WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez klaudi 24 cze 2015, 07:44
Bierzecie Wenle w jednej , czy w dwóch dawkach ?
Escitalopram 10+0+0
Pregabalina 150+0+150
Chlorprothixen 0+0+50
Online
Posty
83
Dołączył(a)
13 cze 2010, 08:19

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 24 cze 2015, 07:47
Ja biore w jednej, rano.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 24 cze 2015, 08:30
A ja jeszcze nie postanowiłam czy będę zwiększać wenlę. Przechodzę teraz coś w rodzaju kolejnej emocjonalnej przemiany i przydałoby mi się nieco stępić emocje, bo jest spora szansa, że wybuchnę w którymś momencie, ale zastanawiam się czy jest sens znów robić z siebie zombie byle tylko ludziom było ze mną dobrze.
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 24 cze 2015, 08:38
To nie ludziom ma byc dobrze tylko tobie. Lekarz zalecił zwiększenie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 24 cze 2015, 08:40
Tak lekarz zalecił jako panaceum na moje zmęczenie, co nie zadziała.
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 24 cze 2015, 08:41
A skąd wiesz, że nie zadziała? Ufasz swojemu lekarzowi? Ja zawsze postępuje tak jak lekarz mówi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 24 cze 2015, 08:48
Sennosc, sennosc i /cenzura/ jeszcze raz sennosc, do tego zamula, oslabienie, zmeczenie i prawdopodobnie tyje od tego leku, japierdole takie leczenie. :roll:
Zaluje ze zaczalem to znowu brac, na co ja liczylem, ze na wiekszej dawce beda jakies cuda. :evil:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 24 cze 2015, 08:49
Nie ufam, bo brałam kiedyś wenlę w dawce 225mg i czułam potworne zmęczenie, chodziłam jak zombie i tak też wyglądałam. Więc stąd wiem, że to nie zadziała, ale lekarz uważa, że jak przeczytał ulotkę i w niej napisali, że lek działa aktywizująco to każdy pacjent jest taki sam i na każdego powinno tak działać. Nie jest tak dlatego nie ufam żadnemu lekarzowi, który bazuje na tym co być powinno, a nie na tym co jest.
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 24 cze 2015, 08:53
Patryk29, spokojnie, ja też mam dziś senność. Koszmarnie chce mi się spać, a muszę włączyć lapka i pracować.
Nie poddawaj się, jeszcze za wcześnie żeby rezygnować. Tak może byc na początku wenli. Spokojnie :).

-- Śr cze 24, 2015 8:55 am --

MalaMi1001, to szczerze mówiac kiepski lekarz. Może czas poszukać innego? Nie wiem co ci moge jeszcze doradzić.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 24 cze 2015, 09:11
Patryk29, doskonale Cię rozumiem. Dlatego do rana jadę na energetyku, trudno, i tak wątroba pewnie za jakiś czas się zbuntuje przez ilość i kaliber prochów jakie przyjmuję więc nie mam nic do stracenia. Ja przytyłam po moklobemidzie i dopiero teraz, jakieś kilka miesięcy po zaprzestaniu leczenia waga baaardzo powoli spada.

inez3, no właśnie byłam u tej kobiety pierwszy raz, nie zliczę który to już psychiatra w moim życiu, więc zmiana lekarza tutaj nic nie da.

Aha, poza tym jak mamy nie tyć po tych lekach, skoro nic się kurva nie chce i aktywność = 0?
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 24 cze 2015, 09:18
Kurde, to ja mam jakiegos farta jeżeli chodzi o lekarzy. Ten, na którego teraz trafiłam jest świetny. Moge zadzwonic, wszystko mi wytłumaczy. W sumie przypadek, bo byłam zapisana do kogoś innego, ale babka się spóźniła i przyjął mnie ktoś inny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 24 cze 2015, 09:19
MalaMi1001 napisał(a):Patryk29, doskonale Cię rozumiem. Dlatego do rana jadę na energetyku, trudno, i tak wątroba pewnie za jakiś czas się zbuntuje przez ilość i kaliber prochów jakie przyjmuję więc nie mam nic do stracenia. Ja przytyłam po moklobemidzie i dopiero teraz, jakieś kilka miesięcy po zaprzestaniu leczenia waga baaardzo powoli spada.

inez3, no właśnie byłam u tej kobiety pierwszy raz, nie zliczę który to już psychiatra w moim życiu, więc zmiana lekarza tutaj nic nie da.

Aha, poza tym jak mamy nie tyć po tych lekach, skoro nic się kurva nie chce i aktywność = 0?


Ja tez pilem duzo kawy i energoli otatnio, ale zauwazylem, ze w konsekwencji, jeszcze gorzej sie czuje, polecam ci mocno ziolona herbata albo yerba mate, albo obydwie, energole robia masakra z zoladkiem i sa w /cenzura/ niezdrowe, juz lepiej pij kawe, co to aktywnosci to ja mimo wszystko staram sie trenuje i biegam, choc nie mam sily na to kompletnie, i ni huja nie chudne w tej chwili, wiec to wina leku bo wczesniej chudlem, jem tez duzo mniej 1200-1500kcal max, ale ja na prawde sie ruszam, sam juz nie wiem co mam robic, ostatnio udalo mi sie zrzucic 10kg, nie chce znowu przytyc, jezeli bede tyl to na 100% przestaje to brac i tak mi ten lek huja kiedys dawal i nie chcialo mi sie nigdzie wychodzi ani nic robic, wszystko na sile robilem,teraz jest podobnie póki i raczej watpie, ze wieksz dawka cos zmieni.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 24 cze 2015, 09:22
Jak mu powiedziałam, że zle znosilam esci to mi jej nie przepisał. 2 miesiące się meczylam zanim wrócił apetyt i sen, katorga. Z wenla miałam dobre wspomnienia, więc powiedział, że spróbujemy. Widać, że słucha co się do niego mówi.

-- Śr cze 24, 2015 9:24 am --

Patryk29, poczekaj jeszcze, może zaskoczy. Pójdziesz do lekarza, powiesz co i jak. Mocno trzymam kciuki za ciebie,bo fajny z ciebie facet.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 24 cze 2015, 09:31
Ja na swojej drodze, nie spotkalem jeszcze, zadnego dobrego i konkretnego psychiatry, a wiecie dla czego tak jest?
Bo oni tak na prawde huja sie na tym znaja i tak jest prawda, strzelaja lekami na oslep w pacjenta az cos zadziala, robia mieszanki leków które czasami same sie na wzajem znosza, trzeba brac 2 miechy i przechodzic skutki uboczne by dowiedziec sie czy lek dziala czy nie, a jak nie dziala to przychodzisz do lekarza i mu mówsz panie doktorze, jest zle z tym lekiem, on na mnie nie dziala mam wrazenie, ze zamiast dodawac mi energii on mi ja jeszcze zabiera, ale lekarz pyta, a co pani bierze, wenlafaksyny, no to jak to przeciez pani powinna po tym latac, a jednak nie pacjent nie lata, ledwo wlóczy nogami, do swego zbawcy, dr. psychiatrii, który /cenzura/ myli ssri z ssre, albo mówi, ze ssri nie powoduja spadku libido wedlug jego ksiazki, czy zapewnien koncernów faramceutycznych i tak biedny pacjent jezdzi po lekarzach a ci masakruja go pokolei jak leci, ssri+snri duze dawki, jak nie to ssri+snri+neurolepa,albo nawe 2 neurolepy+stabilizator, pacjent wraca i mówi panie dokotrze ja po tym co pan mi dal, bardzo zle sie czuje, a lekarz no jak to z takimi lekami, pani sie zle czuje, hmm :shock: :shock:
No to zwiekszymy dawke, a jak nadal bedzie zle to zmienimy, neuroleptyk i tak w kólko macieja. :D

Ale sie rozpisalem.

-- 24 cze 2015, 09:34 --

inez3 napisał(a):Jak mu powiedziałam, że zle znosilam esci to mi jej nie przepisał. 2 miesiące się meczylam zanim wrócił apetyt i sen, katorga. Z wenla miałam dobre wspomnienia, więc powiedział, że spróbujemy. Widać, że słucha co się do niego mówi.

-- Śr cze 24, 2015 9:24 am --

Patryk29, poczekaj jeszcze, może zaskoczy. Pójdziesz do lekarza, powiesz co i jak. Mocno trzymam kciuki za ciebie,bo fajny z ciebie facet.


Dzieki za dobre slowo, ty tez jest spoko git majonez. :mrgreen:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], klaudi i 35 gości

Przeskocz do