BUPROPION/AMFEBUTAMON (Zyban, Wellbutrin XR)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy bupropion pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
40
53%

Nie
20
27%

Zaszkodził
15
20%

 
Liczba głosów : 75

Wellbutrin

przez kasia000 18 lut 2011, 20:28
hehe...Aniu..;libido też ważne;-))
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez Anna R. 18 lut 2011, 20:42
Ważne Kasiu, ale nawet z niego nie skorzystałam :roll:

Sertralina jest niestety w tym względzie nieprzyjemna, bo gdy ją biorę libido leży i kwiczy. Tak czy inaczej bupropion skopał to, co Zolafren i fluo zdziałały dobrego. Dziś znowu olanzapina i nastrój lepszy. Musze całkowicie wyeliminować tłuszcz i cukier z diety i za dwa tygodnie powtórzyć badania. Może będzie lepiej. Zaczęłam przyjmować olej lniany w kapsułkach, ponoć pomaga na cholesterol. Także Kasiu nie tęsknij do olanzapiny, to świetny lek, ale skutki uboczne długotrwałego zażywania mogą być naprawdę groźne dla zdrowia. Koncern produkujący Zyprexę zapłacił ciężkie pieniądze w ramach odszkodowań za powstałą w wyniku przyjmowania leku cukrzycę typu II
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Wellbutrin

przez kasia000 19 lut 2011, 20:49
Aniu a po co chcesz koniecznie te SRRI przy CHad to chyba nie wskazane...
Aniu ja piepszę libido chce mieć tylko dobre samopoczucie...
chcę sie dobrze czuc i zyc..
życ i jeszcze raz życ!
Aniu a nielepiej same stablilizatory brać w Twiom przypadku?
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez Anna R. 19 lut 2011, 22:01
Pewnie lepiej, ale lekarz chce mnie karmić litem. I tak nosem kręcił na lamotryginę i mówił, ze na pewno nie pomoże. Wellbutrinu na pewno już nie wezmę, za bardzo uspakaja. Jak czytam, ze ludzi nakręca, to zazdroszczę. No, co ja poradzę, ze stan stabilizacji jest dla mnie raczej nie do przyjęcia. Potrzeba mi malej hipomanii albo chociaż akatyzacji. Nie znoszę być na zerze.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Wellbutrin

przez lekopawel 20 lut 2011, 17:40
Po 7 tygodniach zażywania (początkowo 150 mg, później 300 mg) nie poczułem totalnie nic. Tak jakbym jadł cukierki. Przyszła pora na zmianę. Tym razem na moklobemid. 2 dni przerwy i czas na kolejne odliczanie tygodni. Mam nadzieję, że na moją dystymię z abulią zadziała.
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
14 maja 2009, 12:41

Wellbutrin

przez Szylusia 21 lut 2011, 15:01
Witajcie
Na Wellbutrinie 150 mg.od 11 dni....Początkowo było ok,nie miałam niepożądanych objawów...w sumie przez pierwszy tydzień.
Teraz natomiast od dni 4 strasznie boli mnie głowa w tylniej części.Ból jest uciążliwy,wstaję rano z bólem,cały dzień boli,kładę się również z bólem.Mam również problemy z żołądkiem,ostatnio biegunki i ciagłe ssanie w żołądku mimo,iz jem normalnie.
Poza tymi objawami to wszystko ok.....choć od 2 dni zaczynam znowu myśleć o tym,że nie ma nic po smierci i narazsta przerażenie,ale jeszcze umiem je opanować,czego nie umiałam przed braniem leków...
Powiedzcie czy ktoś miał takie objawy jak ja??
Czy może to zupełnie nie związane z lekami:(

pozdrawiam
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
21 lut 2011, 13:31

Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez Anna R. 22 lut 2011, 10:43
Tez miałam nieprzyjemne myśli na Wellbutrinie. Zaczęłam bardzo negatywnie rozmyślać nad sensem życia. Po odstawieniu bupropionu marny nastrój utrzymywał się jeszcze długo.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

WELLBUTRIN (Bupropion-Zyban)

przez montechristo 03 mar 2011, 16:28
Proszę o kontakt osoby zainteresowane Wellem - zostało mi 1 opakowanie

Pozdrawiam
Offline
Posty
753
Dołączył(a)
08 gru 2009, 15:27

WELLBUTRIN (Bupropion-Zyban)

Avatar użytkownika
przez frytka 12 mar 2011, 23:05
Em, a jak ten lek wpływa na rzucanie palenia? Z uwagi na historię chorobową - zalecano mi ten lek - chcę rzucić palenie. Ktoś ma jakieś doświadczenie w tej dziedzinie działania tego leku?
Anioły są wśród Nas
Avatar użytkownika
Offline
Posty
936
Dołączył(a)
24 cze 2010, 14:53

WELLBUTRIN (Bupropion-Zyban)

przez Michuj 13 mar 2011, 00:30
paliłem o wiele więcej gdy brałem well.
Michuj
Offline

WELLBUTRIN (Bupropion-Zyban)

Avatar użytkownika
przez frytka 13 mar 2011, 15:30
Heh, no to bosko:) spróbuję - a co mi szkodzi. Podobno działa też pobudzająco a to mi się przyda... Jeden lek w tą jeden w tamtą...
Anioły są wśród Nas
Avatar użytkownika
Offline
Posty
936
Dołączył(a)
24 cze 2010, 14:53

WELLBUTRIN (Bupropion-Zyban)

przez alex123 24 mar 2011, 23:25
Witam, ja Wellbutrin biorę 11 dni. Mój psychiatra stwierdził że będzie to dobry lek dla mnie bo jak już coś działało to było związane z noradrenaliną a nie serotoniną. Miałem nadzieję że bedę sobie leżał w łóżku, oglądał tv i czekał czy ewentualnie zadziała. JEST ZUPEŁNIE INACZEJ!-czuję sie tragicznie, niby nie mogę wstać z łóżka ale czuję taki niepokój jak nigdy w życiu:szok! Poza tym nasiliły mi się objawy depresji. Gdyby nie leki uspokajające i wsparcie bliskich to chyba wyskoczyłbym już przez okno... Nie chce odstawiać leku bo może to tylko przejściowe. Czy może ktoś miał podobnie a potem zrobiło się lepiej. Będę wdzięczny za info... pozdrawiam
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
24 mar 2011, 21:06

WELLBUTRIN (Bupropion-Zyban)

przez miko84 25 mar 2011, 09:34
Ja miałem nasilone lęki na początku, ale to przeszło z czasem, musisz wytrwać.
miko84
Offline

WELLBUTRIN (Bupropion-Zyban)

przez alex123 25 mar 2011, 10:02
W takim razie muszę jakoś dać radę... wizytę u lekarza mam za niecałe 3 tygodnie. Słuchajcie, jeśli pomógł komuś ten lek to po jakim czasie? 2, 3 tygodnie... miesiąc, dłużej? Czuliście nagłą poprawę czy powoli robiło się lepiej?

-- 27 mar 2011, 14:10 --

jest coraz gorzej! Napady płaczu, ciągłe myśli samobójcze, straszny niepokój(musze kiwać się w łóżku)... muszę się ratować dużymi dawkami benzo żeby nie "wyjść z siebie" - M A S A K R A... brałem w życiu masę leków AD ale pierwszy raz czuję coś takiego... Jutro dzwonię do lekarza i chyba będe musiał zrezygnować z tego leku. Trudno. Czy ktoś miał takie akcje że nie wytrzymał 2 tygodni i musiał to odstawić?

-- 28 mar 2011, 12:28 --

Rozmawiałem dziś ze swoim lekarzem; opowiedziałem co się ze mną dzieje i zapadła decyzja o odstawieniu. Ufff...to co po nim się ze mną działo to był koszmar!!! Dziwne bo nigdy na żaden lek AD tak nie reagowałem ale on podobno działa w jakis specyficzny sposób, inaczej niz wiekszosc antydepresantów. W każdym razie lek nie dla mnie!!!
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
24 mar 2011, 21:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 33 gości

Przeskocz do