WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
203
65%

Nie
81
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 311

przez madziarka32 30 kwi 2008, 21:38
ja wzielam velafax ponad godzine temu, i juz zwracalam kilka razy czy to normalne? ja juz nie mam ochoty brac tego leku :(
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
30 kwi 2008, 21:27

przez ARTmen 01 maja 2008, 11:33
Przerwałem kurację velafaxem na tydzień.Żałuję.Od dziś zaczynam brać na nowo.Kiedy nie brałem to wciąż spałem i byłem nie do życia.Nie chciało mi się nic.Z domu nie wychodziłem.Teraz bez konsultacji z lekarzem nie będę nic kombinował bo zle się to kończy. :cry:

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 10:37 am ]
Ciekawe jak ze skutkami ubocznymi będzie?Lekarz kazał mi brać velafax 2 razy 75mg. na dobę.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 10:38 am ]
Ciekawe jak ze skutkami ubocznymi będzie?Lekarz kazał mi brać velafax 2 razy 75mg. na dobę.
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

przez ARTmen 01 maja 2008, 12:32
Teraz dostałem nauczkę.Znowu to czekanie na poprawę.Wcześniej brałem andepin do którego wróciłem jak odstawiłem velafax.Totalna porażka.Depresja jakby się nasiliła.Andepin przestał na mnie działać już dawno, dlatego lekarz zmienił mi na velafax.Po 8 dniach brania odstawiłem velafax (skutki uboczne) i zacząłem brać andepin przez 11 dni.I klapa.Dziś wróciłem do velafaxu i będę robił wszystko według zaleceń lekarza.Zdrówko najważniejsze.
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Kejti 01 maja 2008, 13:14
madziarka32 napisał(a):ja wzielam velafax ponad godzine temu, i juz zwracalam kilka razy czy to normalne? ja juz nie mam ochoty brac tego leku :(

miałam bardzo podobnie, kiedy wzielam pierwsza tabletke najpierw zaczelam miec jakies dziwne tiki, takie usmieszki, za chwile zrobilo mi sie niedobrze, zwrocilam kilka razy, dostalam dragwek, zrenice mialam jak 5zl i poczulam oszołomienie; bylam przestraszona. Kolejnym razem wzielam tylko pol tabletki i bylo o wiele lepiej, wazne zeby brac podczas jedzenia.
Be the Master Not His Tool
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
01 maja 2008, 12:29

przez madziarka32 01 maja 2008, 19:53
własnie zamierzam wziac dzis tylko pół tabletki. po wczorajszym zwracaniu jeszcze dzis nic nie jadlam , nie mam ochoty. a wiem ,ze musze zjesc , zeby zarzyc lek.
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
30 kwi 2008, 21:27

przez Kejti 01 maja 2008, 20:21
i pozniej napisz jak sie czulas. ja biore nadal po pol tabletki od rana i przyznam szczerze, ze nadal mnie troche mdli ale nie jest tragicznie -tzn. nie przytrafilo mi sie jeszcze zwymiotowac np w tramwaju w drodze na uczelnie ;) Najwaznijesze aby taka tabletke dobrze zagryzc czyms, zeby poznije nie czuc tej chemii w buzi. Ciezko jest mi sie przyzwyczaic do tych tabletek ale po nich czuje sie wspaniale.
Be the Master Not His Tool
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
01 maja 2008, 12:29

przez madziarka32 01 maja 2008, 21:16
wlasnie pol godziny temu wzielam i juy cyuje sie okropnie, mdli mnie okropnie, i jestem niespokojna.
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
30 kwi 2008, 21:27

przez Kejti 01 maja 2008, 22:10
a jaka dawke bierzesz? ja mam 37,5 mg
Be the Master Not His Tool
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
01 maja 2008, 12:29

przez ARTmen 01 maja 2008, 23:24
z tymi mdłościami to chyba na początkku to normalka, na dodatek brak apetytu.tak jest u mnie.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 10:25 pm ]
Czekam aż przejdzie ;)
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

przez madziarka32 01 maja 2008, 23:52
ja dostalam 75 mg, moja mama mowi ,ze to chyba za duzo...przez kilka dni bede brala po pol.Dzis jest zdecydowanie lepiej , chociaz wlasnie młdlosci wybudzily mnie ze snu.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 10:54 pm ]
A jak dlugo bierzesz juz te tabletki?
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
30 kwi 2008, 21:27

przez ARTmen 01 maja 2008, 23:57
dziś zaczałęm po przerwie.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 10:59 pm ]
Odstawiłem je na własną rękę.A brałem już 8 dni.Teraz zaczynam od nowa.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 6:13 am ]
Już po pierwszej dawce wstałem dziś już raniutko i wyspany.Jakbym dostał na pobudzenie.Zaraz przy śniadaniu wziąłem drugą dawkę 75mg.Pierwszą wziąłem wczoraj około 11 rano. Wczoraj jeszcze spałem prawie do 11 a dziś nie śpię już od 6.Wczoraj i jak nie brałem velafaxu to wciąż chciało mi się spać i nic nie mogłem przez to robić.Tylko leżałem i myślałem że nic nie ma sensu.Dobrze że zacząłem znów brać velafax.Brak apetytu i mdłości są.Ale zobaczymy co będzie dalej.To dopiero 2 dzień.
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

przez madziarka32 02 maja 2008, 08:25
ja biore wieczorem, tak kazal lekarz. wczoraj bylam nie do zycia, dzis wstalam i chyba jest troche lepiej.wczoraj przez caly dzien nic nie jadlam i bylam oslabiona :( moze dzis uda sie cos zjesc...

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 7:26 am ]
a czemu odstawiles po 8 dniach :?:
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
30 kwi 2008, 21:27

przez ARTmen 02 maja 2008, 13:23
Dostałem grypę,a myślałem że tak żle się czuję po tym leku. Nigdy już nie odstawie leku bez konsultacji z lekarzem.
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

przez Kejti 02 maja 2008, 13:51
moje poczatki tez byly trudne, najpierw bralam sporadycznie, bo zle sie czulam po tych tabletach -wiec bralam tylko przed wizyta u psychaiatry czy psychologa -inaczej w ogole nie moglabym sie wypowiedziec; od niedawna zaczelam brac regularnie i juz jest lepiej i juz nie mam az takich mdlosci. Oragnizm musi sie przyzyczaic.
Be the Master Not His Tool
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
01 maja 2008, 12:29

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Przeskocz do