WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
203
65%

Nie
81
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 311

Re: Velafax

przez ARTmen 25 maja 2008, 23:32
Wiara czyni cuda. :D
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

Re: Velafax

przez ARTmen 25 maja 2008, 23:35
Gdybym nie wierzył że będzie lepiej to bym zrezygnował z velafaksu po 2 dniach.
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

Re: Velafax

przez ARTmen 25 maja 2008, 23:40
A tak dzięki temu i że znalazłem to forum jest mi lepiej.Poczytałem o velafaksie że skutki uboczne mijają i przetrwałem je.Teraz może być tylko lepiej :D
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Efectin

Avatar użytkownika
przez jowita 28 maja 2008, 18:23
witam was!
dziekuje ze mi co niektorzy odpisali,od wczoraj jestem na zwiekszonej dawce efetcinu<alwente brałam do wczoraj>i dzis czuje sie okropnie spiaca,jakby mi batrie wysiadly nic mi sie nie chce,nie mam ochoty nigdzie wychodzic co za okropne uczucie :roll: ile moze potrwac takie "wyładowanie"??
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Velafax

przez ARTmen 05 cze 2008, 22:21
Biorę 2 razy dziennie po 75 velafaxu około 2 miesięcy.Nie mam żadnych skutków ubocznych.Czuję się lepiej :smile:
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

ALVENTA

przez henben 07 cze 2008, 16:04
Witam Jestem tu nowy wiec proszę wybaczyć jesli zadam pytanie na które odpowiedź juz padła. Moje pytanie dotyczy leku ALVENTA lekarz zapisał mi jako lek antydepresyjny oraz lek wspomagający terapię PTSD. Biorę go od kilku dni i jakoś nie moge pozbyć dziwnych objawów wysepujących na twarzy a mianowicie dość często drętwieje mi twarz na chilę w dodatku samoistnie zaciskam szczękę. Durgie pytanie czy po jakimś czasie stasowania tego leku wróci normalny popęd seksualny? Jak na razie po porstu totalna niechęć a także i nie moc.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
07 cze 2008, 15:54

Re: ALVENTA

przez ARTmen 15 cze 2008, 23:44
Alventa to to samo co velafax.Na początku brałem velafax, teraz biorę alventa w dawce 150mg.Po około 2 tygodniach minęły mi wszystkie skutki uboczne, a chciałem po tygodniu odstawić bo miałem trochę ich dużo.Trzeba trochę czasu żeby skutki uboczne minęły.
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

Re: Efectin

przez Vendetta 18 cze 2008, 18:55
Efectin Er75 pomaga i mówie to na własnym przykładzie.Stosuje go już po raz drugi od 4 miesięcy.Chciałbym się tylko dowiedzieć jak długo powininenem go zażywać?Mam 24 lata i nawroty depresji dlatego pytam po jakim czasie go odstawić?
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
24 kwi 2008, 17:19

Re: Velafax

przez kasia38 23 cze 2008, 00:17
witajcie :) pisałam Wam niedawno że boję się połaczenia skutków ubocznych z napietym tygodniem pracy.. ale moje złe samopoczucie sięgnęło zenitu i od dzisiaj (biorąc pod uwagę że zaczynam urlop i mogę sobie pozwolić na gorsze samopoczucie) wzięłam się za welafax. Po pierwszej tabletce przespałam pół dnia (dobrze że mogłam;), mdłości mam paskudne, ręce się trzęsą jak szalone, serce głupieje - raz tętno 55 raz 120. Czyli wedle Waszych wpisów norma. I wiecie co? Czuję się tak paskudnie ze aż śmiać mi się chce. I to dzięki wam (śmiech a nie samopoczucie).. bo czytam Was już bardzo długo i WIERZĘ, ze wreszcie coś mi pomoże. Może to właśnie to, przetrzymam bo nie mam innego wyjścia! A póki co idę bo prawie nie widzę klawiatury to raz, ekran mi wiruje to dwa a trzy.. chyba te mdłości skończą się niefajnie za moment. Będzie dobrze.. musi być. Mam nadzieję że mi ktoś nie podetnie skrzydeł bo przy tym samopoczuciu "rozjechanej przez walca trzęsącej się galarety" tylko wiara mi została. Odezwę się wkrótce, dobranoc
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
13 maja 2008, 23:28

Re: Efectin

przez BirdyNamNam 23 cze 2008, 12:09
czym sie rozni efectin er, od sr i od zwyklego?

jaki jest najtanszy odpowiednik tego leku na polskim rynku? i jaka jest jego cena
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
16 mar 2007, 11:56

Re: Efectin

przez zibimark 26 cze 2008, 15:37
Efectin w dawce 75 mg biore 3 dzień ,dodatkowo lekarz przepisał mi lek o nazwie Wellbutrin(wychwyt zwrotny dopaminy i noradrenaliny),-ponoc równowaga neuroprzekazników dopamina-noradrenalina-serotonina daje najlepsze efekty w terapii depresji a sam Efectin tego nie zapewnia gdyz działa przedewszystkim na układ noradrenologiczno-serotoninowy...narazie po 3 dniach farmakoterapii jestem totalnie nakręcony nie spię juz 3 noc (68 godzin bez minuty snu... :shock: )...to raczej nie jest naturalny objaw,jezeli dalej tak bedzie to bede zmuszony zrezygnowac z tych leków ... :?
Offline
Posty
99
Dołączył(a)
23 sie 2006, 13:51

Re: Efectin

przez BirdyNamNam 02 lip 2008, 10:52
hmmm dziwna sprawa... dostalem Velexin ER ktory mam przyjmowac UWAGA... rano i wieczorem po jednej tabletce... przeciez to jest ER - lek o przedluzonym dzialaniu to po co brac 2x dziennie?

lekarz jest niedouczony czy co?

btw kiedy wy bierzecie wenlafaksyne rano czy wieczorem?
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
16 mar 2007, 11:56

Re: Efectin

przez ewaryst7 02 lip 2008, 18:11
zibimark, mnie też efectin , nakręcił...podobno to minie...ale pytanie ....KIEDY????
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Re: Efectin

Avatar użytkownika
przez CzarnaZebra 02 lip 2008, 18:49
BirdyNamNam, ja biorę efectin, rano - ale najpierw przez pomyłkę brałam rano i po południu, na szczęście to była 75, teraz mam 150. Obawiam się ze lekarz jest niedouczony albo źle zapamiętałeś, tak jak ja wtedy - wenlafaksyny nie powinno się brać wieczorem bo może spowodowac dziwne rzeczy związane ze snami.


ewaryst7, tydzień - dwa, przez tyle czasu cała się trzęsłam, szczególnie 5 - 15 minut po zażyciu, to są objawy wejściowe. Agresja minęła mi po około 5 dniach.Lepsza agresja niż depresja.
"Gdy gubię sny, jakby nigdy nie były, wysycha źródło mojej wielkiej siły"
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
21 lut 2008, 02:15
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Przeskocz do