WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 24 cze 2015, 19:49
No wiec tak zerducho mi sie za bardzo rozbujalo,ze nawet zaczelo bic nie miarowo,jakies dodatkowe skurcze czy cos takiego,wzielem poluwe afo,bylem kosic trawe to sie spocilem jak piesi po tym afo kondycha kiepska :P
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 24 cze 2015, 19:49
Tianeptyna na 100% robi cos z serotonina, w jakis sposób ja zmniejsza, bo przeszlo mi oszolomienie jakie mialem 2 tygodnie, byly nawet badania, ze zmniejsza serotonine przez 14 dni, wogóle zaczalem sie masakrycznie pocic, czego wczesniej nie mialem, to na pewno od wenlafaksyny bo po nie jest masakryczne pocenie sie, szczególnie poznymi wieczorami, wydaje mi sie, ze tak jakby teraz wenla zaczela dzialac, przez 2 tygodnie te leki sie na wzajem znosza, gdyby ktos chcial kiedys laczyc tianeptyne z ssri/snri, to niech najpierw zacznie od tianeptyny przez 2 tygodnie a potem pomalu dokladac ssri badz snri, no to tyle, mam nadziej, ze jutro bedzie podobnie jak dzisiaj, to potwierdzi moje przypuszczenia.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 24 cze 2015, 19:54
mierzylem przed chwila cisnienie 113/74 puls 87 :P

-- 24 cze 2015, 19:55 --

Troche wysoki ten puls jak na mnie zawsze mialem 60-70 :P

-- 24 cze 2015, 19:56 --

Czy to znak ze wenla juz dziala ? :)
emilk
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez novymivo 24 cze 2015, 19:56
emilk napisał(a):mierzylem przed chwila cisnienie 113/74 puls 87 :P

zdrowy jak byk hehe/
No ja sie lekko od kratomu psych uzaleznilem LOL, dzien w dzien a jak mam przerwe zrobic to strasznie kusi i zarzucam zazwyczaj.
Czy na wenli tez macie wstret do alkoholu ? Ja zawsze lubilem zimne piwko chociaz raz na tydzien a teraz wogole mnie nie ciagnie a jak wezme to nawet nie dopije, normalnie nie smakuje mi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 24 cze 2015, 19:57
Novy ja nie mam alkoholu w ustach od 5 lat,tak ze nie wiem,wogole mnie nie ciagnie,jedynie fajki pale jak palilem :P

-- 24 cze 2015, 20:00 --

Ale dzisiaj czuje sie mega odmulony jak nigdy :P

-- 24 cze 2015, 20:01 --

CO mam o tym sadzic ? ;)
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez novymivo 24 cze 2015, 20:01
emilk napisał(a):Novy ja nie mam alkoholu w ustach od 5 lat,tak ze nie wiem,wogole mnie nie ciagnie,jedynie fajki pale jak palilem :P

Na zapach fajek to rzygac mi sie chce teraz. Dzisiaj mam mix kratom, pheni, wenla i ok 300-400 mg kofeiny.

-- 24 cze 2015, 19:02 --

dzis odmulony, jutro przymulony :D
UmIeSz LiCzYc LiCz Na SiEbiE
kratom i tona innych supli
wenla35 mg
X
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 24 cze 2015, 20:04
novymivo napisał(a):
emilk napisał(a):Novy ja nie mam alkoholu w ustach od 5 lat,tak ze nie wiem,wogole mnie nie ciagnie,jedynie fajki pale jak palilem :P

Na zapach fajek to rzygac mi sie chce teraz. Dzisiaj mam mix kratom, pheni, wenla i ok 300-400 mg kofeiny.


Ale zes dopierdolil sobie do pieca :P ja dzisiaj tylko 1 kawka srednia rozpuszczalna :D

-- 24 cze 2015, 20:04 --

novymivo napisał(a):
emilk napisał(a):Novy ja nie mam alkoholu w ustach od 5 lat,tak ze nie wiem,wogole mnie nie ciagnie,jedynie fajki pale jak palilem :P

Na zapach fajek to rzygac mi sie chce teraz. Dzisiaj mam mix kratom, pheni, wenla i ok 300-400 mg kofeiny.

-- 24 cze 2015, 19:02 --

dzis odmulony, jutro przymulony :D


Ej nie kracz :P
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 24 cze 2015, 20:07
emilk, to niby szybki puls? Ja teraz non stop mam prawie 100.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez novymivo 24 cze 2015, 20:08
Inez tesknie za Toba, a ty ?
UmIeSz LiCzYc LiCz Na SiEbiE
kratom i tona innych supli
wenla35 mg
X
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 24 cze 2015, 20:12
Nadal mnie wywala z kapci :P Gdzie o tej porze to juz bylem senny jak nie wiem co :P

-- 24 cze 2015, 20:12 --

inez3 napisał(a):emilk, to niby szybki puls? Ja teraz non stop mam prawie 100.


Inez u mnie standardem byl 60-70 jak u sportowca :D
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 24 cze 2015, 20:12
novymivo napisał(a):Inez tesknie za Toba, a ty ?

No przecież jestem :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 24 cze 2015, 20:13
Inez ale to znaczy ze wenla dziala :D chyba jestem zdrowy juz jutro odstawiam calkowicie do zera heh :P

-- 24 cze 2015, 20:14 --

Inez kocham Cie a Ty mnie ? :D
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 24 cze 2015, 20:15
Aż sobie zmierzyłam - 80, łał. Tylko co z tego jak dalej mam drżenie :/. Bardzo mi to przeszkadza, bo wprowadza niepokój.

-- Śr cze 24, 2015 8:16 pm --

emilk, weź coś na uspokojenie, bo już ci wali kompletnie :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Mamre 24 cze 2015, 20:18
novymivo napisał(a):Hej mamre. Przechodzilas moze z dawki 150 na 225 WENLA i mozesz opisac jakie zaobserwowalas roznice ?

Tak, parę razy. Miałam kopa energii i taką chcicę, że nie mogłam usiedzieć ;). Też miałam wzrost nastroju. Po tygodniu czy dwóch wracałam do normalności w zabarwieniu zniechęcenia. Ale sama nie umiem powiedzieć, na ile teraz jest normalnie, bo nie pamiętam jak to jest bez leków. Pamiętam takie odczucie, jak z 75mg wchodziłam na 150, a potem na 225, że z jakiejś głębi depresji wychodzę na powierzchnię normalności.

Co to jest kratom i pheni? :>

Emilk, dzięki, wreszcie wiem, czemu mam puls ok. 80/90! Do tego czasem odczuwam kołatanie serca. Dobrze wiedzieć, przez co.

Też palę fajki. Mam wrażenie, że mi mniej smakują na wenli. Moja psychiatra mnie opieprzała, że biorę taki lek pomagający na uzależnienia, a nadal palę :P.

-- 24 cze 2015, 20:19 --

Emilk, masz chyba hipomanię, marsz do lekarza :P.
Wenla: 150 mg
Lamo: 50 mg

Od rana nie mogę myśleć
Nie mogę ruszyć się z łóżka
Nigdy nie byłem Napoleonem
Na głowie tylko poduszka

Luxtorpeda
Avatar użytkownika
Offline
Posty
226
Dołączył(a)
30 wrz 2011, 20:44
Lokalizacja
W-wa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Przeskocz do