WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

Avatar użytkownika
przez yankees 08 mar 2008, 00:32
Witam

Czytałem gdzies ze ktos dostal ten lek bez recepty. Jest to lek na recepte????
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
24 sty 2008, 12:26

Avatar użytkownika
przez yankees 08 mar 2008, 12:27
A jest cos co ma przynajmnie minimalne dzialanie jak efectin bez recepty?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
24 sty 2008, 12:26

przez Loris 08 mar 2008, 17:42
nie ma bez recepty niczego skutecznego chyba ze plebaco jak przereklamowany deprim ktory jest dla pan ktore zlamaly paznokcia a nie na depresje
Loris
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez jowita 13 mar 2008, 15:06
a ja od ponad tygodnia cierpie :cry:
w sumie od poczatku brania tego leku cos bylo nie tak ale po zwiekszeniu dawki na 75 mg poprostu ten lek przeszedł samego siebie i moje dotychczasowe reakcje na leki:(
od ponad tygodnia cierpie na ogromne bóle żoladka i głowy nie mogelam patrezc na jedzenie zaczelam sie bac ze dostane anoreksji jak tak dalej pujdzie bo z dnia na dzien waga malała,poleciałam w poniedziałek do lekarza muwie mu co sie dzieje,tego nie da sie opisac takie wewnetrze rozdraznienie uczucie jakbym ciagle była na karuzeli i żygi miała na zakrecie :shock: lekarz kazal odrazu odstawic lek,dzi jestem 3 dzien bez niczego ,czuje se nadal okropnie ale juz jem jednak ciagle jestem rozbita i ciagle mi niedobrze i boli głowa ciagle tylko musze lezec bo inaczej strasznie cierpie,nigdy juz nie wezme tego leku,boje sie wziasc juz nawet jakiego kolwiek<a mam zaczac łykac citronil>w zyciu bym nie przypuszczała ze lek moze tak negatywnie zmienic moje zycie i doprowadzic do takiego stanu,lekarz jest zdziwiony ze ja wogole miesiac wytrzymalam na tych tabletkach ale ja ciagle zyłam nadzieja ze to przejdzie a to sie tylko nasililo,lęki jako tako zniknely ale co z tego jak pojawilo sie cos co juz sama nie wiem ale jest chyba gorsze od lękow,dlatego jesli ktos czuje ze przez lek jest gorzej powinien sie zglosic do lekarza,ja sie tylko modle by to moje cierpienie skonczylo sie jak najszybciej
pozdrawiam!
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

efectin

przez czasnazmiany 14 mar 2008, 23:19
Witam.Biore efectin ER od poltora miesiaca dawke 75 ER i Pani psychiatra powiedziala mi ze moge w polowie tego miesiaca zwieszkyc dawke do 150,mam pytanie czy brac dwie tabletki rano na raz(75)ER,czy jedna rano i wieczorem jedna bo zapomnialem sie dopytac.Jak uwazacie?
Mysl pozytywnie :)
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
19 gru 2007, 00:02

przez Grubcia 15 mar 2008, 01:00
Mysle,ze lepiej brac cala dawke efectinu na raz rano czyli 150.Jesli wezmiesz na wieczor to mozesz miec problemy ze snem.ten lek ma przedluzone uwalnianie i z reguly bierze sie go raz dziennie.
Dawka 150 w jednej kapsulce wychodzi taniej umnie 88zl,a dawka 2 kapsulki po75 to wychodzi 100zl mies.
Grubcia
Offline

Efectin

przez czasnazmiany 15 mar 2008, 12:58
Wiem wlasnie przy nastepnej wizycie poprosze o recepte na 150ER ale teraz mam pol opakowania 75ER i musze je skonsumowac do konca:),moze ktos jeszcze wypowie sie na ten temat?:)
Mysl pozytywnie :)
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
19 gru 2007, 00:02

przez jaan 15 mar 2008, 13:56
Witam,o wszystkich !Choruję od 16 miesięcy ,ostatnio lekarz zapisał mi efectin75ER po 10 dniach było super,ale od 4 dni mam niesamowite napady lęku ,to już 18 dzień brania.Czy to się Wam zdarzyło i czy potem jest lepiej?
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
15 mar 2008, 13:31

przez stapelia 15 mar 2008, 20:58
ja po ok 3 tygodniach miałam zdecydowane gorsze dni, potem minęło. Moze przemyśl czy nie było w Twoim życiu jakiejś sytuacji lękotwórczej, Nawet na lekach nie jesteśmy maszynami bez uczuć i emocji:)
pozdrawiam
Agnieszka
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
30 sty 2008, 14:33

przez jaan 16 mar 2008, 08:34
Sytuacje nerwowe są jak u każdego w życiu,ale wynikają z codzienności.Na razie lekarz kazał zwiększyć dawkę 2x75ER.Ciekawe jak się to ułoży ,wczoraj było trochę lepiej.Najgorsze są ranki,no i ciśnienie podskoczyło.Mam brać dodatkowo propanolol.Lek ma też dla mnie plusy,bo znacząco zmniejszył szumy w uszach,a wręcz czasami zlikwidował,no i zniknęły drętwienia kończyn.Wcześniej brałem pramolan ,spamilan, lerivon z marnym skutkiem.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 5:04 pm ]
Po zwiększeniu dawki jest gorzej .To chyba nie lek dla mnie.Minęło 3 tygodnie i mam tyle napadów lęku co przez ostatnie 3 miesiące.Jak szybko można zacząć brać kolejny lek ,bo na to przygotowuje mnie lekarz?Będzie to prawdopodobnie paxtin.Ciekawe czy ktoś już miał podobną sytuację.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 8:26 pm ]
A jednak spróbowałem wytrwać i całe szczęście!Z każdym dniem jest coraz lepiej.Lęki udaje mi się pacyfikować i nie są już tak głębokie i długie.Warto było wytrwać.Dodano mi jeszcze Depakine.Może ten komplet postawi mnie zupełnie na nogi.Psychicznie jest dobrze,fizycznie czuję się słaby i zmęczony.Niedługo czeka mnie długi wyjazd służbowy i jestem ciekaw jak to przeżyję.Powtórzę to co często już tu czytałem,trzeba być cierpliwym i myśleć pozytywnie.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
15 mar 2008, 13:31

przez mala_ta 18 mar 2008, 11:54
mam pytanie czy tyjecie po tym leku? czy macie się wzmożony apetyt?

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 6:03 pm ]
Biorę czwarty dzień ten lek i ciągle jestem senna :(
Offline
Posty
105
Dołączył(a)
05 sie 2007, 15:48

przez anulek79 28 mar 2008, 12:42
Ja dostałam Alventę 37,5 mg, czyli najsłabszą. Niestety jak na razie notuję u siebie pełną gamę działań niepożądanych.
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
28 mar 2008, 11:22
Lokalizacja
Warszawa

przez Wera 29 mar 2008, 19:14
Po trzy miesięcznej przerwie znowu wróciłam do Efectinu 75 Er plus 37,50 mg Alventy ciekawe czy znowu od nowa skutki uboczne, pozdrawiam
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez samotniczka 30 mar 2008, 14:53
Zamierzam zasugerować ten lek (lub Velefax) lekarzowi (mam wrażenie że doskonale będzie pasował) i w zwiazku z tym ptanie do tych którzy biorą/odstawili: Czy nasiliły się lęki lub czy po odstawieniu wszystko wróciło? Nie wyobrażam sobie silniejszych lęków niż mam teraz, jeśli się nasilą to nie wytrzymam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
06 gru 2006, 00:46
Lokalizacja
Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], kofel i 34 gości

Przeskocz do