BUPROPION/AMFEBUTAMON (Zyban, Wellbutrin XR)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy bupropion pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
39
53%

Nie
20
27%

Zaszkodził
15
20%

 
Liczba głosów : 74

Re: Wellbutrin

przez kempes2005 05 paź 2009, 17:30
Hey Elfrid
Z jednej strony mnie pocieszyłeś ale z drugiej powiało grozą. Jak sobie teraz radzisz skoro Efectin przestał na Ciebie działać ? Próbowałeś psychoterapii, podobno to jest prawdziwy klucz do sukcesu, leki mają nas wytłumić aby w ogóle podjąć terapię, która przyniesie efekty. Jak człowiek cierpi psychicznie i fizycznie, to terapia niewiele pomoże. Po terapii człowiek zostaje sam ze swoim bólem i połamaną psychiką. Ja mam na myśli takie przypadki jak my, czyli ratujących się lekami, kiedy nie radzimy sobie ze swoimi lękami i bólami.
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
26 lut 2009, 19:13

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez elfrid 05 paź 2009, 21:44
Radze sobie na innych lekach;-) Obecnie to leczenie kombinowane czyli połączenie leków. W moim przypadku to połączenie SSRI z neuroleptkiem czyli Fluoksetyny i Fluanxolu. Taki rodzaj leczenia spisuje się świetnie, chociaż moim głównym problemem nie jest nerwica, tylko depresja, brak energii, uczucie wysilku przy każdej czynności, a tylko czasami występują jakieś elementy nerwicowe. Ale wiem już że z odpowiednio dobranymi lekami, można całkowicie normalnie funkcjonować, niezależnie od tego czy się chodzi na psychoterapie czy nie. Ja uczęszczałem przez rok, ale z braku efektów przestałem. I nie uważam, że leki wytłumiają. W moim przypadku jest przeciwnie. Spowodowały, że życie stało się nośnikiem emocji, smaków, barw i przyjemności;-) Jeśli pojedyncze leki nie będą ci pomagać zaporponuj ich połączenie, najlepiej takich z zupełnie innej grupy o różnym mechanizmie działania, aby się uzupełniały. Bardzo wielu takie połączenia pomogły. Nie poddawaj się
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

Re: Wellbutrin

przez kempes2005 07 paź 2009, 18:43
Hey
Dzisiaj wziąłem 2 dawkę Efektinu, tj. 37.5 mg. Czy jest możliwe aby już wystąpiły u mnie skutki uboczne typu silne pocenie. Rano moja głowa była mokra jakbym ją dopiero co umył. Wiem, że to okres przeziębień i gryp, w sumie nie czuję się najlepiej ale czy wszystko można zwalić na nerwicę ? Miałem dzisiaj po południu wrażenie, że drżą mi ręce. To naprawdę jest jakiś obłęd.
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
26 lut 2009, 19:13

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Wellbutrin

przez polinka 07 paź 2009, 18:49
Tak, to może być sprawka Efectinu. Wiem, że potrafi dać nieźle w kość, ale jeżeli jesteś w stanie wytrzymać objawy uboczne ( a pocenie jest jednym z nich, tak jak i drżenie rąk) to trzymaj się go. Do 14 dni ma prawo być gorzej niż bylo.

Później już tylko lepiej :)))
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
25 wrz 2008, 15:58

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez elfrid 09 paź 2009, 11:02
To może być skutek uboczny Effectinu. U mnie nadmierne pocenie występowało przez cały okres kuracji tym lekiem. Ale ja brałem 225mg, nie wiem czy w takich małych dawkach też mogą wystąpić skutki uboczne w takim nasileniu.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

Re: Wellbutrin

przez kempes2005 09 paź 2009, 11:28
Hey, dziękuję wszystkim za wsparcie. Myślę, że jednak do tego wszystkiego nałożyła się grypa. Mój syn zachorował parę dni wcześniej, miał identyczne objawy ale przecież ojciec neurotyk, widzi wszystko w czarnych kolorach. Zdziwiło mnie tylko, że bolały mnie barki, łokcie i dłonie, nigdy tak nie miałem. Ale syn miał dokładnie to samo. A uważajcie wszyscy na siebie, w Łodzi podali dzisiaj, że przychodnie są oblężone chorymi, wirus zaatakował ponoć miesiąc wcześniej. Nic nie podali, czy to ten świński więc proszę być dobrej myśli.
Pozdrawiam
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
26 lut 2009, 19:13

wellbutrin

przez angiel 16 paź 2009, 16:46
Czesc od prawie 2 tygodni biore wellbutrin 150 mg,od 4 dni do tego propranolon 30mg.Czuje sie okropnie,przez pierwszy tydzien zalewalam sie lzami,dostawalam ataki paniki,szalu.Teraz placz ustapil,ale lęki sa nadal straszne,nie do wytrzymania.Rozkladam rece i juz nie wiem co robic :( Brzuch mnie strasznie boli po tych lekarstwach.Bardzo malo jem,co jest jedynym plusem.Masakra i jak tu zyc normalnie???
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
16 paź 2009, 16:24

Re: Wellbutrin

przez angiel 16 paź 2009, 18:39
Czesc od prawie 2 tygodni biore wellbutrin 150 mg,od 4 dni do tego propranolon 30mg.Czuje sie okropnie,przez pierwszy tydzien zalewalam sie lzami,dostawalam ataki paniki,szalu.Teraz placz ustapil,ale lęki sa nadal straszne,nie do wytrzymania.Rozkladam rece i juz nie wiem co robic :( Brzuch mnie strasznie boli po tych lekarstwach.Bardzo malo jem,co jest jedynym plusem.Masakra i jak tu zyc normalnie???
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
16 paź 2009, 16:24

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez sebastian86 17 paź 2009, 11:35
sam wellbutrin nie daje efektow i najlepiej brac go byloby z innym lekiem
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2248
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

Re: Wellbutrin

przez angiel 17 paź 2009, 17:53
a jakie leki sa dobre w polaczeniu z wellbutrinem?
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
16 paź 2009, 16:24

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez sebastian86 17 paź 2009, 23:14
jakis z grupy SSRi , moze lexapro...a jaki masz typ choroby?
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2248
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

Re: Wellbutrin

przez angiel 18 paź 2009, 00:16
Czesc mam nerwice lekowa w dodatku neurastyczna,tak sie to chyba nazywa.Na okraglo odczuwam zmeczenie.Mam leki ze mnie az zatyka i slowa nie potrafie z siebe nieraz wydusic.Gdy wstaje rano,juz mam ochote sie polozyc spowrotem i spac.Brak mi checi do dzialania.Brak energi do zycia i brak widoku lepszego jutra.
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
16 paź 2009, 16:24

Re: Wellbutrin

Avatar użytkownika
przez sebastian86 18 paź 2009, 13:51
czyli nerwica z depresja , ja sam tak naprawde nie wiem co mi pomoze, niedlugo jade na kolejna wizyte do psychiatry i znow poprosze o jakis inny lek...
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2248
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

Re: Wellbutrin

przez angiel 23 paź 2009, 16:35
Hej:)Przetrwalam najgorsze,zaczelo sie polepszac,przestalam plakac,wzielam sie w garsc.Jednak lęki calkiem nie minely,ale zaczelam aktywnie zyc.Cieszylam sie z zycia,jakbym zaczela wracac do zywych:)Od 2 dni do wellbutrinu biore cital 10mg,okropnosc.Serce na okraglo mi kolacze,drza mi rece,jakby ktos mnie pradem porazil.Stracilam sile i znowu zaczelam spac w ciagu dnia,do tego zawroty glowy.Momentami czuje sie jakbym jakies prochy wziela,jestem cialem na ziemi,a duchem hmmm nie wiem gdzie,ale gdzies obok napewno..Jutro juz nie wezne citalu,tylko pronanolon.Jakby nie patrzec duzo lepiej na mnie dziala.
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
16 paź 2009, 16:24

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 9 gości

Przeskocz do