ARYPIPRAZOL (Abilify)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy arypiprazol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
32
50%

Nie
12
19%

Zaszkodził
20
31%

 
Liczba głosów : 64

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez rafka 13 sie 2012, 12:55
hm...zauważam po sobie, że jakby wypływają ze mnie lęki w sensie zaczynam czuć je. Z jednej strony dobrze bo nie blokuję ich a z drugiej nasila te odczucia.
namiestnik, nie wiem czy to co wcześniej można nazwać energia raczej ociężałość.

-- 13 sie 2012, 20:11 --

PS: po jakim czasie czuliście działanie tego leku?
rafka
Offline

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 15 sie 2012, 17:48
to może ja biorę zbyt wiele?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez Rafka 21 sie 2012, 14:43
namiestnik, być może. Są tabletki 2mg, 5mg, 10mg, 15mg, i 30mg.
Mi po abilify pogorszył się wzrok. Czuję zmęczenia ale i tez napędzenie. Może to i dobrze bo zaczęłam ćwiczyć po 30 min codziennie na początek. Jak jestem gdzieś na pieszo to wtedy nie ćwiczę ale jak siedzę w domu to tak. Na tym leku nie da się siedzieć w miejscu trzeba coś robić.
Rafka
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez Fleure_De_Violette 21 sie 2012, 16:23
Na tym leku nie da się siedzieć w miejscu trzeba coś robić.



znam ten ból, tyle, że mi przeszło po około 2 tygodniach.
Life always offers you a second chance. Its called tomorrow.
Posty
816
Dołączył(a)
25 cze 2012, 20:14
Lokalizacja
Śląsk

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez Rafka 21 sie 2012, 20:03
Fleure_De_Violette, mój organizm chyba słabo się rozkręca bo już 3 tyg. i mi nie przechodzi. To dobrze bo coś robię nie siedzę w miejscu. Np. trudno na początku było mi wysiedzieć w kościele.
Rafka
Offline

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 22 sie 2012, 16:18
Fleure_De_Violette napisał(a):
Na tym leku nie da się siedzieć w miejscu trzeba coś robić.



znam ten ból, tyle, że mi przeszło po około 2 tygodniach.



To mi się wcale nie zaczęło - chyba, że to ten tydzień co górkę miałem dla odmiany. Ale i lęki też.

Ja mam po dwie 15mg tabletki.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez Rafka 22 sie 2012, 17:42
namiestnik, 30mg jest maksymalną dawką.
U mnie było tak. Przez 4 dni brałam 7,5mg czyli połówkę a teraz całą. Ten lek naprawdę mnie aktywizuje aż za bardzo. Za 3tyg idę znów do lekarza więc jak to się nie zmieni to poproszę o o mniejsza dawkę.
Gdzieś czytałam że tylko 15mg jest refundowane. Choć mogą być wszystkie dawki refundowane. Czy ktoś się orientuje jak to jest???
namiestnik a ty tak od początku na dawce 30mg??? czy to jest już po zwiększeniu?
Rafka
Offline

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 23 sie 2012, 16:13
było 7,5 (po pół tabletki), potem po 15 dość długo, a potem 30. Czyli tak stopniowo.

oj bym chciał tej aktywizacji.... może z wenlafaksyną mi ją da.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez Rafka 23 sie 2012, 18:54
na abilify zaczęłam ćwiczyć. zawsze jak sobie poćwiczę jakoś tak lepiej się czuję.
Rafka
Offline

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez Martimo 01 wrz 2012, 19:25
Witam. mam depresje od roku, wczesniej dostawalem Mobemid i mimo ze przez duzy okres czasu byl pomocny to pozniej jego przydatnosc skonczyla sie. dwa miesiace temu moja psychiatra powiedziala ze potrzebujemy czegos mocniejszego i zapisala mi Abilify, mimo ze to nie jest lek typowo antydepresyjny. lek przyjal sie swietnie - ma duzo sily po nim, czuje sie zdrowo, ale w ciagu ostatnich 3 tygodni zdarzyly sie 3 razy rzeczy ktore mnie niepokoja. mianowicie 3 razy bylem w stanie takiego lekkiego zawieszenia, otepienia, nie wiem jak to dokladnie opisac. to jest taki stan kiedy patrzy sie w jeden punkt i wlasciwie nie jest sie obecnym. dzialo sie to przy ludziach i ja stawalem sie wlasnie taki nieobecny wsrod nich, nie wiem jak to dokladnie opisac. trudniej mi sie rozmawialo, trudniej mi sie zbieralo mysli. w kregu moich znajomych taki stan nazywa sie byciem zawieszonym. i wlasnie bylem taki zawieszony. nie wiem czy to efekt tych lekarstw czy czego ale strasznie mi sie to nie podoba, troche boje sie tego. wczesniej diagnozowana byla u mnie depresja, ale teraz juz sam nie wiem czy nie dzieje sie ze mna cos powazniejszego. jak to oceniacie. czy taki lek moze powodowac takie odchyly> wizyte u lekraza mam dopiero w przyszlym tygodniu ale juz chcialbym wiedziec czy byc moze ktos z was przechodzil cos podobnego. boje sie ze robie sie nienormalny... nie mam zadnych zwidow, wyobrazen, nikt mnie nie sledzi, ale zaczynam sie zawieszac. o co chodzi?
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
25 sty 2012, 17:47

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez Fleure_De_Violette 01 wrz 2012, 19:35
zażywałam dość długo ten lek i nigdy nie miałam stanów otępienia. Jak wiadomo, na każdego działa inaczej.
Life always offers you a second chance. Its called tomorrow.
Posty
816
Dołączył(a)
25 cze 2012, 20:14
Lokalizacja
Śląsk

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez Martimo 01 wrz 2012, 20:48
no wlasnie nie wiem czy to wina tego leku czy ze mna jest cos nie tak... martwie sie tym
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
25 sty 2012, 17:47

ARYPIPRAZOL (Abilify)

przez Rafka 04 wrz 2012, 13:28
zauważam, że po tym leku gorzej mi się widzi(nieostre widzenie). Czy ktoś z was tez tak miał?czy to jakoś przechodzi?

-- 24 wrz 2012, 13:20 --

Dzięki Bogu przeszło mi to nieostre widzenie. Jestem na 2 tabletkach bo na jednej nie mogłam wytrzymać tego ciśnienia. Lek mnie nie zamula.
Rafka
Offline

ARYPIPRAZOL (Abilify)

Avatar użytkownika
przez Guzik 28 wrz 2012, 08:53
Zwracam się do zjadaczy tego leku! Jak się czujecie? Czy wpłynął on na wagę? apetyt? Czy spowodował senność? Wiem że u każdego jest inaczej ale chciałabym wiedzieć jak najwięcej. Od czwartku chyba będę brać abilify, brałam już rispolept, ketrel, fluanxol, sulpiryd i amisulpiryd. Tracę nadzieję na normalne życie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1643
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 16:56
Lokalizacja
Trójmiasto

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 33 gości

Przeskocz do