HYDROKSYZYNA (Hydroxyzinum,Atarax)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy hydroksyzyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
65
59%

Nie
42
38%

Zaszkodziła
3
3%

 
Liczba głosów : 110

Avatar użytkownika
przez arla 27 sie 2007, 12:58
ja biore 25 na sen , czasem 10 ale i tak sa noce ze nie moge spac
'Zacząć jest łatwo. Wytrwać jest sztuką'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
06 sty 2007, 18:19

HYDROXYZINUM (Hydroksyzina-Atrax)

przez darkelf 27 wrz 2007, 23:49
Dzisiaj jest trzecia noc, w czasie której biorę 25mg hydroksyzyny.
Podobno jest to bezpieczniejszy lek nasenny od innych i podobno nie można się od niego uzależnić.
Czy można zwiększyć dawkę do 50mg czy jest to niebezpieczne?
W ulotce są podane nawet większe dawki, ale lekarz mówił o jednej tabletce na godzinę przed snem.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
26 wrz 2007, 22:32
Lokalizacja
Wrocław

Avatar użytkownika
przez Jovita 03 paź 2007, 14:11
bo to nie jest tabletka nasenna tylko uspokajajaca.
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Jovita 03 paź 2007, 14:13
wcale nie jest bezpieczna a po drugie to tabletki uspokajajace od ktorych tez sie mozesz uzaleznic.. hydroksyzyna dziala nasennie ale lepiej jej nie brac bo jest jak kazdy mocny lek toksyczna!

tak wogole to istnieje juz temat o hydroksyzynie..
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

hydroxizinum

przez aneczkaju 15 paź 2007, 15:34
witajcie! biorę od kilku miesięcy Velafax a wcześniej luxeta i rexetin. i tak już półtora roku. trochę mnie to wkurza już, bo nie czuję się i tak dobrze. poprosiłam p. psychiatrę o zmniejszenie dawki 75mg? Velafaxu do 50. Mam jeszcze hydroxizinum, ale to tak doraźnie jak będa problemy z zaśnięciem. i biorę czasami. Przepisała mi psychiatra 1 tab.25mg, ale za brdzo nic nie odczuwłam, więc na własną rękę zwiększyłam sobie do 75mg. i tej nocy trochę się wyspałam jednak jestem trochę zmulona, bez emocji. Nie wiem czy to rozsądne tak sobie zwiększac, znaczy się wiem-nierozsądne... zobaczę co będzie dalej. jedyne czego chcę to trochę spokoju. Rozumiecie??? łapy mi się pocą... dobra mykam stąd.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
15 paź 2007, 14:53
Lokalizacja
okolice wrocławia

Avatar użytkownika
przez jaaa 15 lis 2007, 12:26
hmm ale podobno to nie jest psychotrop wiec jak moze byc toksyczna ? rodzinna mi to przepisala uspakaja tak ale zasnac raczej nie pomaga- mi osobiscie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez .Tomek 15 lis 2007, 19:46
W ogóle jako lek nasenny to za dobre nie jest. Przy bezsenności zasnąć nie pomoże raczej, a jak już to na pewno się na tym całej nocy nie prześpi. Druga sprawa, to nie jest toksyczne [chyba, że za dużo się zeżre :roll: ] Po pierwsze oryginalnie to był lek antyhistaminowy później go jako uspokajający zaczęli stosować. Nom ale może powodować dziwne skutki uboczne czasami :?
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez pyzia1 15 lis 2007, 20:15
Kiedyś zeżarłam ich 6 :D nie umiałam zasnąć i wydawało mi się, że są słabe. Na drugi dzień przekonałam się, że nie są :D
Wszelkie przywiązanie jest koniec końców źródłem bólu.Szczęśliwi,którzy obywają się bez niego.Samotny nie opłakuje nikogo,nikt też nie płacze nad nim.Niech ten,kto nie chce cierpieć,kto czuje trwogę przed zgryzotą,uwalnia się od ludzi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
745
Dołączył(a)
15 paź 2007, 10:28

Avatar użytkownika
przez jaaa 15 lis 2007, 20:17
i co wkoncu zasnelas po nich?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Avatar użytkownika
przez pyzia1 15 lis 2007, 20:18
Tak, ale nie umiałam wstać :D :D :D Nie polecam!!
Wszelkie przywiązanie jest koniec końców źródłem bólu.Szczęśliwi,którzy obywają się bez niego.Samotny nie opłakuje nikogo,nikt też nie płacze nad nim.Niech ten,kto nie chce cierpieć,kto czuje trwogę przed zgryzotą,uwalnia się od ludzi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
745
Dołączył(a)
15 paź 2007, 10:28

Avatar użytkownika
przez jaaa 15 lis 2007, 20:22
niezle ,ja ogolnie ile sie uspakajaczy nacpam i tak mi sie spac nie chce :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

co robic ??

przez gosik 07 gru 2007, 15:03
Biore ten lek kilka dni ale uczucie sennosci i otepienia jest straszne ...
Wcale mi to nie pomaga czuje sie jeszcze gorzej ... mam uczucie jak bym sie dusila i brakowalo by mi powietrza ... Dzisiaj go nie wzielam i zeslablam , czulam straszne uczucie w srodku :!: :!:
Co robic :?: :?:
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
07 gru 2007, 14:28

przez xxxx 26 gru 2007, 15:25
Wczoraj wziąłem 20ml ataraxu = 40mg na noc, a żeby było jeszcze ciekawiej zażyłem clemastin (jestem alergikiem) 5mg. Dziś jestem bardzo śpiący i boli mnie głowa... Czy coś może mi się stać z tego powodu?
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
25 lip 2007, 12:57

przez daniel_chicago 27 gru 2007, 14:00
zjadłem raz chyba 8 x 10mg i nie zasnąłem i tak całą noc, za to w dzień byłem wykończony, brałem ją parę razy, również w syropie i nigdy mi nie pomogła....
trzeba przetrwać zimę żeby móc poczuć wiosnę...
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
26 gru 2007, 18:16
Lokalizacja
Chicago

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 32 gości

Przeskocz do