BUPROPION/AMFEBUTAMON (Zyban, Wellbutrin XR)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy bupropion pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
40
53%

Nie
20
27%

Zaszkodził
15
20%

 
Liczba głosów : 75

przez mala_ta 27 lut 2008, 22:39
Biorę wellbutrin 16 dzień i ważę mniej!!! Jeśli chodzi o leczenie depresji to jeszcze nie widzę efektów ale może to za wcześnie.
Offline
Posty
105
Dołączył(a)
05 sie 2007, 15:48

przez bel37 28 lut 2008, 14:37
Coś z tą wagą rzeczywiście jest. Mi też ubyło ale chyba przez to, że nie mam apetytu i jem bardzo mało. Czy wellbutrin nie powoduje u Ciebie nudności i braku apetytu może?
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
22 lut 2008, 21:24

przez mala_ta 28 lut 2008, 17:26
Mam nudności apetyt też mniejszy. Jedzenie teraz mi nie smakuje wydaje mi się, że nie ma smaku.
Offline
Posty
105
Dołączył(a)
05 sie 2007, 15:48

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez bel37 29 lut 2008, 12:44
Czyli objawy uboczne mniej więcej te same.
U mnie po kilkudniowym bólu głowy, który wreszcie sie skończył zaczęły się potworne mdłości od rana i brak apetytu. Do tego jestem bardzo wrażliwa na wszelkie zapachy, właściwie to wszystko mi smierdzi.
Dzisiaj mija mi 14 dzień na Wellbutrinie. Wczoraj byłam u lekarza, który każe jeszcze czekać, że te niepożądane objawy powinny niebawem przejść. Ale jak nie będą chciały przejść to mam odstawić lek.
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
22 lut 2008, 21:24

przez Loris 29 lut 2008, 18:35
heh kroliczki doswiadczalne bierzcie i piszcie jak dziala bo nie wiadomo czy warto zazywac placic tyle za niego isie jeszcze meczyc jak nie dziala bo to nowosc :mrgreen:
Loris
Offline

Avatar użytkownika
przez Inez77 29 lut 2008, 20:18
Po upływie 4 tygodni /dokładnie 28 dni/ dalej nie mam apetytu ale mogę coś już zjeść bez obrzydzenia i dokładnego gryzienia na wszelki wypadek gdybym miała zwymiotować. Mdłości mam już rzadko - patrz mój post powyżej, rzadziej też boli mnie żołądek. mam jednak uczucie silnego niepokoju i dlatego niestety przez jakiś czas muszę brać dodatkowo benzo. Mój psychiatra, naprawdę świetny lekarz, stwierdził dziś,że warto jeszcze trochę zaczekać bo lek podobno jest bardzo dobry ale aby osiągnął swoją pełną "wartość terapeutyczną" muszę zaczekać jeszcze 2-3 tygodnie. Zobaczymy...
królik doświadczalny :twisted:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
23 wrz 2007, 22:24

przez Loris 29 lut 2008, 21:54
Heh to nie za bardzo pocieszajace ogolnie brak apetytu i smaku oraz inne skutki uboczne czekac i czekac nie wyglada mi to za dobrze - nikt jeszcze napisal ze mu sie definytywnie polepszylo czyli takie homo niewiadomo :mrgreen: .
Loris
Offline

przez mala_ta 29 lut 2008, 22:02
18 dzień jak biorę lek i dzisiaj nastąpił chyba nawrót depresji i to z ogromną siłą :( Nie mogę sobie poradzić z obecnym stanem, powróciły myśli samobójcze :( ale może to jeszcze zbyt wcześnie na efekty?
Offline
Posty
105
Dołączył(a)
05 sie 2007, 15:48

Avatar użytkownika
przez Inez77 01 mar 2008, 00:37
mala_ta: tak samo było u mnie dlatego dostalam benzodiazepine na "przetrwanie" do tych "magicznych" 8 tygodni, kiedy już na pewno będzie wiadomo czy lek dziala czy nie. Psychiatra cały czas powtarza,że szkoda by było zbyt szybko zrezygnować z leku.... Choruję od około 8 lat na "zaburzenia depresyjno-lękowe" /czyli krótko mówiąc depresja z napadami paniki/ i wiem,że czasami niestety trzeba się wykazać duuuuuuuuuużą cierpliwością :roll: tylko skąd ją brać, tego mi nie powiedział........ Trzymaj się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
23 wrz 2007, 22:24

przez bel37 02 mar 2008, 01:39
Królikami raczej nie jesteśmy :) Lek jest już znany od dawna tyle, że w Polsce nie był stosowany. Pozdrawiam i mam nadzieję, że lek na nas zadziała i będzie wszystko ok :)
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
22 lut 2008, 21:24

przez Zalękniona 04 mar 2008, 14:21
Witam :)
No więc mimo moich usilnych starań dołączam do grona biorących Wellbutrin :(
Od ośmiu lat choruję na nerwicę lękową i brałam już kilka różnych leków ale najdłużej Seroxat który mi pomagał ale lekarz teraz mi zmienił lek na Wellbutrin, podobno dobry nowy lek. Ale ja jak wszyscy "lękowcy" boję się nowości tak też boję się tego leku, boję się jego skutków ubocznych i no i tego czy mi pomoże :( Staram się być dobrej myśli, mam też od lekarza Xanax w razie nagłej potrzeby. Mam też nadzieję nie tyć po tym nowym leku, bo na Seroxacie patrząc najedzenie czułam jak tyję ;)
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie, życzę powodzenia w leczeniu ;)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 12:57 pm ]
Mam pytanko czy ktoś z biorących Wellbutrin pali papierosy? I czy nie pali mniej odkąd bierze lek??
I jeszcze jedno czy ktoś bierze razem z Wellbutrinem Xanax??
Pozdrawiam :D
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
12 gru 2007, 17:03

Avatar użytkownika
przez Inez77 17 mar 2008, 21:03
Ja palę, i na początku brania Wellbutrinu paliłam 1/3 tego co zwykle a to dlatego że Wellbutrin zawiera Bupropion który jest inhibitorem zwrotnego wychwytu dopaminy i noradrenaliny - po to go bierzemy 8) ale używany jest też aby załagodzić objawy abstynencyjne po odstawieniu nikotyny np. w leku o nazwie Zyban /też na receptę/.

8) A teraz pale tyle co wcześniej, bo poprostu lubię :oops:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
23 wrz 2007, 22:24

przez Zalękniona 18 mar 2008, 10:56
Dzięki za odpowiedź Inez :D
Już myślałam, że nikt tutaj nie zagląda
Ludzie piszcie chociaż raz w tygodniu co tam u Was nowego 8)
Ja dopiero biorę Wellbutrin czwarty dzień i jakoś nic nie zaobserwowałam u siebie, żadnych efektów ubocznych póki co, może jeszcze za wcześnie :roll:
Mam cały czas niepokój ale pewnie wynika to z tego, że ja biorę Wellbutrin na nerwicę lękową i od jakiegoś czasu non stop czuję lęk :( Mam xanax w razie potrzeby, ale staram się go nie zażywać zbyt często.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :lol:
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
12 gru 2007, 17:03

przez mala_ta 18 mar 2008, 11:28
Ja po 5 tygodniach nie odczuwałam poprawy :( Wczoraj pani docent przepisała mi nowy lek to już 6 antydepresant w ciągu 6 miesięcy :cry: Teraz mam Velafax XL 150 mg zobaczę jak ten lek będzie działał na mnie. Pytanie czy zadziała :x
Offline
Posty
105
Dołączył(a)
05 sie 2007, 15:48

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 35 gości

Przeskocz do