WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez depas 30 lip 2014, 20:33
agusiaww, ja miałem odwrotnie znowu, pierwsze wejście na wenlę było niełatwe, ale już po dwóch tygodniach zrobiło się normalnie. Kilka lat później męczyłem się o wiele bardziej, wszystko było gorzej i trwało to dobry miesiąc. Ale znów, kiedy puściło było już tylko co raz lepiej.

ladywind, masz jakieś pomysły co dalej?
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2135
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Dark Knight 30 lip 2014, 20:50
Mam takie pytanie czy mozna wyciagac te twarde tabletki z tych kapsulek ?? Czy to wlasnie te kapsulki sa odpowiedzialne za te stopniowe uwalnianie
Offline
Posty
835
Dołączył(a)
02 paź 2012, 17:25

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez depas 30 lip 2014, 21:17
Można, kapsułki są tylko "nośnikiem" zawartości, i to ona uwalnia się stopniowo.
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2135
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez ladywind 30 lip 2014, 21:26
depas, mysle by wrocic do paro kiedy ta juz mi kiedys pomogła i wraz z mirta co by wzmocnic efekt wychwytu serotoniny i tez na sen by pomogło, a mam płytki
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Dark Knight 30 lip 2014, 21:47
Mnie denerwuje jedno ze na sercie u mnie waga stala w miejscu moglem jesc co chcialem a teraz na kazdym innym antydepresancie jakies zaparcia spowolnienie przepamiany materi czy nie wiadomo co jeszcze nie wiem jak teraz na tej wenli bydzie tyliscie na niej i wiecie moze czy wenla zwieksza poziom prolaktyny ?? Serta niby jako jedyny nie zwieksza moze dlatego nie tylem
Offline
Posty
835
Dołączył(a)
02 paź 2012, 17:25

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 30 lip 2014, 22:27
Dark Knight, ja biore wenle nie liczac przerwy jakies 4, 5 roku mi nic nie zmienila w badaniach, wrecz mam b. dobre. Prolaktyna w normie. Nie tyłam tez po niej i nie chudłam, waga stoi w miejscu. Biore lek bez kapsułki bo w sumie mam polowe dawki 75 i sobie odsypuje działa i tak 24 godziny.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez depas 31 lip 2014, 00:31
ladywind, myślę że to może być naprawdę dobre połączenie, choć początkowo przypuszczam że będziesz senna itd. Ale sama wiesz na pewno że to w końcu przechodzi. W każdym razie - powodzenia :)
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2135
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez crayzyalexxx 31 lip 2014, 01:17
Witam wszystkich serdecznie. Czytam to forum juz od dawna. Przeczytalam cale o fluoksetynie poniewaz bralam ja, ale niestety tylko pogorszyla mi depresje. Po fluo zażywam wenle. Jako venlectine. Wiec czytam to forum. Skonczylam na 222 stronie. Ale będę czytac dalej. Agusiawww pamietam Cię ale nie wiem co z Toba dalej bo skonczylam na 222 str. Pamietam ze brałaś 75 mg i bylo ok. Ja tez biore 75 mg. Zero skutków ubocznych, tylko 3 dni duże źrenice. Wogole po innych lekach tez zero ubokow. Nic tylko się cieszyć. Jedynie libido spadlo choć ostatnio znów sie chce ale trudności z finalem...ogolnie wenla wyciągnęla mnie z gapienia sie w ścianę, zmęczenia, poczucia nicości, ciaglej checi spania, myslenia o śmierci, bania sie z wyjscia z domu, troche zachcialo mi sie żyć. Moim problemem jest depresja ale również chyba fobia spoleczna. Nie chcialo mi sie z domu wychodzić, tak jakby boje sie ludzi, pracy. Teraz jest lepiej ale boje sie ze nie podolam bez lekow bo wczoraj dostalam diagnozę na papierze ze moje dziecko ma autyzm. Wenle biore od czerwca ale bardzo szybko byla poprawa, moze dlatego ze bralam wcześniej fluo. Ogólnie jestem z tym wszystkim dama, sama walczę, mojemu partnerowi mowie ze chodze do dermatologa. A nie do psychiatry. Psychoterapie dostalam skiero na NFZ w kwietniu ale wiadomo jak to nfz mialam tylko jedno spotkanie które mi sie nie podobało. Ja gadalam i gadalam chyba w po czym usłyszałam.ze czas sie skonczyl. Ja sobie zdaje sprawę ze moja depresja i fobia spoleczna jest wynikiem moich przezyc z życia. Mam nadzieję ze sama wenla mi pomoże ale sie boje. Musze miec sily na dalsze życie...chore dziecko dla niego musze miec sily. A moze do końca życia będę brać te leki ? Przepraszam ze sie tak rozpisalam ale musialam sie wygadać. A nie mam komu. I dziekuje ze jestescie. To chyba lepsze niż ta psychoterapia. Ale psychiatrę mam super babkę i tez na nfz
W życiu piękne są tylko chwile
Offline
Posty
468
Dołączył(a)
29 lip 2014, 01:03

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez depas 31 lip 2014, 02:07
crayzyalexxx, pisałem to już wielokrotnie na forum, ale powtórzę - jak dla mnie nie ma lepszego leku na lęki fobię społeczną od wenlafaksyny. Dobrze że ją bierzesz, dawka 75mg na początek jest ok, ale po paru miesiącach sugerowałbym Ci wejście na 150mg, to jest taka dawka docelowa w wypadku tego leku i zdecydowanie lepiej koi lęk i napięcie niż 75mg. W każdym razie, powodzenia i obyś czuła się co raz lepiej.

-- 31 lip 2014, 04:14 --

Dark Knight, na wenli raczej traciłem na wadze, przez dość długi czas mocno zmniejszała mi apetyt.
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2135
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez wisnia80 31 lip 2014, 07:09
depas napisał(a):crayzyalexxx, pisałem to już wielokrotnie na forum, ale powtórzę - jak dla mnie nie ma lepszego leku na lęki fobię społeczną od wenlafaksyny. Dobrze że ją bierzesz, dawka 75mg na początek jest ok, ale po paru miesiącach sugerowałbym Ci wejście na 150mg, to jest taka dawka docelowa w wypadku tego leku i zdecydowanie lepiej koi lęk i napięcie niż 75mg. W każdym razie, powodzenia i obyś czuła się co raz lepiej.

-- 31 lip 2014, 04:14 --

Dark Knight, na wenli raczej traciłem na wadze, przez dość długi czas mocno zmniejszała mi apetyt.


A na 150mg mniej się będzie chciało spać? Kurcze nie ma dnia żebym komara nie uciął w ciągu dnia. Strasznie mi to na tym leku przeszkadza.
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez depas 31 lip 2014, 07:30
Nie wiem jak to jest, często na forum czytam że ludzie są po wenli ospali i tak dalej. Zawsze mnie to dziwiło bo miałem wrażenie że akurat wenla ma działanie aktywizujące, już pomijam ten wpływ na noradrenalinę czy dopaminę, nikt nie wie od jakich dawek zaczyna się to działanie. Mnie w każdym razie wenla właśnie aktywizowała, pewnie że nie jak speed albo metylofenidat, ale trochę jednak na pewno. Dla mnie 150mg to dawka optymalna, brałem kilka tygodni 225mg i nie poczułem żadnej różnicy, żadnego działania dopaminowego. Ale za cholerę nigdy wenla mnie nie muliła.
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2135
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez tomasz_xyz 31 lip 2014, 08:29
mi lekarz wciąż poleca Alventę a już ją brałem ładnych parę lat. Myślę ciekawe czy on jeszcze działa, no ale lekarz jest specjalistą- pracuje w klinice. Generalnie po odstawieniu leków późną wiosną miałem totalny zjazd więc chyba działały
tomasz_xyz
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez wisnia80 31 lip 2014, 09:09
depas napisał(a):Nie wiem jak to jest, często na forum czytam że ludzie są po wenli ospali i tak dalej. Zawsze mnie to dziwiło bo miałem wrażenie że akurat wenla ma działanie aktywizujące, już pomijam ten wpływ na noradrenalinę czy dopaminę, nikt nie wie od jakich dawek zaczyna się to działanie. Mnie w każdym razie wenla właśnie aktywizowała, pewnie że nie jak speed albo metylofenidat, ale trochę jednak na pewno. Dla mnie 150mg to dawka optymalna, brałem kilka tygodni 225mg i nie poczułem żadnej różnicy, żadnego działania dopaminowego. Ale za cholerę nigdy wenla mnie nie muliła.


Mi lepiej było na sertalinie. Niestety miałem pewien ubok, który eliminował stosowanie tego leku u mnie.

To może sobie samemu podnieść na 150 mg? :mrgreen: Ostatnio łyknąłem pomyłkowo 2 tabsy, i żadnej różnicy nie było. No może poza przeolbrzymimi potami.
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Molibdenowy 31 lip 2014, 11:33
Dzisiaj byłem u lekarza, a lekarza nie było :cry: :( :evil:
Ja rozumiem że jak się wyrabia dniówkę ponad 1k zł to sobie można jeździć na wakacje ale nie dać człowiekowi paczki więcej tylko dlatego żeby szybciej przyszedł i zrobić sobie wolne... W dniu kolejnej wizyty będę miał 37,5 mg w kapsułce i nadzieję, że w aptece nie trzeba będzie zamawiać leku bo czeka mnie odstawienie na kilka dni...

-- 31 lip 2014, 11:37 --

Co do ospałości na wenli. Mi się wydaje, że wenla usuwa pobudzenie lękowe i dodaje noradrenalinowe. Wynik może być ujemny. Ja bym zwiększył dawkę :D
Wenlafaksyna 300 mg
Mirtazapina 30 mg
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
18 kwi 2014, 21:04

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Psychotropka`89 i 29 gości

Przeskocz do