WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Kimek 26 sie 2014, 18:14
Tak jak Patryk29 napisałeś.My się męczymy niemiłosiernie, a lekarze..wiaodmo oni w nas nie siedzą.Powiedziałem to już i psycholog i lekarce, że nie jestem w stanie powiedzieć co odczuwam w głowie, bo trzeba po prostu poczuć osobiście, nie ma słów by to określić.Crazyalexxx na terapii w takim stanie oczywiście jestem przytłumiony, ale jakoś daje rade, podobnie jest gdy rozmawiam przez telefon itp, normalnie funkcjonuje tylko jak zaczynam myśleć o sobie jak siedze sma wtedy się wszystko nakręca.
Offline
Posty
198
Dołączył(a)
19 lip 2014, 09:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 26 sie 2014, 19:36
crayzyalexxx napisał(a):Patryk29 :):):):)

Hehe :mrgreen:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez crayzyalexxx 26 sie 2014, 20:55
Patryk29 dobry żart nie jest zły :)

Kimek to nie siedz sam i nie myśl o tym to moze będzie lepiej :) zajmij sie czyms
W życiu piękne są tylko chwile
Offline
Posty
468
Dołączył(a)
29 lip 2014, 01:03

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Kimek 27 sie 2014, 10:10
Ja przed 5 rano dostałem takiego ataku odrealnienia, że trace po mału wiarę w jakiekolwiek sposoby które mogłyby mi pomóc. Nie mogę nadziwić się jak to jest możliwe, że w ogóle w takim stanie mogę pisać zdania itd.Zazdroszczę Wam, że mimo nerwicy nie odczuwacie stanów depersonalizacji, derealizacji, odrealnienia, bo to jest coś najokropniejszego.Nie wiem jak długo to wytrzymam
Offline
Posty
198
Dołączył(a)
19 lip 2014, 09:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez lunatic 27 sie 2014, 10:17
odrealnienie masz od leku czy nerwicy? ja tez sie z tym mecze tylko nie wiem co jest przyczyną
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Kimek 27 sie 2014, 11:32
Sam nie wiem, czy to od nerwicy, czy od leków.Leki też wiaodmo działąją na organizm kiedyś dostawałem kilkusekundowego ataku, w którym traciłem przytomność , a teraz mam go od półtora miesiąca codziennie w lżejszej formie.Do tego co jakiś czas silny atak tego odrealnienia po rzebudzeniu
Offline
Posty
198
Dołączył(a)
19 lip 2014, 09:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez crayzyalexxx 27 sie 2014, 12:34
Kimek a co lekarze na to ? Chyba musza mieć jakas odpowiedz na to. Tracenie przytomności to nie żarty. Jakieś badania Ci zlecili ? A jeśli to po wenli to trza ja zmienić na inny lek a nie sie tak meczyc
W życiu piękne są tylko chwile
Offline
Posty
468
Dołączył(a)
29 lip 2014, 01:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 27 sie 2014, 12:58
Kimek moim zdaniem powinienes zmniejszyc dawke tego leku i brac benzo codziennie póki co i wydaje mi sie ze powinienes pójsc do innego lekarza, takie objawy za dlugo trwaja masz za duzo dawke.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez warrior11 27 sie 2014, 13:03
Patryk29, Branie benzo codziennie to nie jest żadne rozwiązanie,bo bardzo szybko może doprowadzić do uzależnienia
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
996
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 27 sie 2014, 14:48
Cloranxen to slabe benzo ma dlugi okres póltrwania, codziennie chodzilo mi bardziej np. 2 tygodnie, nie mówie zeby bral pól roku, ale kilka tygodni to zaden problem.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Kimek 27 sie 2014, 14:58
Słuchajcie akurat jeśli chodzi o lekarzy to byłem już u wielu.Dawka 225 jest wg mnie też wysoka, ale zgodziłem się jakoś współpracowac z tą lekarką natomiast jeśli w ciągu dwóch trzech dni się to nie zmieni to dołoże wtedy Tranxene 5mg, które mówiła mi że moge brac w razie gdybym się źle czuł a zwłaszcza po zwiększeniu dawki.Mam też w planie iść do sąsiadów którzy są lekarzami m.in pan jest neurologiem i zapytać się go co o tmy sądzi wszystkim.Ja tak jak wcześniej pisałem takie krótkie stany odrealnien ia miewałem też na paroxetynie 20mg a od 04.2014 30mgaż w końcu zaczeło się co raz cześciej to powtarzac i na początku tak dostalem ataku lęku/odrealnienia tak trwa to po dziś dzień.W międzyczasie zmieniono mi lek na wenlafaksyne, natomiast takich dni w któychn funkcjionowałem w miare normalnie było może ze 4.A tak to ciągle to samo nieustający głęboki lęk/odrelnienie.Natomiast jeśli chodiz o benzo to czułem sie rano źle po nim ponieważ jeszcze bardzije byłem przytłumiony.Do lekarki pójde najprawdopodobniej we wtorek bo akurat tak przyjmuje, mam nadzieje że jakoś do tego czasu wytrzymam.Wg mnie przyczynątakiego odreealnienia może być też długotrwały lęk w nerwicy, ale przeciez można to jakoś zwalczac lekami a jest ich przecież mnóstwo
Offline
Posty
198
Dołączył(a)
19 lip 2014, 09:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez crayzyalexxx 28 sie 2014, 00:50
Kimek ciągle narzekasz i placzesz, ja Cię rozumiem jest Ci źle. Ale Ty stoisz w miejscu ! Moze wkoncu ktoś Cię powinien porzadnie opierd...
kazdy Ci tu chce pomoc, podpowiada, daje rady a Ty i tak ciągle to samo. Wiele osób pisalo, ze jeśli lek nie służy to lepiej go zmienić. Ja Ci pisalam tez ze takie jazdy jak Ty miales to tez mialam, moze mniejsze napewno ale mialam. Lek ODSTAWILAM ! Balam sie tego stanu odrealnienia. Po odstawieniu przeszlo. To po pierwsze a po drugie to jeśli ma sie takie jazdy, lepiej isc zasięgnąć porady drugiego lekarza. A po trzecie to ze miales w planie isc do sasiadow neurologów to juz pisales dawno temu...i dalej nie poszedłeś ale dalej masz w planach. To na co czekasz ??? Piszesz tez ze przyczyna odrealnienia jest lęk i nerwica a lekow na to jest mnóstwo. To po cholere sie trzymasz na tej wenli ktora źle na Ciebie dziala ? I nie pomaga ? Kimek wez sie za siebie bo sam sie męczysz na wlasne zyczenie trochę...pamietaj my tu Ciebie wspieramy ile sie da ale to lekarze są po to żeby Ci pomoc bo to juz za dlugo trwa a Ty sie męczysz :( i mam nadzieje ze sie nie obrazisz za tego posta :):):) a Twoje slowa ze lęk w nerwicy mozna jakoś zwalczać lekami bo leków jest mnóstwo to przekaż swojej lekarce bo to Twoje slowa z postu wyżej. Pozdrawiam
W życiu piękne są tylko chwile
Offline
Posty
468
Dołączył(a)
29 lip 2014, 01:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Kimek 28 sie 2014, 07:20
Crazyalexxx ja wenlafaksyne biorę praktycznie 5 tygodni .W tym okresie miałęm dni, że jej w ogóle nie brałem, bo skakałem co drugi dzień.W zasadzie systematycznie biore ją od miesiąca.W tym czasie z 75mg dawke zwiększono mi przez 15 do 225mg. Z tego co wiele osób się wypowiada to do leków trzeba się dostosować zwłaszcza po zwiększonych dawkach.Dostęp do lekarzy posychiatrów jest teraz taki jest u mnei w mieście i są to lekarze generalnie, którzy walą jeszcze bardziej końskie dawki, poza tym trzymają pacjenta 2-3 minuty lub jeszcze mniej i narazie.Pisałem powyżej, że zaczekam ten tydzień i do niej pójdę.Przyczyną odrealnienia może być lęk tak napisałem, natomiast leki wiadomo robią swoje w głowie.Przed chwilą wstałem i miałem znów napad nieco lżejszy, dopiero zaczynam po mału dochodzić do siebie, natomiast te odrealnie ie płynie cały czas jednak wolno.Wydaje mi się, że jeszcze najlepiej to czuje sę wieczorme kiedy już puszczają leki.O tym wszystkim lekarce powiem oczywiście i mam nadzieje, że tą dawke zmniejszy.Mówiłą mi też o benzo, tylko nie wiem czy benzo jest dobrym pomysłem gdy jest się tka przytłumionym.Przecież ono mnie nie pobudzi, jedynie położy do łóżka zapewne.A może się mylę.Znajomi zaproponowlai bym powiedział lekare o Tritico.I powiem jej o tym na wizycie.Tylko też jikt nie da gwarancji, że Tritico pomoże, bo jak widac nawet tu na każdego lek działą inaczej.Crazyalexxx oczywiście, że się nie obrażam, czasem potrzeba człowiekiem wstrząsnąc, po to tu jesteśmy by się wspierać i sobie pomagać:)
Offline
Posty
198
Dołączył(a)
19 lip 2014, 09:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 28 sie 2014, 07:45
Bierzesz miesiac lek i lekarz zwiekszyl ci z podstawowej dawki 75mg, na 225mg to jest lekka przesada delikatnie mówiac :roll:
Powinienes minimum miesiac posiedziec na dawce 75mg, minimum miesiac a tak naprawde 6-8 tygodni wtedy mozna cos powiedziec o leku, tymbardziej ze ty masz takie ostre skutki uboczne, to juz wogóle nie rozumiem jak mozna tak zwiekszac to nie sa witaminy, tylko silke leki które oddzialowuja na mózg, ale zrobisz jak bedziesz uwazal ja bym zmniejszyl ten lek na 150mg.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

Przeskocz do