WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 26 cze 2015, 17:26
artur1978, tak tylko zapytałam, bo a nuż dowiem się czegoś nowego.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 26 cze 2015, 18:27
Novy z Taba zawsze i wszędzie :D
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 26 cze 2015, 19:18
No i po lekarzu. Dalej te same dawki z tym, że tym razem lekarz dał mi 2 tyg zwolnienia. Stwierdził, że jak mam już za sobą ten najgorszy czas skutków ubocznych leku to powinnam się skupić na sobie, a nie myśleć o tym czy iść czy nie iść do pracy. W sumie to nie wiem co mam zrobić. Głupio mi, że przez lęki mam siedzieć w domu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 26 cze 2015, 19:23
Patryk29, mozna sie spotkac za miastem, a mozna i w pracy w wc sie bzyknac. Tak jak wczesniej pisałam sa ludzie ktorzy maja zasady a sa tacy co nie maja ;) wieczne niedojrzałe dzieci. Kto z kim przestaje taki sie staje. Dlatego jak ktos ma pewnosc ze zyje z normalnym, powaznym czlowiekiem to nie ma manii ze za rogiem puknał panne bo wyszedł do sklepu :mrgreen:

-- 26 cze 2015, 18:24 --

inez3, a mineły Ci juz skutki uboczne? Bo jak nie to siedz, jak masz duzy lęk to nadal nie ma efektu terapeutycznego.

-- 26 cze 2015, 18:25 --

ill234, zbadac crp własnie na stawy.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 26 cze 2015, 19:26
inez3 napisał(a):No i po lekarzu. Dalej te same dawki z tym, że tym razem lekarz dał mi 2 tyg zwolnienia. Stwierdził, że jak mam już za sobą ten najgorszy czas skutków ubocznych leku to powinnam się skupić na sobie, a nie myśleć o tym czy iść czy nie iść do pracy. W sumie to nie wiem co mam zrobić. Głupio mi, że przez lęki mam siedzieć w domu.


Inez nie mozesz siebie za to winic,to nie Twoja wina,ja sam bym nie poszedl do pracy ;) Telefony sie do mnie teraz urywaja w sprawie roboty,a ja dalej nie jestem pewien czy chce teraz isc ;)
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 26 cze 2015, 19:28
agusiaww napisał(a):Patryk29, mozna sie spotkac za miastem, a mozna i w pracy w wc sie bzyknac. Tak jak wczesniej pisałam sa ludzie ktorzy maja zasady a sa tacy co nie maja ;) wieczne niedojrzałe dzieci. Kto z kim przestaje taki sie staje. Dlatego jak ktos ma pewnosc ze zyje z normalnym, powaznym czlowiekiem to nie ma manii ze za rogiem puknał panne bo wyszedł do sklepu :mrgreen:

-- 26 cze 2015, 18:24 --

inez3, a mineły Ci juz skutki uboczne? Bo jak nie to siedz, jak masz duzy lęk to nadal nie ma efektu terapeutycznego.


Ja w to wbijam czy jest tak ja mówie, czy jest tak jak ty mówisz, chodzi mi o to ze takie rzeczy sa mozliwe, a ty sobie chyba bys nie dala uciac reki za kolege czy kolezanke?, no bo jesli tak to juz pewnie nie mialabys reki. :pirate:
To dziala w dwie strony, kolezanka tez sobie za ciebie reki nie da uciac, kazdy tak mysli ze wszyscy sa zajebisci dopóki sie nie przejedzie, raz czy dwa, moze ty masz szczescie to ok, pzdr.
Ostatnio edytowano 26 cze 2015, 19:29 przez Patryk29, łącznie edytowano 1 raz
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 26 cze 2015, 19:29
Mijają już, jest jakas poprawa. Lekarz kazał się wyluzować i robić to co lubię, zaopiekować się sobą. To powinno pomóc w szybszym dojściu do siebie. Ogólnie jestem w szoku. Nigdy lekarz nie dawał mi zwolnienia na nerwicę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 26 cze 2015, 19:30
inez3 napisał(a):Mijają już, jest jakas poprawa. Lekarz kazał się wyluzować i robić to co lubię, zaopiekować się sobą. To powinno pomóc w szybszym dojściu do siebie. Ogólnie jestem w szoku. Nigdy lekarz nie dawał mi zwolnienia na nerwicę.


Ja nie widze w tym nic dziwnego.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 26 cze 2015, 19:32
Patryk29, to nie chodzi o postrzeganie kogos jako zajebistego, tylko o sprawdzenie jakie kto ma wartosci. Akurat za swoich przyjaciol dałabym reke uciac i wzajemnie.

inez3, a kod masz na l4? Bo ja np jak brałam l4 to nie miałam kodu.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 26 cze 2015, 19:34
Nie,nie mam kodu, ale jest od psychiatry.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 26 cze 2015, 19:34
Nerwica to tak samo jak inna choroba wiec nic wtym dziwnego ze masz zwolnienie Inez ;)
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 26 cze 2015, 19:35
No wiem, ale mi głupio względem firmy. Tak już siedziałam w domu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 26 cze 2015, 19:35
agusiaww, Ufac komus ponad wszelka watpliwosc to bardzo duzy blad, ale z skoro twoi przyjaciele sa tacy zajebisci, to nie ma sie czego obawiac.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 26 cze 2015, 19:36
agusiaww napisał(a):Patryk29, to nie chodzi o postrzeganie kogos jako zajebistego, tylko o sprawdzenie jakie kto ma wartosci. Akurat za swoich przyjaciol dałabym reke uciac i wzajemnie.

inez3, a kod masz na l4? Bo ja np jak brałam l4 to nie miałam kodu.


Az tak im ufasz ? LOL :D a tu sie okazuje ze rogi ladnie sobie przyprawiaja :P

-- 26 cze 2015, 19:36 --

Ja nikomu nie ufam,nawet sobie :P
emilk
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości

Przeskocz do