BUPROPION/AMFEBUTAMON (Zyban, Wellbutrin XR)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy bupropion pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
39
53%

Nie
20
27%

Zaszkodził
15
20%

 
Liczba głosów : 74

Re: Wellbutrin a ból pleców

przez miko84 08 gru 2009, 11:13
Pod którą łopatką odczuwasz ból, lewą czy prawą?
miko84
Offline

Re: Wellbutrin a ból pleców

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 08 gru 2009, 15:30
Teraz pod lewą, ale zaczęło się, przy pierwszej próbie bólami w krzyżu potem jakby ból przesuwał się coraz wyżej i bolało mnie z obu stron. Myślałam o tym ,że to od serca, ale chyba nie. Właściwie był to jakby ból mięśni podżebrowych, ale tylko z tyłu.

[Dodane po edycji:]

Tak myślę jeszcze , że może to ma jakiś związek z paleniem, palę dość dużo, ale nie wiem czy to możliwe.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Wellbutrin a ból pleców

przez miko84 08 gru 2009, 19:58
Bo ja miałem bóle pod łopatką przy zażywaniu wellbutrinu, ale to był ból z lewej strony.
miko84
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Wellbutrin a ból pleców

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 08 gru 2009, 20:37
Mój psychiatra powiedział,że może to być nadwrażliwość na lek. Z tego co ja znalazłam to mogłaby być to jakaś reakcja uczuleniowa i trochę się po prostu boję, ale wzięłam dzisiaj 3cią tabletkę i ból się nie nasilił więc jestem dobrej myśli. Nie jest to spowodowane na pewno moim strachem bo innych objawów ubocznych nie mam , a sporo się o nich naczytałam, więc byłoby to pewnie coś z tych o których piszą. W trakcie pierwszej próby bolała mnie trochę głowa, ale też nie długo i nie bardzo mocno.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Wellbutrin

przez ERNESTO 09 gru 2009, 23:27
Zaczynam brać Wellbutrin, leczę sie od 13 lat na depresje, wiem że to tylko kolejny lek, cudów nie zrobi, ma mnie pobudzić bo na ostatnim leku śpię do południa. Życie po tylu latach depy skopane na maxa, nic nie ułożone, problemem są zakupy i zrobienie jedzenia. Nie wiem kiedy wyjdę z tego stanu może nigdy, może nie warto już próbować kolejny rok, kolejna męczarnia.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
28 paź 2009, 16:42

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez namiestnik 10 gru 2009, 00:06
Warto próbować.

Może ten będzie strzałem w dziesiątkę. Ja osobiście biorę od niedawna. Też nie umiałem nie spać. Niektóry nie mogli mnie zrozumieć. Jak to jest, że śpisz. Nie śpij. Ba... jak by to było takie proste. A ile razy pamiętam tylko, że już było tak potworne zmęczenie i już kawa ma być i budzę się po wielu godzinach nieplanowanego snu, w przypadkowej pozie. Ekspres napiernicza, że kawa gotowa, a ja spałem. Nawet nie wiem jak to się stało. Może prościej byłoby gdybym nie mieszkał sam.

W każdym razie Wellbutrin bardzo pomógł mi w niespaniu. Tzn. ostatnio trochę spałem. Ale to po ogromnym stresie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 10 gru 2009, 00:36
Ernesto i Namiestnik
Mam podobny problem, wiele lat brałam anafranil, który co prawda niwelował lęki, ale trudno moją egzystencję nazwać życiem:( Tzn tez spałam po kilkanaście godzin, a gdy zdarzało się ,że musiałam wstać bez odpowiedniej dawki snu byłam nie do życia. Do Wellbutrinu robię drugie podejście, bo pojawiły się małe problemy, ale też jestem pełna nadziei. Piszcie jak u Was to przebiega, ja teraz jestem 3 dzień na Well, na razie tylko ból głowy mi dzisiaj dokuczał i niestety w dzień jeszcze posypiałam:(
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez namiestnik 10 gru 2009, 00:50
Trzymajmy za siebie kciuki. Ja teraz przechodzę takie piekło, że chyba dobrze działa ten lek, bo bez niego to już bym tylko spał cały dzień.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Wellbutrin

przez miko84 10 gru 2009, 11:27
Mówię Wam, to dobry lek na senność - mi daje niezłego kopa. Co do snu to trudno mi to pojąć, ale pomaga być aktywnym w dzień (tzn później chodzę spać, oglądam tv czy coś) i wcześniej rano wstawać, ale z drugiej strony jakbym był bardziej wyspany. I co ciekawe, rano jak się obudzę za wcześnie, to mam takie miłe uczucie...jakby to określić, czuję taką przyjemność ze snu, takie miłe uczucie.
miko84
Offline

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 10 gru 2009, 13:29
miko84
To już zdążyłam poczuć jak zaczęłam brać poprzednio, więc myślę .że teraz też tak będzie , martwię sie tylko jak to podziała na moje lęki, tzn czy się nie nasilą. Na razie lekarz kazał brać mi xanax(dawno już nie brałam żadnych uspokajaczy), ale wiem,że na dłuższą metę to też żadne wyjście.
Dziwi mnie trochę jedno : otóż mój normalny puls to około 90, Well ponoć jeszcze przyspiesza, a ja jakoś tego nie odczuwam.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez namiestnik 10 gru 2009, 14:06
miko84 - mam dokładnie tak samo. Rano jest lepiej. No i mimo, że w dzień aktywizuje i pozwala nie spać to w nocy paradoksalnie łatwiej zasnąć.

A masz jakieś zawroty głowy? Ja mam - ale to chyba od ostatnich stresów. Ale takie. Hmmm nie umiem opisać. Nie są nieprzyjemne - tylko takie jak by miłe uczucie unoszenia się stopami nad ziemią a potem się wraca. Trochę się kręci w głowie przy tym. Nie przeszkadza w niczym.

wiola173 a niech sobie nie przyspiesza. To tylko uboczny skutek - jak nie występuje to fajnie. To może i inne nie wystąpią. :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez kasia76 10 gru 2009, 15:08
jestem 10-ty dzień na well. zawroty głowy są okropne,ale aktywizuje fajnie to fakt.nie śpię do 24.00 :? . po za tym wraca mi ochota na sex,wcześniej na innych lekach mógłby dla mnie nie istniec :( . niestety samopoczucie jeszcze w skali od 1-5 niestety słabe 2. zobaczymy co dalej.

[Dodane po edycji:]

a najgorsze jest to,że mam straszny apetyt! przez te 10 dni przytyłam chyba z 2 kg :x
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
06 gru 2009, 15:29

Re: Wellbutrin

przez miko84 10 gru 2009, 15:57
U mnie skutki uboczne to wzmożona potliwość, przyspieszony puls, trochę większy lęk ale tylko w niektórych sytuacjach i to mija jak go biorę ponad miesiąc. No i mniejszy apetyt. Nie mam zawrotów głowy.
miko84
Offline

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 10 gru 2009, 23:42
U mnie potliwość też i ból głowy, ale to da się przeżyć. Puls na razie jakby nie wariuje, ale łykam xanax. Waga też jakby w dół , więc na razie widzę więcej plusów niż minusów, aa bóle pleców minęły i na dodatek mam jakieś paskudztwo w gardle , które mogło je powodować , więc jestem dobrej myśli :D

Zawrotów głowy nie mam.

Kasia
Może ten apetyt to objaw zdrowienia, bo mój lekarz zapewniał mnie ,że po Well na pewno nie przytyję, bo miałam taki problem biorąc anafranil.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: eovo i 40 gości

Przeskocz do