WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
202
65%

Nie
80
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 309

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez jazzowa 15 lip 2014, 12:05
ja nie chce nic wiedzieć na temat swojej wątroby :shock:

a wenlę odstawiam, teraz tydzien 75 mg
lepiej złamcie mi serce niż nos.
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
12 kwi 2012, 11:32
Lokalizacja
music music music

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez wisnia80 15 lip 2014, 14:27
Miss Worldwide napisał(a):wisnia80, a cholesterol daje ubjawy depresji? albo od lekow moze sie podwyzszyc cholesterol?



Że jak? Cholesterol to że się podwyższa to 1 co w ulotce piszą.
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Melanie22 15 lip 2014, 18:18
Mam pytanie do osób które brały Effectin. 75/doba biorę od kilku miesięcy, czy ktoś to odstawiał? Ja próbowałam, skutki uboczne były nie do zniesienia (zawroty głowy, tracenie kontaktu z rzeczywistością, brak czucia w rękach i na twarzy, mdłośći).
Sza, cicho sza.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
13 lip 2012, 00:48
Lokalizacja
Wrocław

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Miss Worldwide 15 lip 2014, 19:48
Jest caly temat o odstawianiu.
http://www.youtube.com/watch?v=XiCrniLQGYc


Pristiq 100mg
Lorazepam okolo 3-4mg na dobe, staram sie teraz aschodzic powoli, doszlam do 2.5mg
Tramadol na bol. Staram sie nie brac, chyba ze juz mocno kregoslup boli

Wczesniej: rozne benzo, seroxat, wenla, duloksetyna.
Offline
Posty
880
Dołączył(a)
02 sty 2006, 03:39
Lokalizacja
Alicante/Szczecin

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 15 lip 2014, 20:18
Tak leki antydepresyjne moga powodowac ze prolaktyna wzrasta, niemniej np u mnie jest poziom w normie a biore w sumie długi czas. Tak samo z probami watrobowymi raczej jakies 2 % jest mozliwe ze od lekow reszta to alkohol, itd itd a takze inne uzywki lub proces zapalny w organizmie.

Melanie ja jak odstawialam to oddzielałam z kapsułki po 10 granulek co 2 tygodnie, albo rzadziej w zaleznosci czy objawy sie nasilały w sumie odstawić jest znacznie łatwiej niż znowu zaczać brac.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 15 lip 2014, 21:20
Mam pytanie do osob bioracych wenlafaksyne, ile dac maksymalnie temu lekarstwu na rozkrecenie??, dodam
ze jestem w stanie wziasc 150mg na noc i spie po tym bez zadnego problemu, moze nie ma sensu brac tego leku
skoro mnie nie aktywizuje?? Na poczatku przez kilka dni odczuwalem dosc silne pobudzenie nie spalem
bodajze caly weekend, a pozniej juz taka jakby zmulka bylo kilka dni lepszych i nie wiem czy to dzieki wenli
czy poprostu mialem kilka lepszych dni, pozdro
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez wisnia80 15 lip 2014, 22:14
Patryk29 napisał(a):Mam pytanie do osob bioracych wenlafaksyne, ile dac maksymalnie temu lekarstwu na rozkrecenie??, dodam
ze jestem w stanie wziasc 150mg na noc i spie po tym bez zadnego problemu, moze nie ma sensu brac tego leku
skoro mnie nie aktywizuje?? Na poczatku przez kilka dni odczuwalem dosc silne pobudzenie nie spalem
bodajze caly weekend, a pozniej juz taka jakby zmulka bylo kilka dni lepszych i nie wiem czy to dzieki wenli
czy poprostu mialem kilka lepszych dni, pozdro



a próbowałeś sertry?
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 15 lip 2014, 22:22
Nie jeszcze nie probowalem
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Miss Worldwide 15 lip 2014, 23:30
agusiaww, no zobaczymy co powie lekarz. Ja nerki i watrobe mam OK az dziwi mnie bo 10 lat juz lykam rozne medykamenty na depreche (nie wspominajac o ibuprofenie na bol glowy i przy miesiaczce co 5h przez 4 dni)o do prolaktyny to pewnie zalezy tez o ile jest podwyzszona. Ale tego nie wiem, dopiero w poniedzialek.
http://www.youtube.com/watch?v=XiCrniLQGYc


Pristiq 100mg
Lorazepam okolo 3-4mg na dobe, staram sie teraz aschodzic powoli, doszlam do 2.5mg
Tramadol na bol. Staram sie nie brac, chyba ze juz mocno kregoslup boli

Wczesniej: rozne benzo, seroxat, wenla, duloksetyna.
Offline
Posty
880
Dołączył(a)
02 sty 2006, 03:39
Lokalizacja
Alicante/Szczecin

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Asmo 15 lip 2014, 23:35
No ja mam ten sam problem. Juz 2 miesiące ponad a efekty mizerne. Mogę spac za dnia bez problemu a ponoć 300mg to nie mało. Ile ten lek sie rozkręca? Póki co nie czuje żadnej aktywizacji tylko trochę sie poprawiło z lękami. Ale trochę. Dalej nic nie mogę zrobić zero motywacji i najprostsze czynności to wyzwanie. Nastrój też jeszcze często do d... Jakieś pomysły?
F31 - wredna suka!

Lit 750mg
Venlafaksyna 300mg
Lamotrygina 200mg
Kwetiapina 50mg
Xanax, Clonazepam (sometimes)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
31 maja 2013, 14:20
Lokalizacja
Poznańska gimela

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez wisnia80 16 lip 2014, 06:33
Asmo napisał(a):No ja mam ten sam problem. Juz 2 miesiące ponad a efekty mizerne. Mogę spac za dnia bez problemu a ponoć 300mg to nie mało. Ile ten lek sie rozkręca? Póki co nie czuje żadnej aktywizacji tylko trochę sie poprawiło z lękami. Ale trochę. Dalej nic nie mogę zrobić zero motywacji i najprostsze czynności to wyzwanie. Nastrój też jeszcze często do d... Jakieś pomysły?


Spróbuj sertraliny :mrgreen:
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Asmo 16 lip 2014, 07:48
Brałem kiedyś ze 3 lub 4 lata temu. Hm. Wsumie mało pamiętam z tego wiem ze byłem obojętny na rzeczy które mnie wkur... Ale faktycznie miałem ochotę wyjść z domu senny chyba nie byłem. Pamiętam to jak przez mgłę. Jak venla da d... To faktycznie spróbuje again. Poczekam jeszcze.
F31 - wredna suka!

Lit 750mg
Venlafaksyna 300mg
Lamotrygina 200mg
Kwetiapina 50mg
Xanax, Clonazepam (sometimes)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
31 maja 2013, 14:20
Lokalizacja
Poznańska gimela

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez wisnia80 16 lip 2014, 08:31
Asmo napisał(a):Brałem kiedyś ze 3 lub 4 lata temu. Hm. Wsumie mało pamiętam z tego wiem ze byłem obojętny na rzeczy które mnie wkur... Ale faktycznie miałem ochotę wyjść z domu senny chyba nie byłem. Pamiętam to jak przez mgłę. Jak venla da d... To faktycznie spróbuje again. Poczekam jeszcze.


Ty bierzesz 300mg wenli?
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Molibdenowy 16 lip 2014, 09:05
Mi się też nic nie chce robić. Tylko ja zawsze byłem wewnętrznie poddenerwowany i to mnie trochę nakręcało. Koncentracji przy tym za bardzo nie było ale byłem przytomny. Wenla mi to chyba zabrała i jestem przymulony, a działania aktywizującego wenli czuję tylko trochę i bilans wychodzi na minus. Działanie wenli jest chyba dużo bardziej wartościowe ale za słabe w sensie gdyby było silniejsze to powinienem móc zapie****** bez zmuszania się. Wizyta dopiero za 3 tygodnie i nie mogę sobie zwiększyć dawki :(
Wenlafaksyna 300 mg
Mirtazapina 30 mg
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
18 kwi 2014, 21:04

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do