.Bralem wczesniej LExapro ale nie byl na tyle skuteczny w leczeniu mojej depresji.Czy ktos moze mi powiedziec cos o tym leku na bazie wlasnych doswiadczen?
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2249
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

Re: Alventa

przez svart 02 maja 2009, 11:26
Poczytaj posty wyżej ;)
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 17:29

Re: Alventa

przez molo 02 maja 2009, 13:14
Zażywałam 6 tygodni ( bądz jej zamiennik Effectin). Zupełnie nic nie drgnęło. Lek zupelnie nie dla mnie, ale wiadomo wszystko kwestia indywidualności.
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
14 lis 2008, 23:07

Wenlafaksyna - przekroczenie max dawki

Avatar użytkownika
przez scrat 02 maja 2009, 16:22
Z tego co wiem Efectin ER jest w maksymalnej dawce 150mg na dobę. Problem w tym że mi to już nie wystarcza, nie jest dobrze, czuję że potrzebuję więcej. Nie wiecie czy nie można jednak tej dawki zwiększyć? Z czym trzeba się wtedy liczyć, to w ogóle coś da czy tylko zwiększy efekty uboczne? Wikipedia mówi że max dawka to 375mg - czyli jakbym brał co rano Efectin ER 150mg i chwilę po tym 75mg, wyszłoby 225mg... Myślicie że warto spróbować?
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
2093
Dołączył(a)
17 lip 2007, 16:44
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do