WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

Avatar użytkownika
przez jowita 03 lip 2006, 21:48
witam!a ja czuje sie znowu przybita jak kilo gwozdzi :( nic mi sie nie chce,nie potrafie nawet płakac nic mnie nie interesuje,nikogo nie słucham gdy ktos cos muwi jest mi ciezko sie skupic,a moja głowa jest taka ciezka,czy bedzie lepiej?biore efectin jakies 2 tygodnie nie wiem czy jest nadzieja ze wruci chodzby mała chęc do zycia :( a juz wydawało mi sie ze jest dobrze ach ta cholerna nerwica :!:
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

Pierwszy raz na forum - pytanie o skutki uboczne Velafax-u

przez anmirocha 05 lip 2006, 09:21
Proszę o informację jak przechodziliście pierwsze dni zażywania Velafaksu.
Ja dwa lata temu brałem Bioxetin bez zadnych skutków ubocznych, zadziałał po ok 2 tyg. brania.

Teraz wpadłem w ciężkiego "doła" lekarz przepisał mi Velafax 2 X 75mg. na dzień.
Biore czwarty dzień i czuję się jak bym miał ciężkiego kaca do trzech godzin od zażycia, musze się położyć i wogóle jestem rozbity.
Czy to normalne i czy minie? :?:
Bardzo proszę o odpowiedź
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
05 lip 2006, 08:53

przez Michal78 06 lip 2006, 07:03
Witam,
ja jestem na dawce 150 od ponad miesiąca. Z lękami i nastrojem jest wyraźnie lepiej. Tylko ostatnio mam wrażenie, że lęki zaczęły znów nasilać się. Mam nadzieję że to chwilowy dołek. Biorę dodatkowo fluanxol. Może to przez to? Zaczynam się zastanawiać czy nie odstawić.
Do lekarza długo nie pójdę, więc na razie nie boję się że mnie opieprzy, że sam sobie odstawiam leki ;-).
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
20 gru 2005, 16:58
Lokalizacja
z lasu

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez jowita 06 lip 2006, 22:58
witaj!ja biore efectin a to odpowiednik velafaksu,mnie na poczatku bolało w klatce piersiowej,tez czesto jestem rozbita i mam ochote sie połozyc ale nie jest to raczej wina leku,najlepiej poradz sie lekarza,moze bierzesz za duza dawke,on napewno znajdzie przyczyne ;) pozdrawiam cie cieplutko!!
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez jowita 06 lip 2006, 23:08
a ja ostatnio straciłam chęc na jedzenie ;) z jednej strony dobrze bo schudne,ale z drugiej jak niekem to mnie strasznie trzesie :( i musze zarzyc wtedy relanium
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

przez Michal78 07 lip 2006, 13:55
Jowita,
ja jadłem przez miesiąc bardzo mało. To dobrze, bo po poprzednim leku nabrałem wagi i trochę już zrzuciłem. Teraz apetyt wraca i jest w normie. Pewnie u Ciebie to przejdzie za jakiś czas.

Michał
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
20 gru 2005, 16:58
Lokalizacja
z lasu

przez Qvo 07 lip 2006, 20:19
Ja mam brać velafax więc teraz jeszcze nie wiem jak to działa
Nic nie moge poradzić
3maj! się....
"Masz jeszcze jeden dzień żeby uciec ukryć się nie chcesz być stracony więc szukasz osłony ktoś wydał wyrok więc wciąż uciekasz chowasz się... Tam Twój schron, gdzie Twój dom"
Qvo
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
24 cze 2006, 19:24
Lokalizacja
D-ca

przez mocarz 08 lip 2006, 02:10
Velafax?jest dobry.
a objawy...już podaje.najpierw brałem w dawkach 2x35mg.byłem rozbity, senny, nic mi się nie chciało, tylko spać i jeść, ale potrafiłem żyć po nich :)
potem brałem 1x70mg na noc. nockę przespałem, ale w dzień też musiałem się godzinkę zdrzemnąć.
teraz od kilku dni (chyba 4 - ech) nic nie biorę.o cholerka!!2 dni rozbity wewnętrznie.negatywne myśli i obrazy.oprócz tego dziwne zawroty głowy.ale 4-ego dnia poczułem "siłę".pożyjemy, pooddychamy i zobaczymy co dalej.narazie nie jest gorzej niż wcześniej.
pozdro
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
25 mar 2006, 01:00

Avatar użytkownika
przez Magda-27 08 lip 2006, 09:15
Hej :)
Ja również brałam velafax ok. 4 miesiące. Teraz jestem już po odstawianiu jakieś 2 miechy. Początki były ciężkie, przez jakieś 5-6 dni straszna senność, zawroty głowy, rozszerzone źrenice, mdłości i chyba tyle tego było. Po tych kilku dniach było coraz lepiej. Z dnia na dzień objawy znikały. Wcześniej bardzo męczyły mnie wymioty, a po velafaxie przeszło, nie wymiotowałam juz pół roku :)
To naprawde dobry lek i z odstawianiem też problemu nie było.
szukam osób chętnych podjąć współpracę z FM GROUP Polska http://www.perfumyfm.sileman.net.pl
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

JUŻ mam

przez Qvo 08 lip 2006, 16:08
Pije sobie piwo i czytam ulotke z velafax-u
Zaczynam łykać od niedzieli wystarczy mi na 14 dni
Jak się mi skończy to co mam zrobić? :D
"Masz jeszcze jeden dzień żeby uciec ukryć się nie chcesz być stracony więc szukasz osłony ktoś wydał wyrok więc wciąż uciekasz chowasz się... Tam Twój schron, gdzie Twój dom"
Qvo
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
24 cze 2006, 19:24
Lokalizacja
D-ca

Avatar użytkownika
przez jowita 08 lip 2006, 16:24
Qvo 14 dni to zadne leczenie :( zglos sie do lekarz jak ci sie skonczy,najlepiej zanim sie skonczy zeby nieprzerywac leczenia ;)
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez Magda-27 08 lip 2006, 19:01
Jowita ma rację :) Musisz iść do lekarza po kolejną receptę. Z tego co mówiła moja lekarka to leczenie velafaxem powinno trwać conajmniej 3 miesiące. Tak akurat było w moim przypadku, z tym, że ja brałam 1 tabletkę 37,5 na dzień. Po tych 3 miesiącach przy 4 opakowaniu już odstawiałam. Koniecznie zgłoś sie do lekarza żeby nie przerywać leczenia.
szukam osób chętnych podjąć współpracę z FM GROUP Polska http://www.perfumyfm.sileman.net.pl
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

przez Qvo 09 lip 2006, 22:54
Nie wiem jak.
Nawet mi diagnozy nie dał.
Będe widział co się stanie i może się jakoś w tym odnajde. : )
"Masz jeszcze jeden dzień żeby uciec ukryć się nie chcesz być stracony więc szukasz osłony ktoś wydał wyrok więc wciąż uciekasz chowasz się... Tam Twój schron, gdzie Twój dom"
Qvo
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
24 cze 2006, 19:24
Lokalizacja
D-ca

przez mocarz 10 lip 2006, 00:10
jutro (nawet już dziś) idę do psychiatry nr 2 czyli zmiana lekarza.tak mi doradzała moja psycholog więc zgodziłem się.teraz tylko czekać...za kilka miesiecy dowiem sie osobiscie czy była to zmiana na "lepsze"...zamierzam chyba wróciś do VelafaX'u do połóweczki 70 mg czyli 35mg :]
nareczka
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
25 mar 2006, 01:00

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

Przeskocz do