BUPROPION/AMFEBUTAMON (Zyban, Wellbutrin XR)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy bupropion pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
39
53%

Nie
20
27%

Zaszkodził
15
20%

 
Liczba głosów : 74

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez martwe oko 14 gru 2009, 22:24
Trzeci dzien mija,mile zaskoczenie,brak skutkow ubocznych,samopoczucie fizyczne lepsze,psychiczne bez zmian,ogolnie jak narazie jestem zadowolony,jedyny minus jest taki, ze wiekszosc czasu w nocy czuwam zamiast spac...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
07 gru 2009, 17:04

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 14 gru 2009, 22:56
martwe oko
A można wiedzieć co Ci dolega?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez martwe oko 14 gru 2009, 23:14
Ostatnia diagnoza dlugotrwala depresja maskowana i nerwica,jak bym dodal jeszcze fobie spoleczna i pare innych schorzen spowodowanych na tle nerwowym.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
07 gru 2009, 17:04

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez namiestnik 15 gru 2009, 09:06
wiola173, a może spróbuj odstawić? Może będzie łatwiej - to w sumie lek do pomagania w odstawieniu palenia.

Mi się jakoś wiedzie. Gdyby nie to bagno co mnie spotyka co dzień w życiu to by było znośnie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 15 gru 2009, 14:17
Noszę się z takim zamiarem, ale myślałam, że może po Well poczuję jakąś niechęć, ale jak nar azie nic .
martwe oko
Pytam , bo chciałaby dowiedzieć się od kogoś kto ma lęki jak reaguje na Well.
Ja o dziwo tez nie mam wielu skutków ubocznych.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez kasia76 15 gru 2009, 17:15
witajcie...
mija mi 13-ty dzień na well.pieprzone zawroty głowy nie przechodzą a nastrój nie jest najlepszy.fizycznie jest ok,mam naprawdę dużo pary do działania,późno chodzę spac,chociaż zdaża mi się,że w ciągu dnia powali mnie na jakieś pół godzinki i muszę się przespac.pojawiły się od dawna nie odczuwane lęki :(, na citronilu miałam z tym spokój.mam awaryjnie afobam,ale staram się nie brac.kurcze,już kilka osób powiedziało mi,że strasznie widac zmęczenie na mojej twarzy,że wyglądam na wyczerpaną.nie wiem czy to well czy zwyczajnie moja depresja tak się maluje.nie fajnie :(.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
06 gru 2009, 15:29

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez namiestnik 15 gru 2009, 22:46
Ja mam lęki potworne - ale nie sądzę by to był skutek Well..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez martwe oko 16 gru 2009, 15:59
Czas zasypiania dluzy sie w nieskonczonosc,co powoduje pol nocy nie przespanej i bardzo wczesne wybudzenie,zaczyna sie zmeczenie fizyczne,wczoraj dziwnie mi sie prowadzilo samochod,ruchy ktore sa zsynchronizowane automatycznie po latach prowadzenia sprawialy momentami trudnosc i czulem dyskomfort,pojawily sie tez lekkie uklucia w glowie ale bardzo sporadycznie...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
07 gru 2009, 17:04

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez namiestnik 16 gru 2009, 18:12
A jakie klucia masz na myśli? Ja mam jakieś zawroty - ale nie wiem czy od tego. Poza tym są bardzo przyjemne. Z samochodem też tak mam - czasami dziwnie się jedzie. Szczególnie w stanie zmęczenia. Ale ponoć z zewnątrz nie widać różnicy.

Natomiast ze spaniem to nie mam problemów. O ile wcześniej spałem cały dzień to teraz już prawie tak nie ma. A jak nie mogę spać to raczej tylko z powodu innych stresów. Ogólnie mam wrażenie, że sprawy spania i ew. przemęczenia to mi ten lek bardzo wyregulował.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 16 gru 2009, 19:40
Kurcze , ja przez chwile mniej spałam. a teraz mogę znowu:(
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez kasia76 17 gru 2009, 14:11
dzisiaj tragiczny dzień.niewyobrażalna agresja na przemian z płaczem.czy jest szansa,że to minie? :cry:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
06 gru 2009, 15:29

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez namiestnik 17 gru 2009, 16:34
A były jakieś powody - czy to tak sama z siebie chwiejność zachowania i zły nastrój? Ja razem z Wellbutrinem stabilizator dostaję. A Ty?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez kasia76 17 gru 2009, 16:38
nic innego nie dostaję,jestem na samym well...a dzień dośc nerwowy to fakt :cry: ,zobaczę jak będzie jutro.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
06 gru 2009, 15:29

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez martwe oko 17 gru 2009, 17:10
A jest jakikolwiek sens brania co dwa dni?bo taki mam zamiar zeby moze to jedna noc bez w miare normalnie pospac...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
07 gru 2009, 17:04

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do