FLUWOKSAMINA (Fevarin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluwoksamina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
20
63%

Nie
7
22%

Zaszkodziła
5
16%

 
Liczba głosów : 32

Avatar użytkownika
przez Mizer 23 mar 2007, 00:04
Chyba spróbuję trzeci raz z Fevarinem.

Myslę, że p. psychiatra się ucieszy, że wychodzę z inicjatywą <a, że trzeci raz to trudno, przynajmniej ten lek nie działał na mnie jak pestki od wiśni, ewentualnie- nie wciąga do łóżka i nie chowa pod kołdrą>

Ja już tyle tego przetestowałam na sobie, to z tym, to z tamtym, jeszcze raz tamto z tym nowym... Normalnie kompozytorem zostanę.
Ciesz się każdym dniem bo nigdy nie wiadomo, kiedy na Twój dom może najechać ciężarówka z gnojem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

nie pomógł

przez 83alicja 27 mar 2007, 19:46
Zazdroszczę tym, którym pomaga. Ja brałam Fevarin przez pół roku, na nerwicę natręctw i depresję, i nie pomógł ani trochę. Teraz zaczęłam brać Asentrę, to już trzeci lek z kolei, czekam w nadziei że to wreszcie pomoże.
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
26 mar 2007, 18:02
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez Mizer 27 mar 2007, 22:56
Alicja, 10 leków już na sobie przestestowałam :(
5 lat jak nic mi to zajęło XD

chyba powinnam iść na elektrowstrząsy:P
Ciesz się każdym dniem bo nigdy nie wiadomo, kiedy na Twój dom może najechać ciężarówka z gnojem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez chuda 13 kwi 2007, 20:38
biorę Fevarin.
dosc krotko.
ok 3 tyg.
jak narazie stracilam wieksza chec do zycia.
dalej boje sie ludzi i wycofuje ze spoleczenstwa.

przez 1 tydzien brania mialam mdlosci.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
13 kwi 2007, 20:15

przez Stokrota 22 maja 2007, 17:56
Fevarin normalnie wyjebany w kosmos!!! działa nawet mała dawka! ale pierwsze dni to był koszmar nie spałam całe noce...Teraz po tygodniu jestem innym człowiekiem!
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
10 maja 2007, 08:53
Lokalizacja
Wałbrzych

Avatar użytkownika
przez MałaMi 25 maja 2007, 14:16
ja niepotrzebnie dałam się namówić na zmianę dawki ze 100 mg na 50.. czuje sie zle..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
09 paź 2006, 18:44
Lokalizacja
Warszawa

przez Mia_ 26 maja 2007, 20:26
Z doświdczenia wiem, a biorę fevarin od 4 lat, że lek ten odstawiać należy baaaaardzo powoli i delikatnie. Ja zmniejszałam dawkę maksimum o 25 mg. i nie zawsze było dobrze. Raz zdarzyło mi się zapomnieć o braniu leków ( biorę 150 mg na dobę) i mój stan drastycznie się pogorszył - do tej pory nie doszłam do siebie. Lek jest dobry tzn. poprawia samopoczucie, zmniejsza lęki (nie eliminuje), zmiejsza objawy somatyczne, ale należy bardzo powoli go odstawiać, ponieważ skutki mogą być fatalne.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
24 lut 2007, 08:13
Lokalizacja
Warszawa

przez Stokrota 11 sie 2007, 20:45
3 miesiace fevarin-funkcjonuje w spoleczenstwie. nie boje sie tak mocno jak dawniej. ale od tygodnia nagle moj stan sie pogarasza. natretne myslenie wrocilo ze zdwojona sila... psychiatra dolozyla pol tabeltki czyli 25 mg. silne stany lekowe. do tego spanie mnie bierze. nie jestem w stanie zrobic prawa jazdy bo pieprza mi sie kierunki i generalnie mam wolniejsze reakcje. trudnosci z koncentracja. chwilowo czuje sie jakby mi ktos odcial dostep do lekow mimo ze je biore. mam nadzieje ze to chwilowe. obecna dawka-225 mg. oprocz wyzej opisanych brak skutkow ubocznych.
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
10 maja 2007, 08:53
Lokalizacja
Wałbrzych

Avatar użytkownika
przez juka 11 wrz 2007, 00:51
poprawa zwykle jest po 3-4 tyg od dnia zazycia ..przydalby Ci sie jakis wyciszacz poza tym ..poradz sie lekarza
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

przez Goplaneczka 11 wrz 2007, 09:36
Juka ma rację-na razie za wcześnie na poprawę. Jeśli czujesz się lepiej-gratuluję, ale to głównie zasługa Twojej afirmacji ;) (to oczywiście nic złego, wykorzystaj to na maksa i wmawiaj sobie do bólu, że jest lepiej)
Co do otępienia itp-to skutki uboczne. Będą trwać do dwóch tygodni, ale jeśli przeszkadzają Ci funkcjonować-skonsultuj się z lekarzem.
Pozdrawiam serdecznie
Goplaneczka
Offline

przez Goplaneczka 07 paź 2007, 16:40
Bierze ktoś paskudztwo?
Ja od dwóch dni...
Ehh... Zmieniono mi lek, bo poprzedni wywoływał jadłowstręt.
Ten natomiast dość dziwne wpływa na moje potrzeby snu, ogranicza je do minimum... A miało być pieknie i miał ułatwiać zasypanie...
Czytałam powyżej, że u niektórych wzbudza nadmierną aktywność-czy to przechodziło? Czy braliście lek np rano zamiast wieczorem?
Do tej pory słabo sypiałam, ale teraz to już przesada.
Zombie, ot co...
Goplaneczka
Offline

Avatar użytkownika
przez Bad Girl 07 paź 2007, 20:16
ja również biore fevarin od dwóch dni, zmieniono mi ten lek zamiast asentry. na razie jestem strasznie senna... dobrze mi sie spi w nocy ale ta senność w dzien nie za bardzo mi sie podoba... ogolnie na razie nie widze zadnej reakcji. Goplaneczka bierzesz ten lek rano? wez sobie na wieczor.... lepiej sie spi. przynajmniej u mnie tak jest... tez mam problemy ze snem... ale po tym leku odczuwam lekką poprawe.. cierpliwosci.... moze trzeba troche poczekać... jak to bywa przy tych lekach niestety...
pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:46
Lokalizacja
Poznań

przez Goplaneczka 07 paź 2007, 22:41
Właśnie biorę na wieczór... I spać nie mogę kompletnie. Mam małą dawkę-25mg przez dwa pierwsze dni, dziś 50mg, by zobaczyć jaka będzie reakcja organizmu. Zastanawiałam się więc nad przeniesieniem na rano.
To swoją drogą ciekawe, jak różnie się reaguje na leki...
Goplaneczka
Offline

Avatar użytkownika
przez Bad Girl 08 paź 2007, 10:02
to moze dawka za mała? ja miałam brać 50mg przez 3 pierwsze dni potem 100mg i po pieciu dniach 150mg... ja jestem tak strasznie po tym senna, że dopiero teraz się obudziłam i do szkoły już nie zdąże ;)
rzeczywiście, to ciekawe jak te leki działają na każdego z nas...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:46
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do