WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 31 mar 2015, 20:42
Patryk29, ale wbij sobie do glowy ze mi sie tez nic nie chce ale ide i robie. Bo MUSZE. I na tym polega walka z depresja, ze nie dajesz sie ....jakbym miala zostac w lozku to bym wolała inaczej to rozwiazac, wiec wole wyjsc i przynajmniej cos zrobic...nawet to co mi nie sprawia przyjemnosci itd itp.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 31 mar 2015, 20:47
MalaMi pisala, ze nie jest w stanie, sie z niczego cieszyc i nic nie sprawia jej radosci, co z tego, ze jest w stanie wstac i pójsc do pracy, jak zycie nie ma dla nie sensu, rozumiesz to czy nie ??
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Ewgf 31 mar 2015, 20:56
Haha padłem.
agusiaww, ja to chyba ci się oświadczę :) Podsumowałaś to tak że chyba nie mam zbyt wiele do dodania. Problemem podejścia takiego jak powyżej naszych koleżanek i kolegów po fachu jest to że jakiekolwiek będą brać leki to i tak będzie w końcu im źle. Znam to z autopsji bo tak miałem z 5 lat temu, gdy brałem fluoksetyne. Ale tak naprawde chyba też byłem po prostu młodszy i dużo głupszy, miałem postawe życzeniową i sam słyszałem od terapeutów weź się w garść i mnie szlag trafiał. Zajeło mi chyba właśnie te 5 lat żeby to do mnie dotarło, że nikt za mnie żyć nie będzie, a każdy dzień takiego miałczenia to dzien dla mnie stracony. Miałem prace i w zasadzie żadnych problemów, a sam se stwarzałem dziurę w całym że a to a sramto, nie można mieć wszystkiego. Jest poczucie pustki i znam to dobrze, te myśli samobójczę ale z tym się idzie nauczyć sobie radzić i nie tkwić w tym, jak się nauczysz myśleć pozytywniej to nie będziesz się skupiał na tym że ale życie to udręka, tylko się cieszył że masz co jeść i ciepło pod kołdrą. Bo dużo rzeczy człowiek po czasie traktuję jako oczywiste i że to mu się należy, nie docenia sobie że ma nogi tak jak ktoś kto jeździ na wózku.
Patryk29, ty jak jesteś taki zmęczony to po co jeszcze ćwiczysz na siłowni? Do siłowni trzeba mieć zdrowie. Sport to nie zdrowie, do sportu trzeba MIEĆ zdrowie. Jak się nie regenerujesz nie wysypiasz, ciagle się stresujesz to se sam robisz krzywdę. Sam to przeżyłem. Rzuciłem siłownie i o wiele lepiej się czuję, zacząłem biegać a i lepiej jeszcze wygladam niż przez tą zjebaną siłownie. I nawet KU*WA więcej siły mam uwierzysz w to? Bo ja bym nie uwierzył 3 miesiące temu.
Ja też dziś rano myslalem ze umre z zamulenia i smutku a dzien kończe w skowronkach. Się nie załamuję i przestaję żyć w zaprzeczeniu. Tak jestem dupa i zawaliłem mnóstwo rzeczy, jestem nieodpowiedzialny i nie potrafie wziąć odpowiedzialności za swoje życie. Boję się życia i samodzielności. Tylko że ja się temu strachowi nie poddam tak łatwo póki jeszcze żyję i dlatego w ogóle głupotą jest dla mnie myśleć dziś o samobóju bo nawet jak mam przeżyc jeszcze chociaż 1 dzien to po co to robić? Od małego słyszałem tylko ciągle " nie dasz se rady w życiu" i z taką myśla dostałem jeszcze kopa w dupe i poszedłem w życie. To tak jakby połamali mi nogi i kazali mi chodzić. Ale nie będe siedział i płakał że miałem zjebane dzieciństwo, że stary lał matke w domu z nożem za nią ganiał, a ja miałem pare lat i na to wszystko patrzałem. Co mi to da?
Już swoję wypłakałem.

-- 31 mar 2015, 20:01 --

Patryk29, co cię tak naprawdę wkurza? Wyrzuć to z siebie bo nigdy nie zaczniesz żyć żyjąc w zaprzeczeniu.
agusiaww, Ja nie podchodze do tego tak że muszę bo to jest dla mnie błąd. Jak coś muszę to od razu czuję bunt. Ja chce. Chce chcieć. Chce się przeciwstawić niechceniu. Wiadomo że najlepiej rozwalić się przed tv nie? Bo co w tym fajnego że trzeba posprzatać czy iść do roboty. Mnie też mało co cieszy i wiem że to dlatego że tego się po prostu nie nauczyłem. Cieszenie się to zdolność nabyta, tak jak śmiech. Heh śmiesznie to wyszło ale analogia pasuje, bo płacz jest wrodzony.
Bo i tak wszyscy umrzecie, toteż czym się przejmujecie?
Turbolaxa 600mg
Owyksztyrytymytyrinanol 5mg
Hipermegazajebiścina 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
469
Dołączył(a)
14 lut 2015, 21:56
Lokalizacja
Rybnik

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 31 mar 2015, 21:04
Nie chce mi sie z wami polemizowac, nawet, oswiadcz sie agusi, na pewno stworzycie swietny zwiazek malzenski, bedziecie sie razem wspierac tymi waszymi zlotymi radami. :mrgreen:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Bianka78 31 mar 2015, 21:09
W takim razie mam najgorzej :8): Bo pamiętam jeszcze czas, jak umiałam cieszyć się z drobiazgów i właśnie chciało mi się chcieć ot tak, po prostu, samo z siebie. A teraz zostało mi tylko to cholerne MUSZĘ.
Bianka78
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez izaa 31 mar 2015, 21:25
Patryk29, niestety w twoim myśleniu widzę dużo błędów. Myślę, że większość tutaj wie na czym polega depresja.
To co ty opisujesz to stan depresji, ale taki stan, w którym człowiek już (raczej) się poddał. Wtedy o wyleczenie trudno. Niestety najsilniej bronisz swojego zdania, a innych zdanie uważasz za błahe.
Można odzyskać chęci do siły, do działania, ale często wtedy, kiedy robi się coś na siłę. Nie od dzisiaj wiadomo, że osoby samotne są bardziej podatne. Własnie w dużej części dlatego, że nie mają gdzie wyjść z domu, podzielić się emocjami, zainteresowaniami.
Dlatego ważna jest psychoterapia i chęć zmiany siebie, nie tylko leki.
I często początki są trudne i robi sie coś na siłę.
Offline
Posty
1044
Dołączył(a)
04 sty 2014, 21:06

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 31 mar 2015, 21:30
izaa, Sadzisz, ze ja nic nie robie, hehe dobre, codziennie walcze i zmuszam sie do zycia i robie tyle ile jestem w stanie i mam juz dosc sluchania tych psesudo bzdur, typu zmien myslenie, mysl pozytywnie, jak chcesz walczyc z obnizonym nastrojem i brakiem energii,? - Chcesz to leczyc psychoterapia?? :pirate:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez izaa 31 mar 2015, 21:38
Patryk29, Ja nie sądzę, że nic nie robisz, nie walczysz itd. Tylko, że twoje podejście nie jest najlepsze. Myślenia tak łatwo nie idzie zmienić, ale to możliwe. Ale myślenie się zmienia wraz z działaniem. Często pomocna jest psychoterapia.
To nie są pseudo bzdury. Trzeba zastanowić się nad swoim życiem, podsumować się, określić wady i zalety, określić cele, znaleźć motywację. To nie jest łatwe, człowiek uczy się tego całe życie. Leki nie zmieniają mysśenia, niwelują objawy somatyczne spowodowane frustracją, stesem czy lękiem. To leczenie na krótką metę. Bo jak łatwo zauważyc, leki z czasem obniżają swoje działanie.
Offline
Posty
1044
Dołączył(a)
04 sty 2014, 21:06

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 31 mar 2015, 21:53
Szczerze to ja nie znam nikogo, komu terapia pomogla wyjsc z ciezkiej depresji, osoba w ciezkim stanie nawet nie da rady tam dojsc, czy dojechac, ja wiem jak ja teraz funkcjonuje, jedynie do pracy wstaje, i marze o tym by wrócic do domu, bo nie mam nic sily, mimo brania leków, chcecie to sobie wierzcie w terapie i magiczne slowa która lecza, dla mnie to smieszne, jedyne co dobre w terapii to to ze mozna odwrócic uwage i na chwile zapomniec o chorobie, choc tu tez moze byc ciezko, zelezy od stanu pacjenta.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez izaa 31 mar 2015, 22:00
Każdy jest inny, są różne rodzaje psychoterapii. Ja mimo, że jestem osobą dosyć lękliwą to jednak upartą. Dlatego z depresji, gdzie brałam i benzodiazepiny i antydpresanty oraz leki na serce (ataki lękowe) wyszłam w ciągu 2-3 miesięcy. A z łózka nie wstawałam, albo zwracałam każdy posiłek przy czym schudłam i ledwo się poruszałam. Wyszłam bo byłam uparta i mimo, że ledwo umiałam wtedy czytać ( poziomu lęku był b. wysoki) to wychodziłam z domu i wróciłam na studia. i też sie śmiałam z psychoterapii. Ale to było dobre parę lat temu, a dzisiejsze doświadczenia nie łamią mnie tak jak kiedyś. Od roku nie biorę niczego, a są trudniejsze dni. Taka jestem, taka będę. Mam cele i je realizuje, nie poddaje sie i to chyba jest jedna z ważniejszych zalet
Offline
Posty
1044
Dołączył(a)
04 sty 2014, 21:06

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Bianka78 31 mar 2015, 22:09
Serio umiecie być dumni z faktu, że walczycie o każdy dzień? Dobrze rozumiem? Zazdroszczę, bo mi już zupełnie obrzydła taka gimnastyka.
Bianka78
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez izaa 31 mar 2015, 22:13
Bianka78, ja sie nie skupiam na walce o każdy dzień. Dla mnie działanie jest naturalne. Nienaturalne dla mnie jest siedzenie w domu. Ale każdy z nas jest inny. Ja z domu muszę wychodzić codziennie. I bywa że nie ma mnie w nim po 12 godzin. W domu zaś skupiam się na pisaniu, nauce. Co mnie czeka w przyszłości?- nie wiem. Na pewno nie będę siedzieć bezczynie. Lubie kontakt z ludźmi, chociaż nie lubie być w centrum zainteresowania. I lubie ludzi, którzy mają swoje pasje, zdanie na dany temat itd. Lubie się od nich uczyć, inspirować pewnymi rzeczami.
Offline
Posty
1044
Dołączył(a)
04 sty 2014, 21:06

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez depresja24h 31 mar 2015, 22:16
Izaa depresji to Ty w zyciu nie mialas, wierz mi.
Offline
Posty
402
Dołączył(a)
22 maja 2014, 22:24

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez izaa 31 mar 2015, 22:21
depresja24h, Na podstawie kilku zdań napisanych w poście nie możesz stwierdzić czy ją miałam czy nie. Depresja była stwierdzona przez psychiatrów i psychoterapeutę. Parę lat brałam leki z krótkimi przerwami, i chodziłam na psychoterapię. Na psychoterapii poznałam czego oczekuję od życia, sposoby relaksacji, obniżania lęku.
Każdy z nas jest inny i sorry, wierzcie, z depresji można wyjść. Ale to długi proces.
Offline
Posty
1044
Dołączył(a)
04 sty 2014, 21:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do