WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
203
65%

Nie
81
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 311

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Kimek 10 sie 2014, 12:02
Ja jestem tak zdolowany ze szok nie moge siebie odnwlezc gapie sie w lustro i nic tak bardzo bym chcial poczuc ten stan ktory byl choc przed dwoma miesiacami kiedy czulem ze jestem soba.To co jest teraz to wegetacja.Rano bralm Efektin oczywiscie wg zalezec.Od wtorku wchodze na 150 moze to bardziej pobudzi i poczuje siebie..Do tego te upaly..33' w cieniu
Offline
Posty
198
Dołączył(a)
19 lip 2014, 09:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez lunatic 10 sie 2014, 12:08
ala1983,
ja tez przy probie odstawienia mam albo stany lękowe albo tak silne osłabienie ze nie mam na nic siły, nie mowie o wenli ale ogolnie o lekach, bo przy kazdym mam tak samo
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Meg1985 10 sie 2014, 12:58
Kimek, a przy jakiej dawce odczuwasz depersonalizację? ile bierzesz wenli? bierzesz jeszcze inne leki?

To chyba strasznie dziwne uczucie patrzeć w lustro i nie poznawać siebie, zdarzyło Ci się już to kiedyś?
"... jak Cię odnaleźć, gdy nie wiem gdzie szukać,
jak ruszyć w drogę, kiedy nie znam drogi do mnie samego..."



http://www.youtube.com/watch?v=9k4P1GF7j-I Robert Janowski; "Kto nigdy nie żył"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
681
Dołączył(a)
02 cze 2014, 00:22
Lokalizacja
Badenia-Wirtembergia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 10 sie 2014, 12:59
Kimek napisał(a):Ja jestem tak zdolowany ze szok nie moge siebie odnwlezc gapie sie w lustro i nic tak bardzo bym chcial poczuc ten stan ktory byl choc przed dwoma miesiacami kiedy czulem ze jestem soba.To co jest teraz to wegetacja.Rano bralm Efektin oczywiscie wg zalezec.Od wtorku wchodze na 150 moze to bardziej pobudzi i poczuje siebie..Do tego te upaly..33' w cieniu

Ile czasu bierzesz ta wenle ze masz takie akcje??
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Kimek 10 sie 2014, 13:15
Efektin biore od 19.07 75mg a od wtorku mam jeszcze benzo Tranxene 5mg.Patrzac w lustro niby widze siebie ale jestem obcy w myslach.Kiedys takie stany byly co pol roku pare minut a teraz od jakiegos miesiaca trwa to nieomal od rana przez caly dzien
Offline
Posty
198
Dołączył(a)
19 lip 2014, 09:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Meg1985 10 sie 2014, 13:55
Kimek, ja bym na Twoim miejscu jak najszybciej skontaktowała się z lekarzem, bo to jest mega dziwne cały dzień być jakimś odrealnionym, przecież to strasznie utrudnia życie i normalne funkcjonowanie. Skoro nasiliło Ci się to, jak zacząłeś brać leki, to może po prostu ten lek Ci nie służy. A czytałeś ulotkę wenli? Jest coś takiego wymienione w objawach niepożądanych? Ja bym poradziła się lekarza, ja biorę sertrę prawie tak długo jak Ty, bo od 17. 07. i nic podobnego mi się nigdy nie zdarzyło.....
"... jak Cię odnaleźć, gdy nie wiem gdzie szukać,
jak ruszyć w drogę, kiedy nie znam drogi do mnie samego..."



http://www.youtube.com/watch?v=9k4P1GF7j-I Robert Janowski; "Kto nigdy nie żył"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
681
Dołączył(a)
02 cze 2014, 00:22
Lokalizacja
Badenia-Wirtembergia

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 10 sie 2014, 14:15
Meg1985 napisał(a):Kimek, ja bym na Twoim miejscu jak najszybciej skontaktowała się z lekarzem, bo to jest mega dziwne cały dzień być jakimś odrealnionym, przecież to strasznie utrudnia życie i normalne funkcjonowanie. Skoro nasiliło Ci się to, jak zacząłeś brać leki, to może po prostu ten lek Ci nie służy. A czytałeś ulotkę wenli? Jest coś takiego wymienione w objawach niepożądanych? Ja bym poradziła się lekarza, ja biorę sertrę prawie tak długo jak Ty, bo od 17. 07. i nic podobnego mi się nigdy nie zdarzyło.....

Sa mozliwe takie skutki uboczne sa one na ulotce sam mialem takie jakby odrealnienie ale to po 1 tabletce i pozniej mialem takie jakby zawroty glowy, podzielam zdanie powyzej, zglos to lekarzowi, ten lek raczej nie jest dla ciebie, zwiekszenie dawki pewnie pogorszy sprawe.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Kimek 10 sie 2014, 14:36
Zglaszalem to lekarce ale stwierdzila ze Efektin to bardzo dobry i skuteczny lek tylko by odczuc poprawe trzeba sie na nim troche pomeczyc stad tez dala mi do tego na no tranxene 5mg by zmniejszyc niepokoj.Mi takie stany odrealnienia zdarzaly sie gdy bralem Seroxat 20mg ale to bylo kilka minut raz na kilka miesiecy, pozniej lekarka zwiekszyla mi seroxat do 30mg i zaczelo sie to odrealnienie powtarzac raz na miesiac.Jednak wciaz jkos psychicznie dawalem rade walczac z agorafobia i innymi lekami.Natomiast kiedy na poczatku lipca z rana po przebudzeniu czulem potworn zawieszenie i lek objaw odrealnienia pozostal do dzis dnia.Miewalem w ciagu miesiaca lekkw poprawe stanu zdrowie ze "jakby czul kim jestem" natomiast wiekszosc czasu do dzis dnia stan odrewlnienia sie utrzymuje, w zasadzie ciagla apatia gapienie sie w jeden punkt.Niby rozmawiam przez telefon z ludzmi, kontaktuje, czytam pisze ale jestem jakby nie soba.Potworne uczucie ktore doprowadza do wyczerpania.
Offline
Posty
198
Dołączył(a)
19 lip 2014, 09:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 10 sie 2014, 14:46
Sluchaj takie stany moga miec miejsce nawet jako objaw depresji, a lek to pogarsza, ale jezeli jest to bardzo mocno nasilone to trzeba na to uwarzac, skoro lekarz mowi zeby jeszcze poczekac, to moze warto jeszcze poczekac, ale jezeli bierzesz juz prawie 2 miesiace wenle to jednak jest to dosc dlugo jesli chodzi o mozliwosc wystapienia tak duzych skutkow ubocznych, choc z drugiej strony sam po sobie widze jak jest po wenlafaksynie, biore 3 miesiace i mam jeszcze uboki lekkie, ale takich jak ty to ja nie mam.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Kimek 10 sie 2014, 15:01
Pisalem juz w kilku postach- Efektin czyli jak go okreslacie-Wenle, biore od 19.07.2014 czyli dokladnie od 22 dni.Natomiast miedzy 31.07. A 06.08 bralm ja co drugidzien ( tak mi zalecila poprzednia lekarka).Od 06.08 jestm pod kontrola innej lekarki ktora zalecila mi kontunuacje efektinu w dawce 1 tabletka 75mg rano a po tygodniu dodatkowo 1 w poludnie.Docelowo mowila ze bede bral 225mg.Tak jak ktos wspomnial wczeeniej uczucie depersonalizacji czy odrealnienia moze byc tez przyczyna nasilenia sie objawow nerwicy lekowej z ktora sie zmagsm ale az nie wierze ze mozeten stan tak dlugo sie utrzymywac. Z jednej strony logicznie mysle, czytam rozmawiam a jednoczeenie mam tskie natrectwa w myslach ze siebie nie poznaje
Offline
Posty
198
Dołączył(a)
19 lip 2014, 09:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 10 sie 2014, 15:06
Faktycznie to jest 3 tygodnie, mozliwe ze to jeszcze uboki, ja bym zostal na dawce 75mg jeszcze z miesiac i zobaczyl co sie bedzie dzialo
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Kimek 10 sie 2014, 15:10
No dlatego w przyszlym tygodniu bedzie jakos miesiac bede jesxcze rozmawiam z lekarka.Ciekaw jestem ioe ten benzodiazepin bede bral.Jestem na nim od wtorku na nic.We wtorek teraz mam wizyte znow

-- 10 sie 2014, 16:32 --

Dziwi mnie, ze majac tskie zaburzenie depresyjne obecnie gdy np cos smiesznego uslysze lub zobacze to normalnie reaguje smiechem ale mimo wszystko zmniejszona jest reakcja na wszelkie bodzce emocjonalne i fizyczne.Do tego cisnienie podwyzszone i tetno tez
Offline
Posty
198
Dołączył(a)
19 lip 2014, 09:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 10 sie 2014, 16:38
Kimek napisał(a):No dlatego w przyszlym tygodniu bedzie jakos miesiac bede jesxcze rozmawiam z lekarka.Ciekaw jestem ioe ten benzodiazepin bede bral.Jestem na nim od wtorku na nic.We wtorek teraz mam wizyte znow

-- 10 sie 2014, 16:32 --

Dziwi mnie, ze majac tskie zaburzenie depresyjne obecnie gdy np cos smiesznego uslysze lub zobacze to normalnie reaguje smiechem ale mimo wszystko zmniejszona jest reakcja na wszelkie bodzce emocjonalne i fizyczne.Do tego cisnienie podwyzszone i tetno tez

Tez mam podobnie :mrgreen:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 10 sie 2014, 17:01
ja po raz drugo wchoze na ten lek, dzis wzilem tablteke alwenty, 37,5
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ziomus0812 i 30 gości

Przeskocz do