BUPROPION/AMFEBUTAMON (Zyban, Wellbutrin XR)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy bupropion pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
40
53%

Nie
20
27%

Zaszkodził
15
20%

 
Liczba głosów : 75

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez namiestnik 17 gru 2009, 17:27
Miejmy nadzieję, że będzie lepiej :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez kasia76 17 gru 2009, 20:08
martwe oko
myślę,ze najważniejsze jest zachowanie odpowiedniego stężenia leku we krwi...branie co drugi dzień jak dla mnie faktycznie bez sensu. ja nastawiam sobie budzik na 5 rano i wtedy biorę well,inaczej poszłabym spac o 3.00 w nocy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
06 gru 2009, 15:29

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 17 gru 2009, 20:24
namiestnik
Jaki lek konkretnie bierzesz z Well?? A lęki miałeś rozumiem przed ,a teraz są takie same, czy silniejsze?? I który dzień już bierzesz?

Kasia nie mam pojęcia czy minie ale trzymam kciuki żeby minęło
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez namiestnik 17 gru 2009, 22:30
Do Well biorę Tegretol. A lęki jak najbardziej miałem przed.

Leki teraz są silniejsze - ale to z powodów obiektywnych. Po prostu nie radzę sobie z tym co mnie otacza, a sytuacja zmieniła się na gorsze w ostatnich tygodniach. Są pewne sprawy których nie przeskoczę a i też im nie podołam. Na początki brania Well nie miałem silniejszych lęków. Jedyne skutki uboczne to takie jak by zawroty głowy - ale takie, że wiem, że nie zemdleję, tylko tak śmiesznie się kręci.


martwe oko, co na to mówi lekarz? Ten lek bardzo krótko trzyma się we krwi - nie jak fluoksetyna którą można brać co drugi dzień. Wydaje mi się, że branie co drugi dzień może mieć gorsze skutki niż nie branie wcale lub codziennie. A calutki dzień jesteś na maksa aktywna? A potem w nocy nie możesz spać? Czy tak jak to u mnie często bywało, że jestem senny, ale zasnąć nie mogę?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 18 gru 2009, 00:51
namiestnik
dzięki za odpowiedź:)
Ja podpieram się xanaxem:( Zawrotów nie mam , ale przez kilka dni miałam bóle głowy.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez namiestnik 18 gru 2009, 01:23
Ja szczerze mówiąc też. Ale już nieczęsto. Dziś chyba nie brałem alprazolamu. Ale troszkę alprazolam (Xanax/Zomiren) a troszkę Clonazepam. Choć już długi czas wcale nie brałem. No ból głowy jest faktycznie teraz jakby częściej - ale pewności nie mam.

Za to mimo tego wszystkiego to fakt, że mam więcej siły by coś zrobić niesamowicie mi się podoba.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 18 gru 2009, 11:14
Ja tez długi czas nie brałam nic uspokajającego, dopiero teraz przy przejściu na Well. Niestety nie czuję juz takiego "kopa", ale mam nadzieję ,że to się jeszcze zmieni.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez martwe oko 18 gru 2009, 12:31
Namiestnik
Wizyte u lekarza mam dopiero w Styczniu,ale raczej jest tak jak mowisz ,ze przyniesie to raczej wiecej szkod niz korzysci,przez pierwsze trzy dni czulem sie swietnie i dostalem kopa,wieczorami dlugo nie umialem zasnac,a sen byl krotki i plytki,teraz po tygodniu czuje tylko zmeczenie,energi brak,w przeciwienstwie do wiekszosci zamiast nerwa duzy spokoj,sny dosyc mocno zakrecone,duzo wybudzen dlatego je pamietam,bo bez lekow to rzadko pamietam co mi sie snilo,ogolnie poczatkowy entuzjazm Wellbutrinem minal chyba bezpowrotnie...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
07 gru 2009, 17:04

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 21 gru 2009, 23:57
Minęły właśnie 2 tygodnie na Wellbutrinie, a ja dalej śpię po kilkanaście godzin:( No i trochę roztrzęsiona tez jestem. Co tam u Was?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez martwe oko 22 gru 2009, 09:24
U mnie spanie juz sie uregulowalo i nawet jest dluzsze i mocniejsze niz przed...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
07 gru 2009, 17:04

Re: Wellbutrin

przez miko84 22 gru 2009, 11:21
Ja odstawiłem wellbutrin i biorę teraz requip 2 mg i coaxil.
miko84
Offline

Re: Wellbutrin

przez basior 22 gru 2009, 12:36
jesli komus brakuje dopaminy to Wellbutrin niestety pomimo ze jest agonista dopaminy moze niespełnic swojej funkcji ze wzgledu na swe podstawowe noradrenergiczne działanie które warunkuje napęd...lepszy wiec bedzie lek przeciwparkinsonowski,na mnie bardzo dobrze działała amantadyna...ci którzy chca stłumic lęk wellbutrinem chyba wybrali najgorzej jak mogli-mieszanka zwiększonego napędu(noradrenalina) i euforii(dopamina) z pewnoscia nie spełni takich oczekiwań.
basior
Offline

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 22 gru 2009, 13:03
Tylko, że to nie my sobie go wybieraliśmy tylko lekarz. Przynajmniej u mnie tak było. Na mnie miał działać aktywizująco i tłumić lęki zarazem.

[Dodane po edycji:]

A czy można w jakiś sposób ustalić,że brakuje mi na pewno dopaminy?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Wellbutrin

przez basior 22 gru 2009, 14:10
nie wszyscy lekarze zasługuja na to miano ...a brak dopaminy mozna fizykalnie ustalic chyba tylko badajac poziom prolaktyny bo psychiatrycznie w zasadzie jest to niemozliwie...
basior
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], ILUZJA i 23 gości

Przeskocz do