WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
81
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 310

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Zbychu 1977 31 maja 2015, 11:09
Kobiety z natury rzeczy pragną mężczyzn którzy podołają utrzymać ich własne dzieci dlatego pieniądze są w ich życiu ważne ale niekoniecznie najważniejsze,to taki ewolucyjny porządek.
Zbychu 1977
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez wisnia80 31 maja 2015, 14:02
emilk napisał(a):
wisnia80 napisał(a):Orientuje się ktoś z Was czy i jeśli tak to jak SSRI może mieć wpływ na nadmierną produkcję mleczanu podczas wysiłku? Robiłem sobie badani i się okazuje że bardzo mocno się zakwaszam.

Tutaj masz odpowiedz http://polskabiega.sport.pl/polskabiega ... uktow.html

-- 30 maja 2015, 20:33 --



Ale ja pytałem o SSRI :D

Zbychu 1977 napisał(a):Kobiety z natury rzeczy pragną mężczyzn którzy podołają utrzymać ich własne dzieci dlatego pieniądze są w ich życiu ważne ale niekoniecznie najważniejsze,to taki ewolucyjny porządek.


Dlatego z natury rzeczy ja je wszystkie **dole. Baby z dziury zrobiły sobie biznes. Dlatego szacunek mam tylko dla tych dziwek co oficjalnie biorą kasę za sex!
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 31 maja 2015, 14:10
Wisnia faktycznie wspołczuje kontaktów z kobietami jak tylko na takie trafiałes. Dobrze ze moj maz mi nie musi płacić za seks bo mam swoja prace i swoje pieniadze :mrgreen: :lol: :lol:
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez wisnia80 31 maja 2015, 14:35
agusiaww napisał(a):Wisnia faktycznie wspołczuje kontaktów z kobietami jak tylko na takie trafiałes. Dobrze ze moj maz mi nie musi płacić za seks bo mam swoja prace i swoje pieniadze :mrgreen: :lol: :lol:


Wszystkie są takie. Różnią się tylko ceną i sposobem płacenia.
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 31 maja 2015, 15:20
Bo baby to huje :mrgreen:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez novymivo 31 maja 2015, 18:12
Hej, widze ze dyskusja o wenli spadla na drugi plan ;). No takie zycie Panowie i Panie, nie jest latwo. Jeden nie robi nic i mu sie uklada a drugi ma cale zycie pod gorke i ciagle przejebane w zyciu ( to np jestem ja). Teraz np jestem totalnie obojetny na relacje z kobietami, przestalo mi zalezec, ale mam swiety spokoj, zero problemow, milo, ladnie, czysto w domu :). Teraz wstaje bo kratomowym rauszu i spadam zaraz do roboty lol. pzdr :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 31 maja 2015, 18:36
agusiaww niestety na l4 nie moge iść. Już tydzień mnie w pracy nie było, bo nie byłam w stanie. I tak jest lepiej niż na wejściu na Esci. Wenle już kiedyś brałam i najszybciej mi pomogła. Aktualnie najbardziej dokucza mi serducho (troche za wysokie tętno, które mimo zmęczenia nie pozwala mi się zdrzemnac, bo cały czas je czuje) i jeść nie za bardzo mi się chcę. Drżenie i niepokój też są. Pracy się obawiam tylko dlatego, że nie chce się tak tam czuć. Muszę byc w miarę ogarnieta i mieć odpowiednią "maskę". Tylko jedna osoba w pracy wie co mi dolega.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 31 maja 2015, 19:07
inez3 napisał(a):agusiaww niestety na l4 nie moge iść. Już tydzień mnie w pracy nie było, bo nie byłam w stanie. I tak jest lepiej niż na wejściu na Esci. Wenle już kiedyś brałam i najszybciej mi pomogła. Aktualnie najbardziej dokucza mi serducho (troche za wysokie tętno, które mimo zmęczenia nie pozwala mi się zdrzemnac, bo cały czas je czuje) i jeść nie za bardzo mi się chcę. Drżenie i niepokój też są. Pracy się obawiam tylko dlatego, że nie chce się tak tam czuć. Muszę byc w miarę ogarnieta i mieć odpowiednią "maskę". Tylko jedna osoba w pracy wie co mi dolega.


No to Ci współczuje, ja też próbowałem pracować w "masce" na dobre mi to nie wyszło,jeden atak i już cały zakład wiedział.

-- 31 maja 2015, 19:08 --

Patryk29 napisał(a):Bo baby to huje :mrgreen:


Hehe ciągle im mało i mało :D kobiete trzeba sobie wychować,bo jak wejdzie na głowe to jest pozamiatane,ja nie stety poległem :P
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez inez3 31 maja 2015, 19:47
emilk, no nie jest tak źle, teraz np. jestem nawet spokojna, jedynie glowa mnie boli i jakoś nie ma masakry przed jutrem. Ogólnie po mnie w ogóle nie widać, że coś mi dolega, paradoks ;). Cóż, może jak się czymś zajmę to przeżyje jakoś. To nie pierwszy nawrót i niby wszystko wiem, ale nerwica za każdym razem rozkłada mnie na łopatki. Niech już wenla zacznie działać... Skutki uboczne trzeba "przetrwać". Póki co nie rzygam ani nie mam innych sensacji żołądkowych co jest plusem. Dodatkowo dzięki trittico poprawiło mi się spanie i nawet jak się obudze o 3 to jestem w stanie znow usnąć. Niestety drugi dzień z rzędu jedzenie mi kompletnie nie wchodzi... Oby tylko zaczac się lepiej czuc.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez cytrynka84 31 maja 2015, 21:16
Masakrycznie się czuje ostatnio :( Nerwowość do granic, lęk, zamartwienie sie. Dziś myśli "s".
Dziś zwiększyłam przez to wenle do 225.Zobaczymy...
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 31 maja 2015, 21:37
wisnia80 napisał(a):
agusiaww napisał(a):Wisnia faktycznie wspołczuje kontaktów z kobietami jak tylko na takie trafiałes. Dobrze ze moj maz mi nie musi płacić za seks bo mam swoja prace i swoje pieniadze :mrgreen: :lol: :lol:


Wszystkie są takie. Różnią się tylko ceną i sposobem płacenia.


gdybym ja tak myslala o facetach z ktorymi byłam (a mogłabym) to do tej pory bym siedziała sama ze zgorzkniała mina. :shock:

-- 31 maja 2015, 20:38 --

cytrynka84 napisał(a):Masakrycznie się czuje ostatnio :( Nerwowość do granic, lęk, zamartwienie sie. Dziś myśli "s".
Dziś zwiększyłam przez to wenle do 225.Zobaczymy...


trzymaj sie, moze sie poprawi.

-- 31 maja 2015, 20:39 --

inez3 napisał(a):emilk, no nie jest tak źle, teraz np. jestem nawet spokojna, jedynie glowa mnie boli i jakoś nie ma masakry przed jutrem. Ogólnie po mnie w ogóle nie widać, że coś mi dolega, paradoks ;). Cóż, może jak się czymś zajmę to przeżyje jakoś. To nie pierwszy nawrót i niby wszystko wiem, ale nerwica za każdym razem rozkłada mnie na łopatki. Niech już wenla zacznie działać... Skutki uboczne trzeba "przetrwać". Póki co nie rzygam ani nie mam innych sensacji żołądkowych co jest plusem. Dodatkowo dzięki trittico poprawiło mi się spanie i nawet jak się obudze o 3 to jestem w stanie znow usnąć. Niestety drugi dzień z rzędu jedzenie mi kompletnie nie wchodzi... Oby tylko zaczac się lepiej czuc.



moze wez kardiol (krople nasercowe, stany nerwicowe itd na serce)? Mi to pomogało troche na skutki uboczne z sercem na wenli.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez emilk 31 maja 2015, 21:57
cytrynka84 napisał(a):Masakrycznie się czuje ostatnio :( Nerwowość do granic, lęk, zamartwienie sie. Dziś myśli "s".
Dziś zwiększyłam przez to wenle do 225.Zobaczymy...


Będzie dobrze,ja mam na wenli tak ze sa hustawki samopoczucia,ale mam caly czas nadzieje ze sie ustabilizuje ;)
emilk
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Dark Knight 31 maja 2015, 22:00
Jakies benzo sobie zalatw w takich sytuacjach warto wziasc
Offline
Posty
835
Dołączył(a)
02 paź 2012, 17:25

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez cytrynka84 31 maja 2015, 22:07
agusiaww, emilk, Dzięki za zrozumienie.Obyscie mieli rację.

-- 31 maja 2015, 21:10 --

Dark Knight, Benzo wzięłam, mimo to czarna dziura.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Przeskocz do