WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 21 lut 2015, 04:09
Patryk29, jak się czujesz po tianeptynie?
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez crayzyalexxx 21 lut 2015, 04:12
Dla mnie wenla jest fajnym lekiem a to dlatego, ze choć przez chwile pokazala mi JAK CHCE ZYC,JAK CHCE CZUĆ, JAK MYSLEC I POSTRZEGAC SWIAT. Przez chwile poczulam sie jak królowa życia. Przez chwile poczulam sie jak NORMALNY CZLOWIEK CZUJE ZYCIE :):):) fakt bylo to krotkotrwale ale warto bylo. Teraz na 225 mg idzie to pomalu, daleko do tego co mi wenla dała ale jest lepiej. O rany ten, kto to przezywa to co ja, to zrozumie tą całą depresje. To jest silniejsze od nas.

-- 21 lut 2015, 03:20 --

Z tego co wiem to mój psychiatra PATRYK29 nie bierze tianeptyny..... Chyba ze czegoś nie wiem hehe

-- 21 lut 2015, 03:31 --

Oczywiscie to zart PATRYK29 jak bierzesz tianeptyne to spox moze Ci pomoże ? Nic o tianeptynie na forum nie pisales... Ja bralam tianeptyne tj.coaxil na początku mojej kariery psychiatrycznej....A moze i nie no bo coaxil mialam od ogólnego. Po tym mialam odrealnienia :(:(:( i odstawilam. Pozdro :):):)

-- 21 lut 2015, 03:34 --

W życiu piękne są tylko chwile :):):)
W życiu piękne są tylko chwile
Offline
Posty
468
Dołączył(a)
29 lip 2014, 01:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 21 lut 2015, 04:38
Patryk pisał że bierze tianeptynke , wcześniej brał fluo :D
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 21 lut 2015, 09:10
Siema ekipa, hehe, biore tianeptyne biore, 4 dzien, jedyne co moge powiedziec, to ze nie wchodzi tak ciezko jak ssri, choc, wczoraj mialem zawroty glowy i myslalem ze zemdleje, z pewnoscia nie jest to placebo, co jeszcze, caly czas mam sucho w pysku, normalnie sahara, w 1 dzien poczulem poprawe nastroju, dzisiaj wstalem jakos tak lepiej, chcialem cos zrobic, jakos inaczej, ale to za wczesnie zeby cos wyrokowac, jedno jest pewne nie zamula jak ssri, wlasciwie wogóle nie zamula, wczoraj po 3 dawce leku, mialem ochote cos rozjebac, normalnie takie wkurwienie ze szok, co do dzialania zobaczymy, czuje ze ten lek moze miec potencjal na wyzszych dawkach. :mrgreen:

-- 21 lut 2015, 09:12 --

crayzyalexxx, Spoko wiem, ze to zarciki, i ze mnie bardzo lubisz hehe, ja ciebie tez, mam nadzieje ze wenlafaksyna da ci to czego oczekujesz i bedziesz zdrowa, tego ci zycze, jak i pozostalym z tego forum :P
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 21 lut 2015, 10:14
Patryk29, to oby Ci pomoglo bardziej niz wenla, bo jak znowu zaczniesz marudzic ze nie pomoglo to polecam bilet w kosmos :mrgreen: (zaraz sie obrazi :shock:

-- 21 lut 2015, 09:15 --

margor26, dla mnie w ciezkiej depresji dopiero poczulam poprawe po 6 miesiacach.

-- 21 lut 2015, 09:17 --

aniaaa1214, jak masz tylko objawy sercowe to moze sprobuj od internisty wyprosic recepte na propranolol, to leciutki lek a pomaga i troche na nerwice i uspokaja serce.

-- 21 lut 2015, 09:18 --

murbeton, dla mnie wenla to strzał w 10. Moje objawy somatyzacyjne praktycznie nie istnieją.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez miko84 21 lut 2015, 10:19
Beta blokery mogą pogarszać depresję.
miko84
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 21 lut 2015, 10:19
encyklopedia1, clonow nie bierz to uzaleznia. A lekow to nie rzucaj bo to nie jest opinia od ludzi z forum tylko decyzja Twojego lekarza.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 21 lut 2015, 10:19
agusiaww, Jak nie zadziala to bede pil meliske :great: :mrgreen:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 21 lut 2015, 10:20
miko84, ale u mnie np propranolol dobrze sie sprawdził na objawy sercowe, jak sie nie sprawdzi mozna odstawic a dziewczyna pisze ze po antydepresancie jest gorzej, a głowny objaw to objawy sercowe.

-- 21 lut 2015, 09:21 --

Patryk29, chyba juz zaczałes bo jakis spokojniejszy jestes :mrgreen:
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 21 lut 2015, 10:22
agusiaww, Ja jestem zawsze spokojny chyba ze ktos mnie wkur.... to zmieniam sie Mr Hyde :mrgreen:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 21 lut 2015, 10:23
Patryk29, tacy sa ludzie, ze maja rozne zdania i rozne podejscie, chciałbyś życ wsrod swoich klonow? :shock: :mrgreen:
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 21 lut 2015, 10:24
agusiaww, Na pewno nie wsród twoich :mrgreen:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 21 lut 2015, 10:25
Patryk29, ale Ty nie jestes mna, to miałbys tylko taki wybor ze wsrod swoich. A ok juz znalazlam ze wpływa na nastroj euforycznie ale nazwa Coaxil jest mi znana.
Ostatnio edytowano 21 lut 2015, 10:29 przez agusiaww, łącznie edytowano 1 raz
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 21 lut 2015, 10:27
agusiaww napisał(a):Patryk29, ale Ty nie jestes mna, to miałbys tylko taki wybor ze wsrod swoich. A ten lek co bierzesz jaka jest substancja czynna?


tianeptyna - ponoc placebo dla starszych ludzi :P
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Przeskocz do