AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy amisulpryd pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
36
71%

Nie
7
14%

Zaszkodził
8
16%

 
Liczba głosów : 51

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

przez maniek123321 26 wrz 2014, 18:12
pod kazdym.poprawienie humoru, posprzatalem nawet pokoj i porobilem pompki :D
ale to wciagana setka, p.o. to pewnie bedzie potrzebna podwojna dawka bo jak biodostepnosc ami p.o. ok 48% to w nos pewnie ok 90%.
bede kombinowal, wejde teraz na jedzona 150 powinno byc dobrze.
efekty jak przy sulpirydzie tylko wgl nie drazni tak sluzowki

irytuje mnie ten problem z wchlanalnoscia ami przy jedzeniu, beznadziejna sprawa, trzeba zarzucic odrazu jak sie wstanie

odnosnie zamiennikow solianu to ktory lek jest najtanszy? o 3 pierwszych wypisanych w temacie slyszalem i widzialem ceny, o reszcie nic niewiem.
F41.2
Paro 40mg (1-0-0)
Baklo 25mg (1-1-1)
Offline
Posty
561
Dołączył(a)
01 wrz 2011, 10:19
Lokalizacja
Astral

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

przez lunatic 26 wrz 2014, 20:07
ja mam jakąś derealizacje po tym leku czy coś podobnego i nie wiem dlaczego
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

przez maniek123321 27 wrz 2014, 13:45
po 150 oralnie moge stwierdzic tak jak poprzednicy czyli lekka aktywizacja z mocnym wyciszeniem, spokojem... czyli pozytywnie :smile:
F41.2
Paro 40mg (1-0-0)
Baklo 25mg (1-1-1)
Offline
Posty
561
Dołączył(a)
01 wrz 2011, 10:19
Lokalizacja
Astral

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

przez lunatic 27 wrz 2014, 14:04
maniek123321,
a masz po tym uczucie takiej sztucznej dopaminowej euforii? strasznie nienaturalnie sie czuje po tym leku
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

przez maniek123321 27 wrz 2014, 18:35
euforia tego nie mozna nazwac, ale tak, to jest szstuczne uczucie.
whatever byle bylo skuteczne, a jest :D
czuje potencjal tego leku w fobii spolecznej i wlasnie wycofaniem spolecznym
F41.2
Paro 40mg (1-0-0)
Baklo 25mg (1-1-1)
Offline
Posty
561
Dołączył(a)
01 wrz 2011, 10:19
Lokalizacja
Astral

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 04 paź 2014, 10:26
po raz kolejny odstawiłam solian, z dnia na dzień.. na razie czuje sie dobrze
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6844
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

przez lunatic 04 paź 2014, 11:00
biore 50 mg i czuc jakies dzialanie ale pare godzin, na wieczor jest słabo, bral ktos wieksze dawki powyzej 50 na aktywizacje? moze by wieksza zadzialala lepiej
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

przez maniek123321 04 paź 2014, 14:42
bierz 2x dziennie, rano i po poludniu.setka moze troche lepiej zadzialac ale wielkiej roznicy nie dostrzezesz.

po tygodniu brania doszla dosc silna depersonalizacja i dziwne napiecie psychiczne ze az sie pocilem przebywajac posrod ludzi.bralem jeszcze jakis czas ale wyrzucilem ami do smieci.objawy jakie po odstawieniu mialem to moze lekka sennosc i utrzymujaca sie jeszcze depersonalizacja, nic wiecej.
sulpiryd lepiej tolerowalem a to przeciez prawie to samo :roll:

ahma widze ze zagorzala fanka neuroleptykow jestes :twisted:
mocny mix jakby nie patrzec
F41.2
Paro 40mg (1-0-0)
Baklo 25mg (1-1-1)
Offline
Posty
561
Dołączył(a)
01 wrz 2011, 10:19
Lokalizacja
Astral

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

przez lunatic 04 paź 2014, 14:58
guzik warty jest ten lek, niby w badaniach wychodzi ze ma dzialanie przeciwdepresyjne porownywalne do sertraliny a w praktyce w niczym jej nie dorównuje, jedynie co to łągodniejsze skutki uboczne i szybsze działanie które równie szybko sie konczy
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

przez mio85 04 paź 2014, 15:28
Czy ten lek stosuje sie w depresji solo, czy tylko jako dodatek. Czy powoduje dysfunkcje seksualne i zwiekszenie masy ciala?
Offline
Posty
338
Dołączył(a)
28 gru 2010, 21:08

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 04 paź 2014, 15:37
maniek123321, to nie ja, to moja lekarka jest fanką :)
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6844
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

przez lunatic 05 paź 2014, 13:17
nie wiem jak wy robicie te przerwy w zażywaniu, u mnie po przerwie zaczynają sie z powrotem początkowe skutki uboczne w postaci sennosci
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

przez ladywind 05 paź 2014, 13:53
lunatic, przeszła Ci ta DD?
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

AMISULPRYD (Solian,Amisan,Candela,Sulpitac,Amitrex,Soltus)

przez lunatic 05 paź 2014, 13:57
ladywind,
w tej chwili to wygląda tak, że w ciągu dnia mam takie wahania ze raz jest mniejsza a za chwile większa, nie wiem czy na tym zestawie który mam da sie osiągnąć jakąś stabilizacje, z tego co widze chyba nie
a Tobie?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Przeskocz do