WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
203
65%

Nie
81
26%

Zaszkodziła
27
9%

 
Liczba głosów : 311

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 22 cze 2014, 17:21
aha no masz racje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Chada 22 cze 2014, 17:32
Anel92 napisał(a):Chada, ale jak jest tylko nerwica bez depresji to zaczyna się od dawki 37,5 mg

''No i dla nerwicowców którym większe dawki mogą spotęgować lęk.'' Przecież napisałem o tym że przy nerwicy zaczyna się od mniejszych dawek. :D

Lamotrygina 150mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
26 kwi 2014, 00:20

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Maggda92 22 cze 2014, 17:43
Chada, Być może, ciężkie mam myślenie dziś :lol:
Maggda92
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez wisnia80 22 cze 2014, 18:15
a czy to prawda że na noradrenaline działa dopiero od 150mg?
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Molibdenowy 22 cze 2014, 18:28
Po tygodniu jedzenia 37,5 mg mogę napisać, że to jest raczej dawka podtrzymująca. Nastrój już mi nie spada :great: ale nic się nie poprawia. Miałem syndrom 1 tabletki, a właściwie poprawiło mi się po niej na jakieś 30 minut i wróciło do stanu stabilnego. Może to był skok noradrenaliny albo coś innego :lol: Czas na 75 mg.
Wenlafaksyna 300 mg
Mirtazapina 30 mg
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
18 kwi 2014, 21:04

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Avatar użytkownika
przez Chada 22 cze 2014, 20:41
Molibdenowy napisał(a):Po tygodniu jedzenia 37,5 mg mogę napisać, że to jest raczej dawka podtrzymująca. Nastrój już mi nie spada :great: ale nic się nie poprawia. Miałem syndrom 1 tabletki, a właściwie poprawiło mi się po niej na jakieś 30 minut i wróciło do stanu stabilnego.


Hehe to normalka chyba, u mnie drugie podejście i znów po godzinie nagła poprawa jaśniejszy umysł podwyższony nastrój ale po 2,3h
odeszło nawet pisałem o tym na forum dzisiaj że może po jednej tabletce tak działać i wcześniej też ktoś tak miał :P

Lamotrygina 150mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
26 kwi 2014, 00:20

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Miss Worldwide 22 cze 2014, 23:25
Chada, fajny swirek prosze Pana :lol:

-- N cze 22, 2014 11:31 pm --

na youtube sobie wrzucilam i musze przyznac ze niezle wymiata :shock:

Poogladam i poslucham wiecej.
http://www.youtube.com/watch?v=XiCrniLQGYc


Pristiq 100mg
Lorazepam okolo 3-4mg na dobe, staram sie teraz aschodzic powoli, doszlam do 2.5mg
Tramadol na bol. Staram sie nie brac, chyba ze juz mocno kregoslup boli

Wczesniej: rozne benzo, seroxat, wenla, duloksetyna.
Offline
Posty
880
Dołączył(a)
02 sty 2006, 03:39
Lokalizacja
Alicante/Szczecin

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Chonolulu 22 cze 2014, 23:58
Też tak mam że jak wezme tabletke to mija godzina i się niby lepiej czuje a potem znów pffff. Ale nie rozumiem biorę 75 i z jednej strony jak siedze i nic nie robię, tzn nie zajmę czymś myśli to aż mi szumi w głowie a z drugiej taka dziura w głowie, pustka nastrój nawet o 0,0001% się nie poprawia, nic się nie chce, zero motywacji
Velaxin 75 mg + 37,5 mg
Spamilan 20mg
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
15 cze 2014, 12:54

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez wisnia80 23 cze 2014, 08:05
No ja po tym przesraniu to się zastanawiam czy to był dobry pomysł aby przechodzić na wenlę. Wróciło trochę uboków, mam nadzieję że przejdą szybko. Ew, wrócę do setry z powrotem.

Między SRNI a SSRI można przeskakiwać z dnia na dzień?
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Maggda92 23 cze 2014, 13:58
wisnia80, W ogóle lepiej nie przeskakiwać sobie od tak od leku do leku
Maggda92
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez wisnia80 23 cze 2014, 14:17
Anel92 napisał(a):wisnia80, W ogóle lepiej nie przeskakiwać sobie od tak od leku do leku


W ogóle lepiej to ich nie brać w cale. :mrgreen:
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Miss Worldwide 23 cze 2014, 14:48
lepiej z dnia na dzien nie bo moga uboki niezle dac popalic. Jedne z odstawienia SSRI i drugie z zaczynania SNRi wiec niezly mix. Slyszalam, ze sa lekarze co tak robia ale ja znajac leki nie pokwapilabym sie na taki przeskok nawet jakby lekarz mowil, ze nic mi nie bedzie. To nie on w koncu sie meczy i nie on by odczuwal te wszystkie uboki.
http://www.youtube.com/watch?v=XiCrniLQGYc


Pristiq 100mg
Lorazepam okolo 3-4mg na dobe, staram sie teraz aschodzic powoli, doszlam do 2.5mg
Tramadol na bol. Staram sie nie brac, chyba ze juz mocno kregoslup boli

Wczesniej: rozne benzo, seroxat, wenla, duloksetyna.
Offline
Posty
880
Dołączył(a)
02 sty 2006, 03:39
Lokalizacja
Alicante/Szczecin

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Maggda92 23 cze 2014, 14:50
wisnia80, To zależy jak kto bez leków funkcjonuje
Maggda92
Offline

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

przez Miss Worldwide 23 cze 2014, 15:00
Anel92, :brawo:
http://www.youtube.com/watch?v=XiCrniLQGYc


Pristiq 100mg
Lorazepam okolo 3-4mg na dobe, staram sie teraz aschodzic powoli, doszlam do 2.5mg
Tramadol na bol. Staram sie nie brac, chyba ze juz mocno kregoslup boli

Wczesniej: rozne benzo, seroxat, wenla, duloksetyna.
Offline
Posty
880
Dołączył(a)
02 sty 2006, 03:39
Lokalizacja
Alicante/Szczecin

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 7 gości

Przeskocz do