WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 12 cze 2015, 23:18
artur1978, A czym sie zajmujesz??
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez novymivo 12 cze 2015, 23:24
Na leki zajebisty jest kratom. Dzisiaj wzialem 2 gramy i czuje sie jak gosc :), dopiero ide niedlugo spac a na silce jeszcze bylem. Te moje zle samopoczucie to od odstawienia kratomu, ale jest ok bo dawka duzo mniejsza niz byla. Poza tym ja tez napier....am energetyki, a ze tutaj to tanie w chh... i wybor spory to zawsze mam kilkadziesiat puszek na chacie i moze nie codziennie ale jak mnie wezmie to moge z litra wypic :D, a jak nie to yerbamate albo kawa, tak czy inaczej wenla sie pieknie laczy z kofeina ale to lekko nasila fobie, cos za cos. Petarda jest jednym slowem :D. Ja ze wzrokiem nie mam problemu, moge wziac wenle, kratom, benzo , phenibut i na moto dalej zapier....., a dzisiaj to juz sam siebie przeszedlem tak mi dobrze sie jezdzilo :D ohhh aqhhhh, jebac wenle lepiej cpac kratom :D.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 13 cze 2015, 07:02
Drugi dzień na zwiększonej dawce, oj, chyba będzie gorzej. Obudziłam się o po 4, bo mi się śniło coś nieprzyjemnego. Oczywiście serce waliło etc. Wzięłam wenle i usunęłam jeszcze na 1.5h. Obudziłam się, znow zwiększony niepokój pomimo, że dziś nic nie muszę robić i nigdzie iść. Mdłości też są. Skutki uboczne jak się patrzy... Musi mi przejść jakoś do poniedziałku...

-- So cze 13, 2015 7:07 am --

ill234, spokojnie, nic ci nie będzie i nie zwariujesz. Siedź w domu, zacisnij zęby, a te odczucia w końcu miną.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez ill234 13 cze 2015, 08:53
Dieki za pocieszenie inez3 :)
jak ktos ze mna jet to wzystko w porzadku, ale jak wyjdzie (własnie wyszedł) to od razu musze sie czyms zając.
Znowu wracają te mysli, ze zaraz zaczne do siebie mówic, ze cos zobacze..
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
17 maja 2015, 11:59

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 13 cze 2015, 09:06
To rób coś, to pomaga. To tylko skutki uboczne leku. Nic ci nie będzie, już jest lepiej skoro możesz coś robić, a nie tylko leżeć. A co do mówienia do siebie: czasem trzeba porozmawiać z kimś inteligentnym ;). Ka dziś zamierzam posprzątać mieszkanie. To już jest zmiana, bo jeszcze tydzień temu nie byłoby opcji. Fakt, drże, fakt jestem jakaś zestresowana, ale coś mi się chce. Zobaczysz, będzie tylko lepiej :).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 13 cze 2015, 10:37
inez3 napisał(a):Drugi dzień na zwiększonej dawce, oj, chyba będzie gorzej. Obudziłam się o po 4, bo mi się śniło coś nieprzyjemnego. Oczywiście serce waliło etc. Wzięłam wenle i usunęłam jeszcze na 1.5h. Obudziłam się, znow zwiększony niepokój pomimo, że dziś nic nie muszę robić i nigdzie iść. Mdłości też są. Skutki uboczne jak się patrzy... Musi mi przejść jakoś do poniedziałku...

-- So cze 13, 2015 7:07 am --

ill234, spokojnie, nic ci nie będzie i nie zwariujesz. Siedź w domu, zacisnij zęby, a te odczucia w końcu miną.


Inez spokojnie te skutki uboczne beda krócej trwaly,nie tak dlugo jak na 37,5 mg ;)

-- 13 cze 2015, 10:39 --

ill234 napisał(a):Dieki za pocieszenie inez3 :)
jak ktos ze mna jet to wzystko w porzadku, ale jak wyjdzie (własnie wyszedł) to od razu musze sie czyms zając.
Znowu wracają te mysli, ze zaraz zaczne do siebie mówic, ze cos zobacze..


Zajecie jakies jak najbardziej wskazane zeby nie oszalec,zajac czyms swoj mozg i bedzie dobrze ;)

-- 13 cze 2015, 10:40 --

No to 150 mg poszlo ale dopiero przed chwila,zobaczymy co to bedzie ;)
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 13 cze 2015, 10:52
emilk, a czemu jednak zwiększenie dawki? Co ovtym zadecydowało?

Dziwne jest to, że mimo mdłości (nie mam ich cały czas), apetyt całkiem dopisuje. Najbardziej mi przeszkadza to zdenerwowanie/zestresowanie, ale to może byc sama choroba. Chciałabym się zrelaksować, a nie mogę. W końcu przejdzie. Zmartwilam się tylko ta pobudka, bo już spałam po 7-8h, a dziś pobudka po 4, a biorę na sen. Może to i dawka i ten okropny sen. Ważne, że jednak udało mi się usnąć.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez novymivo 13 cze 2015, 10:55
Na wenli wyjebka na wszystko jest konkretna. Wczoraj mialem tego dowod, 3 minuty do konca pracy, a tu nagle maly wypadek w pracy. Jestem pierwsza pomoca i mnie wezwali, a ja do nich, ze chetnie bym pomogl ale nie moge bo wlasnie skonczylem prace . LOL, zero przejecia z mojej strony, jest dobrze :).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 13 cze 2015, 10:58
inez3 napisał(a):emilk, a czemu jednak zwiększenie dawki? Co ovtym zadecydowało?

Dziwne jest to, że mimo mdłości (nie mam ich cały czas), apetyt całkiem dopisuje. Najbardziej mi przeszkadza to zdenerwowanie/zestresowanie, ale to może byc sama choroba. Chciałabym się zrelaksować, a nie mogę. W końcu przejdzie. Zmartwilam się tylko ta pobudka, bo już spałam po 7-8h, a dziś pobudka po 4, a biorę na sen. Może to i dawka i ten okropny sen. Ważne, że jednak udało mi się usnąć.


Spadek samopoczucia i lęk o tym zadecydowal,ja tez po wenli szybko wstaje,nie przejmuj sie ta pobudka ;)
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez novymivo 13 cze 2015, 11:01
emilk napisał(a):
inez3 napisał(a):emilk, a czemu jednak zwiększenie dawki? Co ovtym zadecydowało?

Dziwne jest to, że mimo mdłości (nie mam ich cały czas), apetyt całkiem dopisuje. Najbardziej mi przeszkadza to zdenerwowanie/zestresowanie, ale to może byc sama choroba. Chciałabym się zrelaksować, a nie mogę. W końcu przejdzie. Zmartwilam się tylko ta pobudka, bo już spałam po 7-8h, a dziś pobudka po 4, a biorę na sen. Może to i dawka i ten okropny sen. Ważne, że jednak udało mi się usnąć.


Spadek samopoczucia i lęk o tym zadecydowal,ja tez po wenli szybko wstaje,nie przejmuj sie ta pobudka ;)

ja dzieki wenli nie mam problemu ze wstawaniem, a wczesniej to zawsze sie ociagalem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 13 cze 2015, 11:20
Ja bym chciała już powrót do normalności...
A wczoraj wieczorem miałam piękne, duże źrenice ;).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 13 cze 2015, 11:29
inez3 napisał(a):Ja bym chciała już powrót do normalności...
A wczoraj wieczorem miałam piękne, duże źrenice ;).


Piekne duze oka :D
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 13 cze 2015, 12:04
No w końcu musi byc lepiej...

Mieszkanie posprzatane, aż sama jestem w szoku, teraz próba relaksu przed tv ;).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 13 cze 2015, 12:12
Ja wam powiem ze nastroj lepszy i wiecej energiii :D

-- 13 cze 2015, 12:12 --

Jak na razie zero ubokow ;)
emilk
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: aleleble i 21 gości

Przeskocz do