FLUWOKSAMINA (Fevarin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluwoksamina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
20
63%

Nie
7
22%

Zaszkodziła
5
16%

 
Liczba głosów : 32

Re: Fevarin

przez dogomaniaczka 07 sty 2011, 01:04
gosiavongosia, zauważam prawidłowość że ludzie na fevarinie mają wielkiego doła .. :roll:
dogomaniaczka
Offline

Re: Fevarin

przez trek 07 sty 2011, 16:55
Mi pani psychiatra wycofała fevarin i zapisała Xetanor. Z dnia na dzień jest znacznie lepiej.
W ogóle to zauważyłem że jak brałem ten fevarin wieczorem, to następnego dnia rano i po południu było gorzej niż wieczorem, czyli im więcej czasu upłynęło od wzięcia fevarinu tym lepiej się czułem.
trek
Offline

Re: Fevarin

Avatar użytkownika
przez Pani z Kosmosu 15 sty 2011, 21:11
Czuję potrzebę pomocy wszystkim, którzy szukają informacji o Fevarinie. Brałam ten lek kilka lat temu , przez około 4 lata. Pamiętam, że wyprowadził mnie z czarnego dołu. Brałam dawkę 50 mg 1x dziennie. Niestety nie pamiętam, jakie były objawy uboczne na początku brania i to też przeszkadza mi teraz, ponieważ po kilku latach musiałam znowu wrócić do leku. Wiem, że wtedy czułam się dobrze, mogłam funkcjonowac, a mam pracę w dużej firmie, jako manager.
Po tamtym okresie zdecydowałam, że przerwę ( powoli ) leczenie, by zobaczyć, czy mogę funkcjonować bez dopalaczy. Było nawet dobrze. Ale napięcie w pracy i zawirowania prywatne , a zapewne też i denna pogoda klimatu umiarkowanego znowu się skumulowały i po sporej przerwie muszę skorzystac z chemii. Obecnie ( tydzien brania 0,25 mg - do 50 mg) czuję się zdecydowanie lepiej, nawet siedzenie w pracy po 10 godzin mnie nie dobija, zdobywam się nawet na ironię i drwiny z durnego zarządu, który chce nas wydoić, jak w modelowym kapitaliźmie.
Ale niestety: problem wybudzania nocno-porannego znowu się ujawnił. Jednym słowem: Fevarin działa na mnie pobudzająco, i to w tak cholernie małej (!) dawce. Brałam połówkę tabletki wieczorem i ... dzien dobry o 4 rano. Czarna dupa.Teraz jest week end , spróbuję wziąć cała jutro rano. Do tego też lekka biegunka, pobudzenie, potliwość. Zobaczymy. Daję sobie jeszcze tydzień.
Od razu powiem: na zaburzenia snu sprawdziłam świetny lek: LERIVON,
w najmniejszej dawce, i to dodatku pół tabletki ( haha) wieczorem. PIękne , odlotowe sny ... hmmmm, az tęsknię... Ale Lerivon zdaje się nie działa dobrze antydepresyjnie. Znowu zdarzyły się czarne doły, płacz, histerie - ale uwaga: modelowe PMS ( przedmiesiączkowe napięcie ). Ostry stan. UwagaII: wyczytałam, że progesteron LUTEINA ( który przyjmowałam w zeszłym roku ) może zaostrzać depresję!! Szkoda, że wyczytałam to po czasie. Zatem z moją cudną lekarką próbujemy znowu Fevarinu. Kobiety generalnie mają prze...ane z tymi hormonami.
Mam nadzieję, że komuś pomogę. I'll keep informing.

-- 30 sty 2011, 19:24 --

Cześć. Już ponad trzy tygodnie brania Fevarinu. Jest różnie. Nadal wybudzanie poranne, kołatanie serca.Doszlam do jednej 50tki, ale juz chciałam odpuszczać. Moja lekarka zaleciłam mi połączenie 25mg Fevarinu + i tabletkę Xanaxu. Bałam się, że wyjdzie z tego koktail, po którym sie przekręcę, ale o dziwo wreszcie spałam "normalnie" . Biorę te mieszankę od tygonia i wczoraj wzięłam 1 tabl. Fevarinu i 1 tabl. Xanaxu. Jeszcze kilka dni i potem Xanax trzeba odstawić, bo uzależnia. Generalnie czuję się średnio.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
15 sty 2011, 20:41

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Fevarin

Avatar użytkownika
przez Honorata 19 lut 2011, 23:19
Cześć,

biorę fevarin drugi tydzień. Jestem spokojniejsza. Jeżeli chodzi o skutki uboczne, to ciągle chce mi się spać. Najgorsze jest to, że w dzień jestem przymulona, a w nocy nie mogę usnąć (w standardzie zasypiałam niemalże z momentem położenia głowy na poduszce) a rano nie mogę wstać :(

poczekamy, zobaczymy...

a no i trochę mniej boję się ludzi w środkach transportu...
dopóki demon smutku śpi, niech żyją młode żądze, dopóki życie w nas się tli....

http://www.gifsoup.com/view/309384/pug- ... reen-o.gif
Avatar użytkownika
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
02 gru 2010, 00:33
Lokalizacja
Warszawa

Fevarin

Avatar użytkownika
przez kangurekkk 20 lut 2011, 19:47
Honorata napisał(a):Cześć,

biorę fevarin drugi tydzień. Jestem spokojniejsza. Jeżeli chodzi o skutki uboczne, to ciągle chce mi się spać. Najgorsze jest to, że w dzień jestem przymulona, a w nocy nie mogę usnąć (w standardzie zasypiałam niemalże z momentem położenia głowy na poduszce) a rano nie mogę wstać :(

poczekamy, zobaczymy...

a no i trochę mniej boję się ludzi w środkach transportu...


Ja tez tak miała. Niby oki jeśli chodzi o lęki <problemy z jazdą środkami transportu> ,w dzień to tak ok 1g. po zażyciu zasypiałam w nocy nie sypiała i nadal nie sypiam ,chociaż mam już inne leki. Niestety odstawiony został mi lek z powodu ujawnienia się po nim autoagresji. Jedyny jego plus to to że się nie ty je po nim, no nie odczuwa sie aż tak strasznie lęku.Pozdrawiam
Jeśli jesteś geniuszem w swojej dziedzinie ludzkość doceni cię dopiero za lata po tym jak zginiesz
Your own life, cuts you like a knife
Avatar użytkownika
Offline
Posty
222
Dołączył(a)
18 gru 2008, 20:46

Fevarin

Avatar użytkownika
przez Pani z Kosmosu 20 lut 2011, 23:48
Skoro fluwoksamina działa sedatywnie to chyba rzeczywiście jestem z Kosmosu, przerwałam leczenie, ponieważ działanie Fevarinu było kompletnie przeciwne do zakładanego; co więcej: do poprzedniego, gry brałam ten lek długi okres kilka lat temu. Aktulanie walczę z depresją siłą woli. A może organizm chce powiedzieć, że dośc tej chemii? Że należy wziąć się za psyche?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
15 sty 2011, 20:41

Fevarin

Avatar użytkownika
przez kangurekkk 21 lut 2011, 14:29
Być może u mnie wywołał takie skutki i to w dość krótkim czasie. Jak trafiłam do psychiatry z zaburzeniami lękowymi tak teraz i z autoagresją, a obecnie i z myślami ss:( z którą nie daję rady

-- 21 lut 2011, 14:29 --

Być może u mnie wywołał takie skutki i to w dość krótkim czasie. Jak trafiłam do psychiatry z zaburzeniami lękowymi tak teraz i z autoagresją, a obecnie i z myślami ss:( z którą nie daję rady
Jeśli jesteś geniuszem w swojej dziedzinie ludzkość doceni cię dopiero za lata po tym jak zginiesz
Your own life, cuts you like a knife
Avatar użytkownika
Offline
Posty
222
Dołączył(a)
18 gru 2008, 20:46

Fevarin

przez madziarozko19 24 lut 2011, 00:19
Witam! Od poniedziałku biorę fevarin, został mi przepisany na natręctwa, i czuję się okropnie. Płaczliwość, rozdrażnienie, niechęć do wszystkiego. Nie wiem czy to efekty uboczne, czy skutki połączenia z efectinem. Przeczytałąm gdzieś, ze absolutnie nie wolno łączyć tych leków, no i teraz jestem w kropce.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
24 lut 2011, 00:14

Fevarin

przez meadbh 25 lut 2011, 21:18
Byłam dzisiaj u psychiatry, właśnie przechodzę z Pramolanu na Fevarin. Powiedziała mi, że nie można łączyć. Mam czekać do jutrzejszego wieczora (ostatni Pramolan wzięłam dziś rano) i dopiero wtedy będę mogła wziąć pierwszy Fevarin. A, doraźnie dostałam Loratan na wypadek napadów paniki, gdyby mi coś się potentegowało w głowie przy przestawianiu z jednych leków na drugie;)
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
13 sty 2011, 18:18

Fevarin

Avatar użytkownika
przez Adamo 25 lut 2011, 23:29
Dobra zamiana, na pewno poczujesz się lepiej. Powodzenia.
Wenlafaksyna 150 mg
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
536
Dołączył(a)
21 lut 2011, 15:46

Fevarin

przez meadbh 25 lut 2011, 23:55
Dzięki, liczę na to:)
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
13 sty 2011, 18:18

FEVARIN (Fluwoksamina)

przez Adwentystka 03 mar 2011, 15:42
ja terz od wczoraj biore fewarin 25 mg,na noc do tego schodzę z amitryptyliny bo nie podzialała tak jak bym chciała czyli przeciwbólowo.mam bóle mięsni pleców i naciągniętą skórę szyi takie objawy które mnie zabijają,brałam kilka lekow i żaden nie pomógl na to,może ten będzie trafiony?
Offline
Posty
118
Dołączył(a)
11 sie 2010, 17:37

FEVARIN (Fluwoksamina)

Avatar użytkownika
przez Anna R. 04 mar 2011, 10:09
Adwentystka, a próbowałaś już pregabaliny? Moze u ciebie zamiast antydepresantów lepiej sprawdziła by się Lyrica? Ponoć jest to świetny lek, mogłabyś zasugerować lekarzowi.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

FEVARIN (Fluwoksamina)

przez tolken24 09 mar 2011, 21:45
Ja również biorę fevarin od 2 tygodni, na razie nie widzę żadnej różnicy ale biorę go bo mi kiedyś pomógł na derealizację-depersonalizację
Offline
Posty
183
Dołączył(a)
20 lut 2011, 13:30

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: klaudi i 12 gości

Przeskocz do